Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
dzisiaj odpaliłem bez problemu byłem bardzo zadowolony, przyczyna moich zmartwień... wydaje mi się ze to może być zła jakość paliwa, brudny filtr paliwa, brudne wtryski , brudny bak (osad na niskim stanie paliwa , poniżej stanu ...Empty... ) jeśli wskazówka zejdzie poniżej tego (E) proponuje szybko zatankować bo zaciąga często osad który pozostał w naszym zbiorniku, a czyszczenia baku nie robimy zbyt często...
Teraz we wtorek odpaliłem odrazu bez większych problemów, czyli tak jak kiedyś sądzę zę układ paliwowy mam za sobą teraz tylko pozostaje mi wydech i wymiana szyby przednieji bedzie gotowa paskuda do przeglądu, i nareszcie wyjadę znów na drogi
Teraz we wtorek odpaliłem odrazu bez większych problemów, czyli tak jak kiedyś sądzę zę układ paliwowy mam za sobą teraz tylko pozostaje mi wydech i wymiana szyby przednieji bedzie gotowa paskuda do przeglądu, i nareszcie wyjadę znów na drogi
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
To pogratulować a udało ci się uporać z lampką rezerwy?
A miałem właśnie pisać ze jak czyścisz specyfikami bak i cały układ to najpierw wymienia się filtr paliwa, a następnie wlewa te czyścidła, bo cały syf z filtra który zatrzymał leci do układu
A miałem właśnie pisać ze jak czyścisz specyfikami bak i cały układ to najpierw wymienia się filtr paliwa, a następnie wlewa te czyścidła, bo cały syf z filtra który zatrzymał leci do układu
HR
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
brat kupił mi w polsce na allegro ten czujnik od deaewo( czy jakoś tak... ) jak dojdzie to odrazu zdam relacje z montarzu i pokaże na zdjeciach co i jak było robione
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
To czekamy na wieści, bo u mnie jak u większości lampka ok, wiązka ok, a i tak nie świeci :/
HR
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
to widza że nie jestem odosobniony z tym problemem hehe dziś wlasnie brat wysłał do mnie ten czujniczek.
Ale to jaka moze być przyczyna uszkodzenia tego termistora? bo widze że to czesty problem..
Ale to jaka moze być przyczyna uszkodzenia tego termistora? bo widze że to czesty problem..
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
Jak obiecałem opisuje :
Właśnie dziś zamontowałem nowy czujnik (Termistor ) i co i co ...DZIAŁA
po koleji zdjecie :
1. zakupiony w polsce czyjnik na Allegro od jakiegos deaewo czy jakos tak... cena chyba około 8-10 zł. : 2. pomiar oporności nowego czujnika bez zanurzenia 1.3 Kohm 3. pomiar oporności starego czujnika bez zanurzenia 9.08 Kohm 4. Zamontowany nowy czujnik ( stary został odlutowany od tego uchwytu zwykłą lutownicą transformatorową ) 5. Efekt pracy dzałająca kontrolka niskiego stanu paliwa.
całość pracy zajeła jakieś 30 minut efekt bardzo przyjemny.... przypuśćmy , jakoś nie przypominam sobie żebym się martwił jak mi się zapali kontrolka bo nigdy nie działała a teraz będzie mnie co jakiś czas denerwować heheheh
Właśnie dziś zamontowałem nowy czujnik (Termistor ) i co i co ...DZIAŁA
po koleji zdjecie :
1. zakupiony w polsce czyjnik na Allegro od jakiegos deaewo czy jakos tak... cena chyba około 8-10 zł. : 2. pomiar oporności nowego czujnika bez zanurzenia 1.3 Kohm 3. pomiar oporności starego czujnika bez zanurzenia 9.08 Kohm 4. Zamontowany nowy czujnik ( stary został odlutowany od tego uchwytu zwykłą lutownicą transformatorową ) 5. Efekt pracy dzałająca kontrolka niskiego stanu paliwa.
całość pracy zajeła jakieś 30 minut efekt bardzo przyjemny.... przypuśćmy , jakoś nie przypominam sobie żebym się martwił jak mi się zapali kontrolka bo nigdy nie działała a teraz będzie mnie co jakiś czas denerwować heheheh
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
Mowiłem że termistor musi działać Dora robota
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
Super sprawa, dzięki. jak zrobi się cieplej też zabieram się za wymianę:)
Znalazłem taki czujnik jutro biorę się za wymianę, a mam pytanie co stało się z żółtym przewodem? Domyślam się ze zastępuje go to ramię? czy idzie on wewnątrz?
Znalazłem taki czujnik jutro biorę się za wymianę, a mam pytanie co stało się z żółtym przewodem? Domyślam się ze zastępuje go to ramię? czy idzie on wewnątrz?
HR
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
ten przewód oczywiście zastapiło ramie . Odlutowac stary czujnik od ramienia, potem odlutować od nowego czujnika ten przewód co jest przylutowany do obudowy , wcisnąc czujnik w to samo miejsce gdzie był stary( starac sie nie pogiąć tego ramienia bo ono wyznacza poziom w którym momęcie zapala si ekontrolka niskiego stanu ) nastepnie przylutować nowy czujnik do ramienia. kabel wychodzący od góry czujnika przeciągnąc tak jak szedłl stary i połączyć w kostce w miejscu starego
To było by na tyle instrukcji szczegółowej
Pozdrawiam serdecznie Wojtas
To było by na tyle instrukcji szczegółowej
Pozdrawiam serdecznie Wojtas
Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie
Ok jestem po wymianie, czujnik kosztował bagatela 6,90pln. Na efekt będzie trzeba poczekać, za dużo paliwa w baku
Dzięki jeszcze raz audiotone za instrukcję, poszło wszystko gładko i bez problemu. (jeszcze została mnie walka z tempomatem )
U mnie znalazł się taki uchwyt na ten czujnik:
Dzięki jeszcze raz audiotone za instrukcję, poszło wszystko gładko i bez problemu. (jeszcze została mnie walka z tempomatem )
U mnie znalazł się taki uchwyt na ten czujnik:
HR