Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
>>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
tylny sworzeń jest razem z wahaczem i go nie wymienisz samego, trzeba cały wahacz.
tutaj widać
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda" onclick="window.open(this.href);return false;
tutaj widać
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda" onclick="window.open(this.href);return false;
HR
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
- Auto: Accord Coupe 98
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Jak trzeba to kurde zawsze zapomnę o tej stronce Teraz wszystko jasne:) To na razie tylne sworznie poczekają:P
No i okazało się najgorsze Tarcza ma poprawny otwór na piastę ~157mm a to oznacza że mam jakąś modzoną piastę i teraz nie wiem co robić. Kupować nową piastę (trzeba z łożyskiem) co raz wyjdzie dużo pesos a dwa nie mam pewności że znowu nowa przypasuje:( Czy może wytoczyć piastę? Trzeba by wytoczyć ~2,5mm po promieniu co jest dość dużo:( Doradźcie coś proszę bo mnie już witki opadły:(
No i okazało się najgorsze Tarcza ma poprawny otwór na piastę ~157mm a to oznacza że mam jakąś modzoną piastę i teraz nie wiem co robić. Kupować nową piastę (trzeba z łożyskiem) co raz wyjdzie dużo pesos a dwa nie mam pewności że znowu nowa przypasuje:( Czy może wytoczyć piastę? Trzeba by wytoczyć ~2,5mm po promieniu co jest dość dużo:( Doradźcie coś proszę bo mnie już witki opadły:(
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
To nie jest jakoś mega dużo kasy, piastę powinieneś dostać za ok 200 zł.
Ja kupiłem za 250 zł i to chińczyka bo kupowałem w mega pośpiechu (rozsypała mi się 3 dni przed wyjazdem w trasę), ale trzyma się dobrze, za 200 zł idzie dostać coś przyzwoitej jakości, a będziesz miał pewność, że masz dedykowaną.
Ja kupiłem za 250 zł i to chińczyka bo kupowałem w mega pośpiechu (rozsypała mi się 3 dni przed wyjazdem w trasę), ale trzyma się dobrze, za 200 zł idzie dostać coś przyzwoitej jakości, a będziesz miał pewność, że masz dedykowaną.
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
siemka, fela fajna ale blacha do ogarniecia daj znac jakbys sie wybieral na spota czy zlot h3m, skrzykne ziomkow, 4xcg2 sa w mojej ekipie
były: Civic EG5 1.6DOHC 94r
Concerto 1.6DOHC 93r
Accord CD7 2.0SOHC 95r
Civic ED6 1.5 91r
Civic EJ9 1.4 96r
HR-V 1.6 SOHC 00r
CL9 2.4DOHC 04r
Civic EJ9 1.4 98r
Accord CG2 z 3.0 V6 99r
są: FR-V BE2 2.0DOHC 05r
LEGEND KB1 3.5 V6 06r
Concerto 1.6DOHC 93r
Accord CD7 2.0SOHC 95r
Civic ED6 1.5 91r
Civic EJ9 1.4 96r
HR-V 1.6 SOHC 00r
CL9 2.4DOHC 04r
Civic EJ9 1.4 98r
Accord CG2 z 3.0 V6 99r
są: FR-V BE2 2.0DOHC 05r
LEGEND KB1 3.5 V6 06r
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
- Auto: Accord Coupe 98
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Podziękował:) Kwestii blach jestem świadomy ale priorytet ma mechanika:) Najpierw ma jeździć potem wyglądać (no dobra felga to wyjątek potwierdzający regułę:)) Jak tylko ogarnę temat tych sworzni i tylnych piast to z chęcią wpadnę:)
No i w końcu zawitał kurier z dłuuugo oczekiwaną paczuszką:)
Niestety czeka mnie kolejny etap czekania tym razem na mechanika;( Ale obiecał że na majówkę będzie zrobione, musi być bo wybieram się do Wawy:) Strasznie jestem ciekaw jak zmienią się odczucia jazdy na takim zestawie. Nienawidzę czekania
I jeszcze pytanie, może błache ale nigdy gwintu nie miałem dlatego też pytam. Jak to ustawiać? Znaczy którym się kręci, który zostawia w spokoju? No i jaki jest magiczny sposób żeby ustawić wszystko na równo żeby nie było że jeden jest wyżej od drugiego.
//Po zamontowaniu gwintu
Tak więc gwint zamontowany i mogę się podzielić wrażeniami bo od razu po odebraniu fury od mechanika pojechałem do przyszłej teściowej do Wawy:) Różnica między tym co było a ISC, no co tu dużo mówić, niebo a ziemia. Wcześniej się wahałem czy brać gwint a teraz nie żałuję żadnej złotówki. Jest twardo na prawdę twardo ale tego się człowiek spodziewał. Przynajmniej nie buja jak na łódce przy poprzednim setupie. Zakres regulacji w kwestii twardości jest na połowie więc może być jeszcze totalny beton albo większy komfort. Do tego to muszę jeszcze pojeździć i stwierdzić w którą stronę chcę iść ale raczej w stronę komfortu się nie kieruję:) Kwestia wysokości. Na razie nie kładłem jej totalnie na glebę bo gwint czy nie, po czasie się trochę rozrusza i sam z siebie opadnie kilka mm/cm. Jest ciut niżej niż na poprzednich fotach (aktualne zrobię po robocie) ale końcowe dostrajanie zrobię w weekend. Tu zakresu góra dół mechanik mówił że trochę zostało, dokładniej powiem jak sam zerknę. Sama jazda po prostu bajka. Trasa A1 do Łodzi potem A2 do Wawy. Trochę kilometrów się nadrabia ale czasowo wychodzi lepiej no i droga prosta bez dziur więc na gwint jak znalazł. Jadąc średnio ~180km/h nie czujesz prędkości (oprócz moich głośnych jak Boeing opon), boczne wiatry które poprzednio było czuć tak że bałem się że samochód sam zacznie skręcać tutaj nic, puszczając kierownice (oczywiście ręce blisko w pogotowiu) nic nie skręcał jechał prosto jak mu się kazało (razem z tempomatem myślałem że mogę iść spać ) Odniosłem również wrażenie że jakby łatwiej mu było się rozpędzić albo to tylko sam sobie uroiłem żeby jeszcze bardziej zachwalać gwint.
P.s przy takich prędkościach swoje gazu wypalił bo ~20l/100km.
A teraz minusy że człowiek sam nie grzebie przy samochodzie. Czasu mało bo 2 etaty i wszystko mechanior musi robić i tu właśnie pojawiają się problemiki:(
Podczas wymiany stwierdził że tuleje górnego wahacza są do wymiany więc wymienił.... cały wahacz w komplecie z nowymi tulejami i sworzniem;( Oczywiście przedstawił mnie przed faktem dokonanym i za BluePrinty skasował 250 od sztuki + plus dodatkowo robocizna 100;( Kolejną rzeczą co się okazało to to że gwint nie potrzebuje poduszek McPhersona (mam nadzieję że to prawda) bo za cholerę nie mógł ich zamontować więc stwierdził jak stwierdził. Tak więc został mi komplet poduszek, dwa sworznie górnego wahacza które w tym momencie nie potrzebnie kupiłem oraz dwa 'puste' wahacze które wyjął z samochodu a są dobre bo wymienił TYLKO ze względu na tuleje.
Podsumowując.
Mimo przygody z mechanikiem która popsuła mi humor nie miłosiernie, humor wrócił jak się tylko trochę nim przejechałem a im dalej w trasę tym większy banan na ryju "Zaje***** ten gwint " Zadowolony jestem niesamowicie i z czystym sumieniem mogę polecić gwint tym którzy się wahają. Ufff trochę się rozpisałem. Dobra czas wracać do pracy a foty wstawię po o ile nie będzie już za ciemno.
P.s ciekawe komu będzie się chciało przeczyta całość
No i w końcu zawitał kurier z dłuuugo oczekiwaną paczuszką:)
Niestety czeka mnie kolejny etap czekania tym razem na mechanika;( Ale obiecał że na majówkę będzie zrobione, musi być bo wybieram się do Wawy:) Strasznie jestem ciekaw jak zmienią się odczucia jazdy na takim zestawie. Nienawidzę czekania
I jeszcze pytanie, może błache ale nigdy gwintu nie miałem dlatego też pytam. Jak to ustawiać? Znaczy którym się kręci, który zostawia w spokoju? No i jaki jest magiczny sposób żeby ustawić wszystko na równo żeby nie było że jeden jest wyżej od drugiego.
//Po zamontowaniu gwintu
Tak więc gwint zamontowany i mogę się podzielić wrażeniami bo od razu po odebraniu fury od mechanika pojechałem do przyszłej teściowej do Wawy:) Różnica między tym co było a ISC, no co tu dużo mówić, niebo a ziemia. Wcześniej się wahałem czy brać gwint a teraz nie żałuję żadnej złotówki. Jest twardo na prawdę twardo ale tego się człowiek spodziewał. Przynajmniej nie buja jak na łódce przy poprzednim setupie. Zakres regulacji w kwestii twardości jest na połowie więc może być jeszcze totalny beton albo większy komfort. Do tego to muszę jeszcze pojeździć i stwierdzić w którą stronę chcę iść ale raczej w stronę komfortu się nie kieruję:) Kwestia wysokości. Na razie nie kładłem jej totalnie na glebę bo gwint czy nie, po czasie się trochę rozrusza i sam z siebie opadnie kilka mm/cm. Jest ciut niżej niż na poprzednich fotach (aktualne zrobię po robocie) ale końcowe dostrajanie zrobię w weekend. Tu zakresu góra dół mechanik mówił że trochę zostało, dokładniej powiem jak sam zerknę. Sama jazda po prostu bajka. Trasa A1 do Łodzi potem A2 do Wawy. Trochę kilometrów się nadrabia ale czasowo wychodzi lepiej no i droga prosta bez dziur więc na gwint jak znalazł. Jadąc średnio ~180km/h nie czujesz prędkości (oprócz moich głośnych jak Boeing opon), boczne wiatry które poprzednio było czuć tak że bałem się że samochód sam zacznie skręcać tutaj nic, puszczając kierownice (oczywiście ręce blisko w pogotowiu) nic nie skręcał jechał prosto jak mu się kazało (razem z tempomatem myślałem że mogę iść spać ) Odniosłem również wrażenie że jakby łatwiej mu było się rozpędzić albo to tylko sam sobie uroiłem żeby jeszcze bardziej zachwalać gwint.
P.s przy takich prędkościach swoje gazu wypalił bo ~20l/100km.
A teraz minusy że człowiek sam nie grzebie przy samochodzie. Czasu mało bo 2 etaty i wszystko mechanior musi robić i tu właśnie pojawiają się problemiki:(
Podczas wymiany stwierdził że tuleje górnego wahacza są do wymiany więc wymienił.... cały wahacz w komplecie z nowymi tulejami i sworzniem;( Oczywiście przedstawił mnie przed faktem dokonanym i za BluePrinty skasował 250 od sztuki + plus dodatkowo robocizna 100;( Kolejną rzeczą co się okazało to to że gwint nie potrzebuje poduszek McPhersona (mam nadzieję że to prawda) bo za cholerę nie mógł ich zamontować więc stwierdził jak stwierdził. Tak więc został mi komplet poduszek, dwa sworznie górnego wahacza które w tym momencie nie potrzebnie kupiłem oraz dwa 'puste' wahacze które wyjął z samochodu a są dobre bo wymienił TYLKO ze względu na tuleje.
Podsumowując.
Mimo przygody z mechanikiem która popsuła mi humor nie miłosiernie, humor wrócił jak się tylko trochę nim przejechałem a im dalej w trasę tym większy banan na ryju "Zaje***** ten gwint " Zadowolony jestem niesamowicie i z czystym sumieniem mogę polecić gwint tym którzy się wahają. Ufff trochę się rozpisałem. Dobra czas wracać do pracy a foty wstawię po o ile nie będzie już za ciemno.
P.s ciekawe komu będzie się chciało przeczyta całość
- Edi
- Moderator
- Posty: 1396
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Oczywiście, że będzie się chciałoMaRkO911 pisze: P.s ciekawe komu będzie się chciało przeczyta całość
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Dlatego ja tak samo jestem ogromnie zadowolony z tego gwintu i wszystkim go tu polecałem zawsze
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
No to czekamy na foto. Co do ceny wahaczy to bynajmniej nie przyciął za wiele bo niektórzy potrafią je po 400 sprzedawać...
Hurt na nie jak pamiętam koło 220 zł także spoko.
Hurt na nie jak pamiętam koło 220 zł także spoko.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
- Auto: Accord Coupe 98
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Obiecane zdjęcia jak furka usiadła na gwincie. Tył ma jeszcze dużo miejsca więc na pewno pójdzie na dół. Przód hmm.. kusi ale nie wiem czy nie będzie obcierać. Trzeba by to dokładnie obadać. W weekend dalsze dostrajanie:)
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Fajnie ,tył faktycznie ze 2 cm można by posadzić .
Przód nie powinien trzeć ale chyba jest optymalnie teraz
Przód nie powinien trzeć ale chyba jest optymalnie teraz