Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Moja skarbonka - VW Corrado Turbo

Wszystko co nie związane z Hondą, Accordem itp
Awatar użytkownika
Chmura
Posty: 194
Rejestracja: 17 lis 2013 19:37
Auto: CG1
silnik: J30A1
Lokalizacja: Myszków

Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo

Post autor: Chmura »

Seryjnie wychodziły skrzynie ze szperą? Czy zostają tjunowe partsy?
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
Awatar użytkownika
marcin
Posty: 349
Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
Auto: Accord 98-02
silnik: F20B7
Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa

Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo

Post autor: marcin »

Tylko tuningowe. Chodzi o to, że przy tych mocach skrzynia staje się częścią eksploatacyjną. Co prawda moja aktualna przeżyła już z 7 lat, ale to jest ewenement. Ponadto czuć, że wiele już jej nie zostało. Potem będę szukał możliwie młodej i w zależności od tego jaką trafię, taką szperę będę musiał kupić.


edit

306KM / 388Nm @ 1.2 bar to finalne liczby na ten rok. Do tego wpadła też programowalna launch control. Wkrótce wykres.
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM

640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie :D
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo

Post autor: Trojan »

No to pewnie mojego diesla wciągniesz bo 300 kucy to pewnie coś tam jedzie :lol: :lol:
Gdzie stroisz auto bo nie kojarzę ?
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo

Post autor: slepak »

Nm specjalnie tak mało żeby skrzynia przeżyła? Czy po prostu tak wyszło na strojeniu? Bo przeważnie przy takiej mocy Nm jest znacznie więcej. Ale i tak gratuluję wyniku i żeby obyło się bez niespodzianek.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
marcin
Posty: 349
Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
Auto: Accord 98-02
silnik: F20B7
Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa

Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo

Post autor: marcin »

Trojan, stroję w R-Performance (byłe MR Motors).

No, jakoś się to odpycha. Co do pojedynku, no zależy od warunków :) przy 400Nm (bo tyle pewnie będzie na drodze) jest problem z trakcją. W deszczu nie mam z Tobą szans ;)

Z ostatnich ciekawych pojedynków, jeszcze przed dostrojeniem, trafiły mi się m.in. Subaru Impreza WRX, Mini Cooper John Cooper Works oraz Honda S2000. Pierwsze dwa w dobrych warunkach, to wyścigi skończyły się po dobrym zapięciu drugiego biegu, a Subaru na trójce zostało zmasakrowane. Z Hondą powinno być gładko, ale warunki były tak złe że ledwo się rozpędziłem do 100km/h, Honda sobie pojechała a ja odpuściłem ;) Moment obrotowy na poziomie połowy mojego sprzyja w takich warunkach.

edit: ślepak, jak to więcej? proporcja właśnie dość standardowa - to nie diesel ;) mówi się też że granica wytrzymałości korb w tym motorze to ok. 420Nm dlatego lepiej nie świrować z doładowaniem. Skrzynie i tak będą padać ;)
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM

640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie :D
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo

Post autor: Trojan »

No ja też mam 400Nm i na mokrym jest słabo ;) ale z tym ściganiem to był żart jakbyś nie wyczuł bo nie mam czym podjeżdżać za bardzo :mrgreen:
Awatar użytkownika
marcin
Posty: 349
Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
Auto: Accord 98-02
silnik: F20B7
Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa

Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo

Post autor: marcin »

Hehe, wiadomo. Natomiast często się trafiają cwaniacy w takich autach, że mi nawet szkoda paliwa na ściganie. Na ogół odpuszczam, a im się pewnie wydaje że mnie objechali. Niestety ostatnio jak mam przyjemność trafić na jakieś sensownego przeciwnika, to albo są to takie auta jak powyżej, albo GTR, M6, Lambo, a więc ścigania z tego za wiele nie ma ;)

Jest i wykres:

Obrazek
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM

640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie :D
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo

Post autor: slepak »

Kurde coś mi się ubzdurało że uturbiasz 2.8 z Leona :mrgreen: Dlatego Nm mnie zaskoczyły.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
marcin
Posty: 349
Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
Auto: Accord 98-02
silnik: F20B7
Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa

Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo

Post autor: marcin »

Pomierzyłem dziś trochę czasy i wyszło fajnie:
- 100-200km/h na samym 4-tym biegu 14s - wydaje się być elastycznie
- 100-200km/h na biegach 3-4 wyszło 9,44s

Dokładność pomiaru pewnie nie jest idealna, ale wyniki ok. 10s 100-200km/h wskazują że jest już dość szybko.

0-100 w tych warunkach pogodowych już ciężko fajne zrobić, bo 1 i 2 się ślizga i nawet nie mierzyłem.
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM

640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie :D
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo

Post autor: Prywo »

powiedz lepiej dlaczego VW zajmuje miejsce w Motogajdy 8-)
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
ODPOWIEDZ