Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Nighthawk Black Pearl Accord CG2 J30A1

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
przemek
Posty: 625
Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
Auto: Accord 99 CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL

Re: Nighthawk Black Pearl Accord CG2 J30A1

Post autor: przemek »

paczka lotnicza, bo chyba jakoś szybko doszła ? 8-)
Obrazek
Awatar użytkownika
GST
Posty: 100
Rejestracja: 02 wrz 2013 16:39
Auto: CG2
silnik: 3.0

Re: Nighthawk Black Pearl Accord CG2 J30A1

Post autor: GST »

Kolejne tuningi, kierka z Accorda 7gen po liftingu.

Obrazek

Teraz tylko dokupić poduszkę z taśmą i będę działać. Ktoś się orientuje, czy SRS z przedlifta pasuje do kiery z polifta (mowa oczywiście o Accordzie 7gen)?
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Nighthawk Black Pearl Accord CG2 J30A1

Post autor: Trojan »

Pasuje ;)
qba11
Posty: 117
Rejestracja: 19 sie 2014 23:31
Auto: Accord 98-03
silnik: 3.0

Re: Nighthawk Black Pearl Accord CG2 J30A1

Post autor: qba11 »

Ktoś z forum ma założoną kiere z VII? Ciekawy jestem jak to wygląda i czy dużo jest kombinowania z podłączeniem poduszki. Zębatka od kierownicy jest taka sama jak w VI coupe?

Miałem swoją oddawać to obszycia ale może zmienił bym na nową z VII.
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Nighthawk Black Pearl Accord CG2 J30A1

Post autor: Trojan »

moondravsky ma u siebie założoną tyle ,że przedliftową.
Awatar użytkownika
Chmura
Posty: 194
Rejestracja: 17 lis 2013 19:37
Auto: CG1
silnik: J30A1
Lokalizacja: Myszków

Re: Nighthawk Black Pearl Accord CG2 J30A1

Post autor: Chmura »

Też jestem w trakcie takiej operacji tyle że z przedliftową sztuką
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
Awatar użytkownika
GST
Posty: 100
Rejestracja: 02 wrz 2013 16:39
Auto: CG2
silnik: 3.0

Re: Nighthawk Black Pearl Accord CG2 J30A1

Post autor: GST »

Tak się zacząłem zastanawiać, jaką taśme potrzebuję i jak w ogóle podłączyć to wszystko ze sobą, żeby przyciski z kierownicy działały (tempomat oraz obsługa radia) oraz airbag (poduszkę planuję wsadzić z przedlifta).

EDIT:

Nie mogłem wytrzymać i założyłem :D Cała kierownica z polifta (włącznie z poduszką), jednak bardziej mi się spodobała :) Na tą chwilę działa tylko klakson i aribag. Jak dostanę kostkę do taśmy to będę działał, żeby uruchomić przyciski wraz z podświetleniem. Jako, że mod bez fotki się nie liczy, oto dowód :) Sorki za słabą jakość, robione kapciem na szybko.

Obrazek

Jak się podoba? ;)
Awatar użytkownika
przemek
Posty: 625
Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
Auto: Accord 99 CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL

Re: Nighthawk Black Pearl Accord CG2 J30A1

Post autor: przemek »

zdecydowanie lepiej niż przedliftowa ;)
ps wajchę od skrzyni będziesz "modził" ?
Obrazek
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Nighthawk Black Pearl Accord CG2 J30A1

Post autor: Trojan »

Nawet nieźle to wygląda 8-)
Awatar użytkownika
GST
Posty: 100
Rejestracja: 02 wrz 2013 16:39
Auto: CG2
silnik: 3.0

Re: Nighthawk Black Pearl Accord CG2 J30A1

Post autor: GST »

Dzięki ;) Wajchę z chęcią bym przerobił, ale nie wiem jeszcze na jaką. Samo przełożenie kierownicy i podłączenie airbagu i klaksonu jest plug&play. Kostki pasują bez problemu. Kierka jest na pewno ciut mniejsza i jednak wygodniejsza od fabrycznej. Polecam taki zabieg! :)
Zablokowany