Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Honda Accord
ROK: 1998
MODEL: Accord Coupe
SILNIK: 2.3L VTEC
MOC: 150 @ 5700rpm
KOLOR NADWOZIA: Black Currant Pearl
ŚRODEK: LX, welur
UKŁAD WYDECHOWY: Ulter
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD HAMULCOWY: Seria - Brembo + Akebono
ZAWIESZENIE: D2 Racing Street
KOŁA: Oxigin Eins 1, 17", aktualnie lato: Pirelli Cinturato P7, 225/45 R17
BODY-KIT: Lampy przód EU, z tyłu jak na Kanadyjkę przystało pełny USDM
CAR AUDIO: Wynalazek naszych dalekowschodnich braci - Peiying py9905, głośnik OEM JBL + mały upgrade na tajwańskich gratach odkopanych w garażu.
PLANY: Generalnie 100% oryginalna kanadyjka i tak zostanie. Wiec nic przyklejać nie będę;)
No to w końcu przytrafiło się jakieś weekendowe słońce:)
ROK: 1998
MODEL: Accord Coupe
SILNIK: 2.3L VTEC
MOC: 150 @ 5700rpm
KOLOR NADWOZIA: Black Currant Pearl
ŚRODEK: LX, welur
UKŁAD WYDECHOWY: Ulter
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD HAMULCOWY: Seria - Brembo + Akebono
ZAWIESZENIE: D2 Racing Street
KOŁA: Oxigin Eins 1, 17", aktualnie lato: Pirelli Cinturato P7, 225/45 R17
BODY-KIT: Lampy przód EU, z tyłu jak na Kanadyjkę przystało pełny USDM
CAR AUDIO: Wynalazek naszych dalekowschodnich braci - Peiying py9905, głośnik OEM JBL + mały upgrade na tajwańskich gratach odkopanych w garażu.
PLANY: Generalnie 100% oryginalna kanadyjka i tak zostanie. Wiec nic przyklejać nie będę;)
No to w końcu przytrafiło się jakieś weekendowe słońce:)
Ostatnio zmieniony 17 cze 2020 10:38 przez fotografiks, łącznie zmieniany 20 razy.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3
ładna sztuka
gratuluje
gratuluje
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3
no właśnie, bo ksywa zobowiązuje !fotografiks pisze:i jeszcze nie było, wiec na razie przedstawiam generalny pogląd na sprawę:)
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3
Dlatego nie bez przyczyny było to sprostowanie na początku;)marcin pisze:
no właśnie, bo ksywa zobowiązuje !
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3
Ta kupetka od 3 lat jezdzi po zaglebiu ? Czy nie stajesz czasem na syberce kolo osrodka zdrowia ?
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3
Generalnie po zagłębiu to od niedawna... do tej pory najczęściej Kraków i Bielsko... teraz ze względu na prace tutaj po zagłębiu częściej... lecz ta z pod ośrodka to raczej nie moja... tam raczej regularnie nie parkuje:)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3
Dawaj zdjęcia środka ... no ale tylne obrysówki to rarytasik ! A na tylne uslampy to też by było kilku chętnych
raz honda - zawsze honda
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3
A w Preludzie jakie sa hamulce? Tzn jaka srednica tarczy i czym sie roznia?
Accord Coupe CG2 3.0 V6
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3
mozna polepszyc hamowanie nalezy zastosowac zaciski z ATR (tarcza 300mm) zacisk 2tloczkowy wchodza Plug&Play (5 szpilek)
Co do Prelude 2.2 to sie nie wypowiadam ale tam chyba byly 1 tloczkowe zaciski
Co do Prelude 2.2 to sie nie wypowiadam ale tam chyba byly 1 tloczkowe zaciski