Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck). Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
slepak pisze:..... jak będziesz jeździł w długie trasy i przy skrzyni MT to będziesz żałował tej modyfikacji.
A możesz coś bliżej? Bo ja chce całe CAI zakładać do F20B5 i planowałem podobny układ jak miałem w EJ6 czyli początek poza komorą silnika dalej rury 60 mm i kolana od TurboWorks oraz Airbox Simoty wpięty w komorze silnika.
Mam na myśli że z racji stosunkowo krótkiej skrzyni MT czyli 3 tyś obr. na piątym biegu przy 100km\h. Czyli jazda autostradą te 140 czy 160 km\h staję się mecząca. Wiadomo i tak się wycisza dolot gdy się nie przyśpiesza ale "buczenie" pozostaje.
Właśnie z w\w powodu stałem się posiadaczem kompletnego dolotu, tylko że u mnie są inne przełożenia z racji AT i nie jest to aż tak dokuczliwe. Poza tym nie oszukujmy się ale takie wyjce to trochę przerost formy nad treścią gdzie dolot ryczy a silnik 140\150 ps. Co i innego jakieś h22 itp zabawki.
Szwedziu to na pewno oryginalny type R? bo na klapie z tyłu widzę 2.3. Do tego normalne wnętrze i jak się nie mylę przednie lampy czy grill też powinny być inne. Do tego brak oznaczeń na tylnych drzwiach, no i wydech ATR jest na dwóch końcowych tłumikach a nie jednym...
Czyli wychodzi na to że silnik jest z type R.... ciekawe czy skrzynia\półosie\piasty i inne wartościowe pierdoły też z ATR. Bo można tylko silnik przełożyć a resztę zostawić seryjną z 2.3
AudioTone-tak masz racje tylko ze jeśli masz mniej niż 25 lat i chce Type R to koszta ubezpieczenia są około 1500-2000k funtów na rok kupujesz accord typu VTec V którymi młodzi nie będą jeździć i w spisie tych samochód dużo w wypadkach nie ma i płacisz 500 na rok.
Moja laska miała Daewoo Matiza płaciłam 1200 na rok ubezpieczenie, kupiłem jej teraz Toyote Celice i ubezpieczenie wyszło ją 490 funtów na rok bo młodzi nimi nie jeżdżą i mało tych samochodów uczestniczy w wypadkach.
slepak pisze:Czyli wychodzi na to że silnik jest z type R.... ciekawe czy skrzynia\półosie\piasty i inne wartościowe pierdoły też z ATR. Bo można tylko silnik przełożyć a resztę zostawić seryjną z 2.3
Mam nadzieje dowiem się chyba w piątek.
A wracając do stożka jakie rury do niego kupić bo ja nie do końca jestem w tym rozpoznany
SzwedziuZGR pisze:AudioTone-tak masz racje tylko ze jeśli masz mniej niż 25 lat i chce Type R to koszta ubezpieczenia są około 1500-2000k funtów na rok kupujesz accord typu VTec V którymi młodzi nie będą jeździć i w spisie tych samochód dużo w wypadkach nie ma i płacisz 500 na rok.
Moja laska miała Daewoo Matiza płaciłam 1200 na rok ubezpieczenie, kupiłem jej teraz Toyote Celice i ubezpieczenie wyszło ją 490 funtów na rok bo młodzi nimi nie jeżdżą i mało tych samochodów uczestniczy w wypadkach.
Fakt poniżej 25 roku to ubezpieczenia są tragicznie drogie, a jak jeszcze do tego dojdzie np. pierwsza rejestracja na siebie to już kiszka okrutna z cena
SzwedziuZGR pisze:AudioTone-tak masz racje tylko ze jeśli masz mniej niż 25 lat i chce Type R to koszta ubezpieczenia są około 1500-2000k funtów na rok kupujesz accord typu VTec V którymi młodzi nie będą jeździć i w spisie tych samochód dużo w wypadkach nie ma i płacisz 500 na rok.
Moja laska miała Daewoo Matiza płaciłam 1200 na rok ubezpieczenie, kupiłem jej teraz Toyote Celice i ubezpieczenie wyszło ją 490 funtów na rok bo młodzi nimi nie jeżdżą i mało tych samochodów uczestniczy w wypadkach.
Fakt poniżej 25 roku to ubezpieczenia są tragicznie drogie, a jak jeszcze do tego dojdzie np. pierwsza rejestracja na siebie to już kiszka okrutna z cena
A jak dojdzie cos typu
BMW: Alpina, M Power
Honda: Type S Type R
Audi: S
Wszystko co ma jakieś śmieszne oznaczenie niby doładowania to ubezpieczenie skacze o 60% w górę