Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Rozrząd 3,0 V6

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Rozrząd 3,0 V6

Post autor: slepak »

500/600 PLN się zmieścisz z wymianą rozrządu i regulacją zaworów.
Płyn hamulcowy i chłodniczy jakieś 150 PLN.
Ceny w ASO jak zwykle wspaniałe :mrgreen:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
polaff
Posty: 198
Rejestracja: 03 maja 2016 21:03
Auto: VI
silnik: 3.0

Re: Rozrząd 3,0 V6

Post autor: polaff »

CEny oczywiśćie za robociznę?
Andy
Posty: 51
Rejestracja: 19 lip 2017 16:40
Auto: Accord 98-02
silnik: 3,0 V6
Lokalizacja: Białystok

Re: Rozrząd 3,0 V6

Post autor: Andy »

U mnie kompletny rozrząd z płynem chłodniczym / max. 400 - 450.
Honda Accord Coupe 3.0 V6 /CG2/ 2000
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 776
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: Rozrząd 3,0 V6

Post autor: wysio »

@rexio, ale dobry. Wielu jest takich, co nawet zaworów nie potrafią porządnie wyregulować, albo porysują lakier kluczami, albo metalowymi guzikami.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
rexio
Posty: 815
Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
Auto: Accord Coupe 02
silnik: J30A1
Lokalizacja: Slask

Re: Rozrząd 3,0 V6

Post autor: rexio »

@ wysio - otoz to... Dlatego zapytalem w ASO ale sa pier...ci. Serio. Mam swojego mechanika, niczego jeszcze zlego nie zrobil wiec qp pojedzie do niego.
Andy
Posty: 51
Rejestracja: 19 lip 2017 16:40
Auto: Accord 98-02
silnik: 3,0 V6
Lokalizacja: Białystok

Re: Rozrząd 3,0 V6

Post autor: Andy »

Witam a co koledzy sądzą o napinaczu hydraulicznym firmy Dormian.

Pozdrawiam
Honda Accord Coupe 3.0 V6 /CG2/ 2000
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 776
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: Rozrząd 3,0 V6

Post autor: wysio »

Nie polecam. Były przypadki, że komuś strzelił przez niego rozrząd.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
escone
Posty: 304
Rejestracja: 19 cze 2016 22:46
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Rozrząd 3,0 V6

Post autor: escone »

wysio pisze:
escone pisze:Oczywiście, że pompe wody powinno się też wynienić, tym bardziej w J30 gdzie ona jest w takim miejscu, że dostaje duże naciski paskiem (między 2 głowicami)... Pompa wody zużywa się tak jak każda inna rolka prowadząca, a nawet bardziej bo w pompie wody zużywa się nie tylko łożysko ale może również z tytułu zużycia dojść do jej rozszczelnienia bo oś pompy uszczelnia simmering. Reasumując, jak robić dobrze to tylko z pompą
Nie zgodzę się z Tobą, ale nie potrafię podać argumentów. U mnie rozrząd wymieniał gość, który naprawia tylko hondy i zna się na nich perfekcyjnie. Niektórzy z forum go znają. Przy moim rozrządzie powiedział, że pompa jest w znakomitym stanie, oemowa i proponuje ją zostawić. Oczywiście powiedziałem, że nie chciał bym mieć później kłopotów, a miałem drugą nową na wymianę. Stwierdził, że lepiej zostawić tą, która tam jest. A już po czym on wysnuł te wnioski, to nie mam pojęcia.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Nie chciał jej wymienić bo jest leniwy, proste ..... Prawie 9lat pracowałem w ASO Hondy i naprawde widziałem kilka pomp wody fabrycznych które nie dojechały do 120 000 (chociażby w civicach EU7 gdzie przy tym przebiegu przewidziana jest wymiana rozrządu). Gościu musi mieć mega nadprzyrodzone siły, że jest w stanie stwierdzić iż pompa, jej łożysko i uszczelniacz są pewne na następne np 100 000km. Równie dobrze mógł zostawić rolke napinacza bo najprawdopodobniej była w takim samym stanie jak pompa wody..... Twoja oemowa pompa i jej gumowy uszczelniacz ma 20lat ;)
rexio pisze:Koszt wymiany rozrządu kompletnego - 784 zł

Koszt wymiany świec, uszczelek pokrywy zaworów - 168 zł

Koszt regulacji zaworów - 650 zł

Serwis a/c 300 zł + koszt filtrów kabinowych 196,8 zł

Koszt wymiany płynu hamulcowego - 150 zł

Koszt Wymiany płynu chłodzącego - 168 zł


Od powyższych kwot udzielamy 5 % rabatu


——

Nie wydaje sie Wam ze kogos pogielo? Rozumiem ze to ASO ale chyba lekko przesadzili.

Dobry mechanior ogarnie ten rozrzad i zawory? Filozofii tam chyba nie ma, co?
Moim zdaniem ceny przystępne jak na ASO bo i przy rozrządzie i przy regulacji zaworów (te prace nie są ze sobą powiązane) jest co robić
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3464" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 776
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: Rozrząd 3,0 V6

Post autor: wysio »

Nie ma 20 lat, musiała być wymieniana. Pasek też był w dobrej kondycji. Jedynie napinacz hydrauliczny ledwie zipał. Rozrząd zmieniałem przy 234 tyś, także nie wiem, kiedy i co z tym robił poprzedni właściciel. Chociaż mam pełno rachunków, ale jakoś nie znalazłem zapału, żeby dokładnie je przejrzeć. Przy 120 tyś rozrząd na pewno był zmieniany pierwszy raz, bo to znalazłem.
A gość z pewnością leniwy nie jest. To zupełnie nie ten typ człowieka. On jest dla mnie guru od Hond :)

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
escone
Posty: 304
Rejestracja: 19 cze 2016 22:46
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Rozrząd 3,0 V6

Post autor: escone »

wysio pisze:Nie ma 20 lat, musiała być wymieniana. Pasek też był w dobrej kondycji. Jedynie napinacz hydrauliczny ledwie zipał. Rozrząd zmieniałem przy 234 tyś, także nie wiem, kiedy i co z tym robił poprzedni właściciel. Chociaż mam pełno rachunków, ale jakoś nie znalazłem zapału, żeby dokładnie je przejrzeć. Przy 120 tyś rozrząd na pewno był zmieniany pierwszy raz, bo to znalazłem.
A gość z pewnością leniwy nie jest. To zupełnie nie ten typ człowieka. On jest dla mnie guru od Hond :)

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Mechanikowi zawsze łatwiej wymienić rozrząd bez pompy bo to dużo mniej pracy i bałaganu. Miejsce pod nową pompę trzeba oczyścić, przygotować aby nie ciekło. Jak pompa zacznie Ci wyć albo cieknąć to będziesz sobie pluł w brodę, że nie wymieniłeś, a on Ci powie "Wróżką nie jestem, padła bo padła, zazwyczaj było dobrze...no trudno trzeba to rozebrać jeszcze raz i wymienić, dam Ci rabat bo czuję się trochę współwinny".... No i tak jak piszesz, że pompa już była wymieniana przy poprzednim rozrządzie to znaczy, że poprzedni właściciel rzeczowo podchodził do tematu, bez pseudo oszczędzania.
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3464" onclick="window.open(this.href);return false;
ODPOWIEDZ