Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
CG4 swap z manuala na automat.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 16 lut 2014 20:33
- Auto: Accord CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Trójmiasto
CG4 swap z manuala na automat.
Cześć, jako że czas pędzi nieubłaganie powoli dojrzewam do zmiany z manualnej skrzyni na automat w mojej CG4.
Plan ogólnie jest taki, żeby zdobyć drugie auto i przełożyć silnik - 2 litrowy, skrzynię i cały tłumik ponieważ mam już sporo kilometrów najechanych i tak bym po prostu chciał. Nie chcę 3 litrowego motoru. I tu moje pytania do Was:
1. Czy mając takiego accorda anglika w CG4 lub CG3 jestem w stanie przełożyć graty (silnik, skrzynie, pedały, kolektor wydechowy i kompletny tłumik) bez większych modyfikacji - jeżeli się pojawią to czego jeszcze się spodziewać poza zmianą licznika?
2. Czy da radę przełożyć graty (F20B6, skrzynie, pedały, kolektor wydechowy i kompletny tłumik) z VI gena np z CG96? - tu szykują się modyfikacje bo i licznik jest inny, dźwignia zmiany biegów i umiejscowienie jej w tunelu środkowym jak i wydech pewnie nie pasuje, co jeszcze?
3. Jeżeli jest to do ogarnięcia to czy znacie jakiś warsztat na pomorzu, który jest w stanie to wykonać?
Chwilowo to tyle.
Będę wdzięczny za pomoc
Plan ogólnie jest taki, żeby zdobyć drugie auto i przełożyć silnik - 2 litrowy, skrzynię i cały tłumik ponieważ mam już sporo kilometrów najechanych i tak bym po prostu chciał. Nie chcę 3 litrowego motoru. I tu moje pytania do Was:
1. Czy mając takiego accorda anglika w CG4 lub CG3 jestem w stanie przełożyć graty (silnik, skrzynie, pedały, kolektor wydechowy i kompletny tłumik) bez większych modyfikacji - jeżeli się pojawią to czego jeszcze się spodziewać poza zmianą licznika?
2. Czy da radę przełożyć graty (F20B6, skrzynie, pedały, kolektor wydechowy i kompletny tłumik) z VI gena np z CG96? - tu szykują się modyfikacje bo i licznik jest inny, dźwignia zmiany biegów i umiejscowienie jej w tunelu środkowym jak i wydech pewnie nie pasuje, co jeszcze?
3. Jeżeli jest to do ogarnięcia to czy znacie jakiś warsztat na pomorzu, który jest w stanie to wykonać?
Chwilowo to tyle.
Będę wdzięczny za pomoc
Re: CG4 swap z manuala na automat.
Myślę że prościej będzie sprzedać to co masz, szukać w dobrej cenie jakieś 2.0 z uszkodzonym automatem. Zrobić automat i latać:)
Co do zmian to jeszcze półosie są inne jak się nie mylę. Sterownik silnika też musisz mieć od "dawcy" łącznie z silnikiem. Bo automat z silnikiem jest na jednym sterowniku.... do tego jeszcze to co napisałeś. Także nie warto bo za wiele taka ewolucja nie da poza chcianym automatem. Także kulaj się tym co masz i szukaj cg3\cg4 z uszkodzoną skrzynią.
Co do zmian to jeszcze półosie są inne jak się nie mylę. Sterownik silnika też musisz mieć od "dawcy" łącznie z silnikiem. Bo automat z silnikiem jest na jednym sterowniku.... do tego jeszcze to co napisałeś. Także nie warto bo za wiele taka ewolucja nie da poza chcianym automatem. Także kulaj się tym co masz i szukaj cg3\cg4 z uszkodzoną skrzynią.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: CG4 swap z manuala na automat.
Uwierz, nie chcesz automatu w CG4.
Chyba, że jesteś lekarzem z niemiec, który jeździ tylko do kościoła.
Chyba, że jesteś lekarzem z niemiec, który jeździ tylko do kościoła.
Re: CG4 swap z manuala na automat.
Cegua pisze:Uwierz, nie chcesz automatu w CG4.
Chyba, że jesteś lekarzem z niemiec, który jeździ tylko do kościoła.
Dalej uważasz że nie piszesz że automat to zł?:D Dlaczego kolega ma Ci uwierzyć w przekonanie że nie chce automatu w cg4? zrobiłeś chodź 1000 km w tym aucie z tą skrzynią że takie pierdoły piszesz? Nie każdy lata po mieście jak młody gniewny na wczesnych czerwonych to faktycznie lepiej niech jeździ manualem. Ja jakoś nie jestem lekarzem i dalej chce automat. Jak nigdy bym nie kupił cg4 z manualem na trasy gdzie przy 100km\h silnik ma 3 tyś obrotów bo takie auto z taką skrzynią już przerabiałem i po 300 km miałem dość.... Może kolega potrzebuję automat bo jeździ po trasie i długie czwarte przełożenie na bany się przydaję żeby szybko się poruszać bez wielkich obrotów silnika czy ma problemy ze stawami biodrowymi jak jest np w moim przypadku.
Najwięcej mają do powiedzenia Ci co gówno wiedzą.... i nigdy automatem nie jeździli i klepią w kółko jeden i ten sam wyczytany\usłyszany schemat że automat to zło.
Przedszkole....
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: CG4 swap z manuala na automat.
2200\2300 przy 100 km\h
3500 przy 165 km\h
4900 przy 220km\h
Prędkości licznikowe ale no ori ogumieniu 195\65\15.
Czwarty bieg z nadbiegiem. Nadbieg wchodzi dopiero po rozgrzaniu się skrzyni do odpowiedniej temperatury.
3500 przy 165 km\h
4900 przy 220km\h
Prędkości licznikowe ale no ori ogumieniu 195\65\15.
Czwarty bieg z nadbiegiem. Nadbieg wchodzi dopiero po rozgrzaniu się skrzyni do odpowiedniej temperatury.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 16 lut 2014 20:33
- Auto: Accord CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: CG4 swap z manuala na automat.
A właśnie, ze chcę. Miałem automat w CG96 i było naprawdę fajnie. To auto to wygodny dupowóz, nie do startów spod świateł itp. Obecnego auta sprzedać nie mogę bo mam je na działalności i generuje koszty, jak sprzedam to będę musiał zapłacić VAT a tego nie chcę.Cegua pisze:Uwierz, nie chcesz automatu w CG4.
Chyba, że jesteś lekarzem z niemiec, który jeździ tylko do kościoła.
Czy półosie z anglika będą pasowały, czy będę musiał szukać z wersji europejskiej z automatem ?
Re: CG4 swap z manuala na automat.
Kurdę nie mam pojęcia... Musiałbyś japancars.ru odpalić i sobie porównać wszystko w wersji AT\MT.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: CG4 swap z manuala na automat.
warto poszukać dobrej skrzyni at z prelude która pasuje, mam u siebie taką wrzuconą dzięki pomocy stoska .
Oczywiście też miałem zabierać się za swap na manual ale automat w 2.0 mi odpowiada.
Oczywiście też miałem zabierać się za swap na manual ale automat w 2.0 mi odpowiada.
Re: CG4 swap z manuala na automat.
tecu a dużo zabawy było z kabelkami? sekwencyjna zmiana Ci działa?
Napisz coś więcej bo wiem kto taką skrzynie ma w super stanie do sprzedania.
Aaaa i jakie są przełożenia?
Napisz coś więcej bo wiem kto taką skrzynie ma w super stanie do sprzedania.
Aaaa i jakie są przełożenia?
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1