Taka zagadka.:
Po wymianie silnika ( J30A1) wywala CHECK nr 8 i 58
Objawy:
*Postój bieg jałowy - chodzi jak marzenie, równo, cicho..
po wciśnięciu gazu, odcina go przy 4800 obr/min, po czym wywala CHECK i silnik gaśnie
*Silnik w ruchu drive - jeździ do 2000 obr/min, po przekroczeniu tej granicy wyw. CHECK i silnik gaśnie
Błędy to TDC 1 i 2
Próby rozwiązania problemu:
*Wymiana czujnika dolnego (przy wale korbowym) na egzemplarz ze starego silnika (tam na 100% działał bez zarzutu)
...nie pomogło
*Sprawdzenie oporności czujników tdc w głowicy według manuala - jest jak bozia przykazała
*Sprawdzenie oporności przy komputerze - sygnał na pewno do niego dociera
Dla świętego spokoju (tonący brzytwy się chwyta) zaślepiłem EGR - nic to nie dało i przywróciłem stan pierwotny
Rozrząd sprawdziłem, znaki się zgrywają idealnie, resety błędów komputera, próba nauki od nowa ustawień...wszystko o kant doopy
![Smutny :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Wszystkie kostki wypinałem i wpinałem po 3 razy, wężyki od podciśnień na swoim miejscu, układ chłodzenia niezapowietrzony, tracę już nadzieję..
Jakieś sugestie? Coś ominąłem? Proszę o pomoc...