Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Accord Coupe CG4 by KOko

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
Piter
Posty: 398
Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
Auto: CG4 i BA2
silnik: F20B7, B20A1
Lokalizacja: Warszawa

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: Piter »

A powiedz mi czemu wymieniałeś sondę? Jakie były objawy? Palił się check?
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: KOko »

1) poprzedni właściciel w swoim temacie pisał, że miał problemy z sondą,
2) auto paliło jak smok (wymieniłem czujnik spalania, zaczął palić mniej ale wciąż za dużo)
3) obroty falowały, szarpało autem podczas ruszania i hamowania (opisywałem te objawy kilka stron wcześniej - wymieniłem świece, kable, kopułkę z palcem i dalej to samo)
4) palił się check (ale nie znam kodu błędu więc mogło to być cokolwiek)
Po tych objawach uznałem, że wolę profilaktycznie wymienić obie sondy, tak by mieć pewność, że mam to z głowy. Na drugą zakupiłem emulator kątowy, a na pierwszą zamiennik denso.
Awatar użytkownika
Piter
Posty: 398
Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
Auto: CG4 i BA2
silnik: F20B7, B20A1
Lokalizacja: Warszawa

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: Piter »

Jasne, dzięki. Pytam, bo sam się zastanawiam co jest przyczyną astronomicznego spalania u mnie (15/100 benzyny, 17/100 gazu - z tymże ja mam automat). Nie mam jednak checka no i auto nie szarpie. No nic, nie śmiecę w galerii :)
Awatar użytkownika
Bonio
Posty: 925
Rejestracja: 05 lip 2011 12:20
Auto: CG2
silnik: 3.0v6
Lokalizacja: Grajewo

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: Bonio »

koko nie planowałeś 18"?
sporo ogarnąłeś ostatnio
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: KOko »

Na razie jestem zadluzony na 2k u dziewczyny, by moc to ogarnac co do tej pory. Takze na razie planuje wyjsc na 0 ;)
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2000
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: MuzykGrzes »

KOko pisze:...jestem zadluzony na 2k u dziewczyny...... planuje wyjsc na 0 ;)
Tylko bierz może jakieś witaminy czy coś innego żebyś się nie "zaorał" :lol: :lol: :lol:
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: KOko »

Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2000
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: MuzykGrzes »

Hymm widzę że się zrozumieliśmy :)
No i powodzenia życzę w zwrocie długu.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: KOko »

Jak na razie ciągle walczę z benzyną i gazem. Na zimnym silniku ciągle lekko poszarpywało.. Nie zawsze, ale czasami szarpało przy przyspieszaniu. Na rozgrzanym zwykle tego nie ma, choć parę razy też się zdarzyło. Wydaje się jak by miał wypadanie zapłonu.
Nie ufając poprzedniemu mechanikowi znalazłem następnego i ponownie kupiłem nową kopułkę z palcem YEC, zmieniłem świece z NGK na Denso K20TT, zregenerowałem alternator bo był na wykończeniu. Po tych zabiegach szarpanie zmniejszyło się może o 20% (na benzynie). Zastanawiam się, czy znów brać od Jarka nowe kable NGK, czy może wymienić cewkę bo nie była ruszana w ogóle, a może i to i to..

Dodatkowo pojeździłem wczoraj z kolegą ponad 6 godzin w trasie, zerując korekty benzyny, a potem ustawiając perfekcyjnie mapę gazową do benzynowej. Mimo wszystko czasem go zalewa, czasem strzeli z tłumika i szarpie jak cholera na niskich obrotach gdy się go butuje. Podejrzewam zawalone wtryskiwacze. Prawdopodobnie kupię sobie nowe wtryski plus filtry z wkładem zamiast puszkowych. Ale najpierw chcę wyeliminować całkowicie powód sporadycznego szarpania na benzynie.
Niedawno robiłem łożysko oporowe sprzęgła, ponieważ słychać było świerszczenie podczas jazdy. Od wymiany łożyska na nowe wydawało mi się, że zaczął się problem z szarpaniem i rozmyślałem czy może mechanik czegoś nie schrzanił przy sprzęgle i dlatego mi szarpie, ale wczoraj wracając z ustawiania map poszarpał mi parę razy na benzynie gdy w ogóle nie dotykałem do sprzęgła więc chyba ten trop jest błedny..

Z dodatkowych rzeczy które zmieniono przy acco to duperele exploatacyjne: zmieniłem tylny łącznik stabilizatora, żarówki, tarcze z klockami z przodu, bo poprzednie tak biły, że aż odkręcało śruby przy hamowaniu ponad 160km/h :lol:
Awatar użytkownika
przemek
Posty: 625
Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
Auto: Accord 99 CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: przemek »

z tymi tarczami to chyba norma :cry:
KOko a sprawy przepustnicy, krokowca sprawdzałeś ?
Obrazek
Zablokowany