Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Tarcze hamulcowe
Re: Tarcze hamulcowe
jesli jest zbierznosc i kola wywarzone to moga to byc koncowki drazkow kierowniczych badz same drazki
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Tarcze hamulcowe
wszystkiego się dowiedziałem , drążki są w super stanie , mam po porostu wygięte tarcze ... możecie polecić jakiś zestaw tarcze + klocki do coupe 2.0 na rozstaw 4x114,3 ? na alledrogo widzę zimmerman sport, black diammond, brembo , ATE
ale parametry są trochę inne niż pisaliście bo grubość wychodzi 25mm a nie 28mm jak pisaliście (chyba ,że jest różnica między 5x114,3 a 4x114,3)
Dane tarcz:
Srednica [mm]: 282
Grubosc tarczy [mm]: 25,0
Minimalna grubosc [mm]: 23
Typ tarczy: wentylowana
Powierzchnia: pokryty dodatkową warstwą
Ilosc otworów: 4
Srednica otworu [mm]: 114,3
Wysokosc [mm]: 47
Srednica otworu centrujacego [mm]: 64
Srednica wewnetrzna [mm]: 142,5
otwór o sr [mm]: 13
ale parametry są trochę inne niż pisaliście bo grubość wychodzi 25mm a nie 28mm jak pisaliście (chyba ,że jest różnica między 5x114,3 a 4x114,3)
Dane tarcz:
Srednica [mm]: 282
Grubosc tarczy [mm]: 25,0
Minimalna grubosc [mm]: 23
Typ tarczy: wentylowana
Powierzchnia: pokryty dodatkową warstwą
Ilosc otworów: 4
Srednica otworu [mm]: 114,3
Wysokosc [mm]: 47
Srednica otworu centrujacego [mm]: 64
Srednica wewnetrzna [mm]: 142,5
otwór o sr [mm]: 13
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber
Re: Tarcze hamulcowe
bo ciezko znalezc 28mm zapytaj na HAKP goscia Pawpor o ile nic nie przekrecilem handluje hamulcami
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Tarcze hamulcowe
niestety nie ma takiego użytkownika ,ale jest Pejot o którym pisali koledzy na początkumatysziom pisze:bo ciezko znalezc 28mm zapytaj na HAKP goscia Pawpor o ile nic nie przekrecilem handluje hamulcami
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber
Re: Tarcze hamulcowe
pejot ma tarce blueprint 28mm grube, sam mam takie w zestawie z klockami ferodo premier. Mam je od ponad roku i złego słowa nie powiem.
jest użytkownik pawpor, ale z małej
http://www.accordklubpolska.pl/profile. ... file&u=556" onclick="window.open(this.href);return false;
jest użytkownik pawpor, ale z małej
http://www.accordklubpolska.pl/profile. ... file&u=556" onclick="window.open(this.href);return false;
HR
Re: Tarcze hamulcowe
Mam blueprinty od pejota i na przodzie i na tyle i jestem bardzo zadowolony, polecam!
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Tarcze hamulcowe
hmmm no na allegro widzialem te tarcze i są bardzo tanie a teraz pytanie czy jest różnica w 4x114,3 i 5x114,3 . Dzisiaj rozmawiałem z jednym sprzedawcą tarcz co też na acco tylko w sedanie i ponoć w tych modelach występuje też problem wyginania się piast także zalecił przed zamontowaniem nowego setu sprawdzić czy piasta nie będzie do przetoczenia.
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Tarcze hamulcowe
piasta do przetoczenia jak można przetoczyć piastę jak tam szpilki wystają, wyjmować je i potem nabijać
tak naprawdę to powinno się to zrobić tak:
dokładnie wyczyścić piastę
założyć nową tarczę
sprawdzić bicia miernikiem, jak są za duże przełożyć tarczę o 90 lub 180 stopni, w zależności czy mocowanie nam to umożliwia.
znów sprawdzić bicie, w przypadku dalszego bicia wyszukać usytułowanie tarczy z najmniejszymi odchyłami
przetoczyć tarczę na aucie które zniweluje bicia piasty
I WŁALA
albo zamontować nową piastę, która też potrafi mieć bicia, wtedy robimy jak wyżej i mamy większe koszta
a jeśli chodzi o problem wyginania się piast to powód jest tylko jeden, źle dobrane klocki hamulcowe do tarczy, jak będą za twarde to po pewnym czasie powyginają i markowe, wtedy będą bicia i to nie z winy piasty tylko tarczy, a jak za długo się będzie z taką jeździć to i owszem piasta też w końcu zrobi pa pa.
Ja już sporo tarczy zabiłem głównie w IV genie (ATE, Zimmermann, Brembo) i to nie była wina tarczy tylko klocków, tak klocków, do mojej EX CB7 która miała tarcze 282 mm na rynku można dostać tylko OEM za 420 zł, lub Kashiyama za 90 zł (a te są cholernie twardymi klockami) i to one zabijały tarcze, kiedyś udało mi się kupić klocki Remsa bardziej miękkie niż Kashiyama i w połączeniu z tarczami Mikody latały dłuuuugo i w takim zestawieniu poszły do nowego właściciela.
o qwa ale się rozpisałem
tak naprawdę to powinno się to zrobić tak:
dokładnie wyczyścić piastę
założyć nową tarczę
sprawdzić bicia miernikiem, jak są za duże przełożyć tarczę o 90 lub 180 stopni, w zależności czy mocowanie nam to umożliwia.
znów sprawdzić bicie, w przypadku dalszego bicia wyszukać usytułowanie tarczy z najmniejszymi odchyłami
przetoczyć tarczę na aucie które zniweluje bicia piasty
I WŁALA
albo zamontować nową piastę, która też potrafi mieć bicia, wtedy robimy jak wyżej i mamy większe koszta
a jeśli chodzi o problem wyginania się piast to powód jest tylko jeden, źle dobrane klocki hamulcowe do tarczy, jak będą za twarde to po pewnym czasie powyginają i markowe, wtedy będą bicia i to nie z winy piasty tylko tarczy, a jak za długo się będzie z taką jeździć to i owszem piasta też w końcu zrobi pa pa.
Ja już sporo tarczy zabiłem głównie w IV genie (ATE, Zimmermann, Brembo) i to nie była wina tarczy tylko klocków, tak klocków, do mojej EX CB7 która miała tarcze 282 mm na rynku można dostać tylko OEM za 420 zł, lub Kashiyama za 90 zł (a te są cholernie twardymi klockami) i to one zabijały tarcze, kiedyś udało mi się kupić klocki Remsa bardziej miękkie niż Kashiyama i w połączeniu z tarczami Mikody latały dłuuuugo i w takim zestawieniu poszły do nowego właściciela.
o qwa ale się rozpisałem
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Tarcze hamulcowe
Prywo pisze:o qwa ale się rozpisałem
no w końcu za coś tego moderatora dostałeś. wiedza musi być.
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Tarcze hamulcowe
dzięki za obszerne info no widzisz, gdzie sie nie zapyta człowiek to wszędzie inaczej mówią . Mi zaproponowali tarcze Zimmerman standard i do tego klocki Hawk HPS . Gość który mi to proponował mówił ,ze to będzie na pewno lepszy set niż średnie tarcze nawiercane i średnie klocki.Prywo pisze:piasta do przetoczenia jak można przetoczyć piastę jak tam szpilki wystają, wyjmować je i potem nabijać
tak naprawdę to powinno się to zrobić tak:
dokładnie wyczyścić piastę
założyć nową tarczę
sprawdzić bicia miernikiem, jak są za duże przełożyć tarczę o 90 lub 180 stopni, w zależności czy mocowanie nam to umożliwia.
znów sprawdzić bicie, w przypadku dalszego bicia wyszukać usytułowanie tarczy z najmniejszymi odchyłami
przetoczyć tarczę na aucie które zniweluje bicia piasty
I WŁALA
albo zamontować nową piastę, która też potrafi mieć bicia, wtedy robimy jak wyżej i mamy większe koszta
a jeśli chodzi o problem wyginania się piast to powód jest tylko jeden, źle dobrane klocki hamulcowe do tarczy, jak będą za twarde to po pewnym czasie powyginają i markowe, wtedy będą bicia i to nie z winy piasty tylko tarczy, a jak za długo się będzie z taką jeździć to i owszem piasta też w końcu zrobi pa pa.
Ja już sporo tarczy zabiłem głównie w IV genie (ATE, Zimmermann, Brembo) i to nie była wina tarczy tylko klocków, tak klocków, do mojej EX CB7 która miała tarcze 282 mm na rynku można dostać tylko OEM za 420 zł, lub Kashiyama za 90 zł (a te są cholernie twardymi klockami) i to one zabijały tarcze, kiedyś udało mi się kupić klocki Remsa bardziej miękkie niż Kashiyama i w połączeniu z tarczami Mikody latały dłuuuugo i w takim zestawieniu poszły do nowego właściciela.
o qwa ale się rozpisałem
Co do bicia piast i tej tarczy no to przy najbliższej okazji przed montażem się tym zajmę . OGólnie co myślisz o tym secie który mi zaproponował?
Btw. Odpisał mi też Pejot i ma Bluepointy na 4x114,3 i grubość 28mm, a nie jak reszta dostawców na 25mm - koszt 310zl za komplet.
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber