Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
Seryjnie wychodziły skrzynie ze szperą? Czy zostają tjunowe partsy?
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
Tylko tuningowe. Chodzi o to, że przy tych mocach skrzynia staje się częścią eksploatacyjną. Co prawda moja aktualna przeżyła już z 7 lat, ale to jest ewenement. Ponadto czuć, że wiele już jej nie zostało. Potem będę szukał możliwie młodej i w zależności od tego jaką trafię, taką szperę będę musiał kupić.
edit
306KM / 388Nm @ 1.2 bar to finalne liczby na ten rok. Do tego wpadła też programowalna launch control. Wkrótce wykres.
edit
306KM / 388Nm @ 1.2 bar to finalne liczby na ten rok. Do tego wpadła też programowalna launch control. Wkrótce wykres.
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
No to pewnie mojego diesla wciągniesz bo 300 kucy to pewnie coś tam jedzie
Gdzie stroisz auto bo nie kojarzę ?
Gdzie stroisz auto bo nie kojarzę ?
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
Nm specjalnie tak mało żeby skrzynia przeżyła? Czy po prostu tak wyszło na strojeniu? Bo przeważnie przy takiej mocy Nm jest znacznie więcej. Ale i tak gratuluję wyniku i żeby obyło się bez niespodzianek.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
Trojan, stroję w R-Performance (byłe MR Motors).
No, jakoś się to odpycha. Co do pojedynku, no zależy od warunków przy 400Nm (bo tyle pewnie będzie na drodze) jest problem z trakcją. W deszczu nie mam z Tobą szans
Z ostatnich ciekawych pojedynków, jeszcze przed dostrojeniem, trafiły mi się m.in. Subaru Impreza WRX, Mini Cooper John Cooper Works oraz Honda S2000. Pierwsze dwa w dobrych warunkach, to wyścigi skończyły się po dobrym zapięciu drugiego biegu, a Subaru na trójce zostało zmasakrowane. Z Hondą powinno być gładko, ale warunki były tak złe że ledwo się rozpędziłem do 100km/h, Honda sobie pojechała a ja odpuściłem Moment obrotowy na poziomie połowy mojego sprzyja w takich warunkach.
edit: ślepak, jak to więcej? proporcja właśnie dość standardowa - to nie diesel mówi się też że granica wytrzymałości korb w tym motorze to ok. 420Nm dlatego lepiej nie świrować z doładowaniem. Skrzynie i tak będą padać
No, jakoś się to odpycha. Co do pojedynku, no zależy od warunków przy 400Nm (bo tyle pewnie będzie na drodze) jest problem z trakcją. W deszczu nie mam z Tobą szans
Z ostatnich ciekawych pojedynków, jeszcze przed dostrojeniem, trafiły mi się m.in. Subaru Impreza WRX, Mini Cooper John Cooper Works oraz Honda S2000. Pierwsze dwa w dobrych warunkach, to wyścigi skończyły się po dobrym zapięciu drugiego biegu, a Subaru na trójce zostało zmasakrowane. Z Hondą powinno być gładko, ale warunki były tak złe że ledwo się rozpędziłem do 100km/h, Honda sobie pojechała a ja odpuściłem Moment obrotowy na poziomie połowy mojego sprzyja w takich warunkach.
edit: ślepak, jak to więcej? proporcja właśnie dość standardowa - to nie diesel mówi się też że granica wytrzymałości korb w tym motorze to ok. 420Nm dlatego lepiej nie świrować z doładowaniem. Skrzynie i tak będą padać
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
No ja też mam 400Nm i na mokrym jest słabo ale z tym ściganiem to był żart jakbyś nie wyczuł bo nie mam czym podjeżdżać za bardzo
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
Hehe, wiadomo. Natomiast często się trafiają cwaniacy w takich autach, że mi nawet szkoda paliwa na ściganie. Na ogół odpuszczam, a im się pewnie wydaje że mnie objechali. Niestety ostatnio jak mam przyjemność trafić na jakieś sensownego przeciwnika, to albo są to takie auta jak powyżej, albo GTR, M6, Lambo, a więc ścigania z tego za wiele nie ma
Jest i wykres:
Jest i wykres:
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
Kurde coś mi się ubzdurało że uturbiasz 2.8 z Leona Dlatego Nm mnie zaskoczyły.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
Pomierzyłem dziś trochę czasy i wyszło fajnie:
- 100-200km/h na samym 4-tym biegu 14s - wydaje się być elastycznie
- 100-200km/h na biegach 3-4 wyszło 9,44s
Dokładność pomiaru pewnie nie jest idealna, ale wyniki ok. 10s 100-200km/h wskazują że jest już dość szybko.
0-100 w tych warunkach pogodowych już ciężko fajne zrobić, bo 1 i 2 się ślizga i nawet nie mierzyłem.
- 100-200km/h na samym 4-tym biegu 14s - wydaje się być elastycznie
- 100-200km/h na biegach 3-4 wyszło 9,44s
Dokładność pomiaru pewnie nie jest idealna, ale wyniki ok. 10s 100-200km/h wskazują że jest już dość szybko.
0-100 w tych warunkach pogodowych już ciężko fajne zrobić, bo 1 i 2 się ślizga i nawet nie mierzyłem.
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
powiedz lepiej dlaczego VW zajmuje miejsce w Motogajdy