Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Mazda RX-8 by xdeadly ;)
- xdeadly
- Posty: 156
- Rejestracja: 23 cze 2011 10:51
- Auto: Accord Coupe 99r
- silnik: V6
- Lokalizacja: Białystok
Mazda RX-8 by xdeadly ;)
Jako były użytkownik coupetki cg2 chciałbym się pochwalić swoją obecną maszynką i trochę o niej opowiedzieć a dokładnie o kosztach frajdzie z jazdy i ogólnym użytkowaniu a być może to będzie kogoś kolejne autko po acco A więc tak, szukałem auta sportowego niedużego z bogatym wyposażeniem i w kwocie ok+/- 30tyś. NA początku byłem bardzo napalony na WRX'a na którego właściwie choruję do dzisiaj, przeglądałem się też kilkom nissanom 350z a zwłaszcza podjarany byłem wersją spider(cabrio) Jednak natknąłem się na Madzię która była sprowadzona z US przy przebiegu ok 100tys km a przy 110tyś miała przeszczep serca. Autko napędzał silnik wankla o katologowej mocy 231km który niestety swoje najlepsze lata miał już za sobą i pierwszy właściciel w pl , własciciel kliniki medycznej nie szczędził czasu ani grosza by kupić nowy w serwisie mazdy za niebagatela 15tyś plus dodatkowe koszta...łącznie faktura na prawie 25... Jednak autko szybko mu się chyba znudziło bo jak widać w krótce trafiło do mnie Tak więc autkiem jeżdżę od października zeszłego roku i tyle co mogę powiedzieć to takiej frajdy z jazdy nie odczuwałem i chyba już nigdy nie kupię auta z napędem na przód... Chciałbym wspomnieć o silnikach wankla które szokują mocą oraz pojemnoscią 1.3L a zarazem wysoką a raczej krótką żywotnością na poziomie ok 100tyś km. Ceny na allegro potrafią zaszokowac nie jedną osobę. Widząc takie auto z opisem super ekstra bezawaryjny za kwotę ok 15 tyś zł a przebiegi na poziomie 80tyś km, czyli zapewne z kulejąca już kompresją i krótkim czasem pozostałego życia... Remont bądź wymiana to koszt ok 15tys zł więc jeśli jakiś laik kompletnie nie będący w temacie natnie się na taką minę skuszony atrakcyjną ceną chyba nigdy już nie chciałby usłyszeć o jakimkolwiek rotorku Co do mego autka, Przebieg budy 125 tyś przebieg silnika ok 15 tyś, stan techniczny bdb, od zakupu borykałem się tylko z pierdołami typu nie działająca zmieniarka wewnętrzna cd czy brak ogrzewania. Autko przeszło parę delikatnych modów wizualnych bo jednak nie potrafię bez tego chyba żyć jeśli się nie wyróżniam Kolor na samym początku był moim zdaniem jedynym mankamentem który mi do końca nie podpasował ale po paru zabiegach nie zamieniłbym go na żaden inny Parę dni temu znalazłem kompletny układ wydechowy TurboXS sprowadzony z US w 06r przez pierwszego tunera RX8 w PL. Jako że brakowało mi tego sportowego ryku wydałem ciężko zarobione pieniążki zhamowałem auto i okazało się że jest to najmocniejsza mazda RX-8 w Polsce z wynikiem 241km. Być może przeskok nie jest wielki w odniesieniu do tego co podaje fabryka ale muszę wspomnieć o tym iż te silniki tracą moc w zastraszającym tempie i rzadko kiedy katalogowa mazda 231km trzyma 210km... sam byłem w szoku kiedy się o Tym dowiedziałem na forum a moja radość była o tyle większa że moje auto było aż ponad fabrykę z wymienionym tylko 3 calowym, przelotowym układem wydechowym Wśród miłośników i posiadaczy rx8 w pl wywołało to wielkie poruszenie bo do tej pory nikt nie wierzył że można coś wykrzesać jeszcze z wankla NA (bez turbo) Jeśli chodzi o koszty utrzymania, średnie spalanie na poziomie ok 15l tryb mieszany ale nie problemem jest przekroczyć tę barierę Części jest masa na allegro i ceny ok ze względu na wiele sztuk z zajechanym sercem. Drzwi Otwierane jak w RR robią robotę że tak powiem Własciwie to mógłbym opowiadać i opowiadać więc jak ktoś ma jakieś pytania to śmiało a poniżej parę foteczek obecnych autka i filmik z hamowni mego "bombowca" oraz mojego drugiego autka które kupiłem jako kompana na dojazdy do pracy
" onclick="window.open(this.href);return false; " onclick="window.open(this.href);return false;
civic
" onclick="window.open(this.href);return false; " onclick="window.open(this.href);return false;
civic
Ostatnio zmieniony 18 mar 2014 20:06 przez xdeadly, łącznie zmieniany 2 razy.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2104
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Mazda RX-8 by xdeadly ;)
Rzeczywiście "bombowiec" na tym filmiku z hamowni
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Mazda RX-8 by xdeadly ;)
Wsiadłby
Nic tylko życzyć zapinania ładnych boków i generalnej zapierdalaczności
Nic tylko życzyć zapinania ładnych boków i generalnej zapierdalaczności
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2104
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Mazda RX-8 by xdeadly ;)
Zdjęcia się wyje....
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- przemek
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
- Auto: Accord 99 CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL
Re: Mazda RX-8 by xdeadly ;)
rx-8 konkret i ten napęd dasz się gaznąć ? a syfik też spoko. no wczoraj zdjęcia jeszcze banglały, ale dziś już niee...
- xdeadly
- Posty: 156
- Rejestracja: 23 cze 2011 10:51
- Auto: Accord Coupe 99r
- silnik: V6
- Lokalizacja: Białystok
Re: Mazda RX-8 by xdeadly ;)
Znaczy się fotki już się nie wyświetlają ? U mnie wyświetla się wszystko ok oprócz tego ze forum nie skaluje niestety zdjęć
- przemek
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
- Auto: Accord 99 CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL
Re: Mazda RX-8 by xdeadly ;)
tylko 3 ostatnie fotki banlgają... kurdę ładnie to ryczy!
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: Mazda RX-8 by xdeadly ;)
zgadza się tylko ostatnie 3przemek pisze:tylko 3 ostatnie fotki banlgają... kurdę ładnie to ryczy!
ale furmanka pierwsza klasa gratuluje, choć Tobie się poszczęściło w wyborze drugiego autka poza Hanią bo mi jakoś nie idzie po mojej myśli mój bos miał taką jakieś 4 lata temu to wiem co to potrafi w standardzie
- xdeadly
- Posty: 156
- Rejestracja: 23 cze 2011 10:51
- Auto: Accord Coupe 99r
- silnik: V6
- Lokalizacja: Białystok
Re: Mazda RX-8 by xdeadly ;)
Panowie teraz powinno banglać wszystko jak należy na innym servie