Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord Coupe cg4 H22A
Re: Accord Coupe cg4 H22A
te dokladki powiedz czy duzo rzezby/naciagania bylo jakies zdjecia szczegolowe jak to wyszlo na laczeniach mozna prosic ?
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Accord Coupe cg4 H22A
dokładki są oem honda. Progi wyciągasz stare i wkładasz nowe, dokładke przednią mocujesz dwoma wkrętami z obu stron oraz na blaszki ze srubami od spodu jedynie z tylnią dokładką jest troche zabawy ponieważ trzeba wywiercić dziury w zderzaku aby ją przykręcić. Wszystki mocowania dokładek oprócz tylniej są przygotowane fabrycznie
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: Accord Coupe cg4 H22A
Witam serdecznie .
Piękna furka, dużo pracy widzę włożyłeś w całość.Ten swap tez jest całkiem całkiem felgi są na 16 cali ? jeśli tak to na pewno na 5 śrub , to i tam tez musiałeś wymienić z 4 na 5 bo w cg4 jest 4.....
a co do sprzętu audio hehe to na pewno pogadamy więcej zapraszam do działu warsztat i zakładka radio
pozdrawiam Wojtas.
Piękna furka, dużo pracy widzę włożyłeś w całość.Ten swap tez jest całkiem całkiem felgi są na 16 cali ? jeśli tak to na pewno na 5 śrub , to i tam tez musiałeś wymienić z 4 na 5 bo w cg4 jest 4.....
a co do sprzętu audio hehe to na pewno pogadamy więcej zapraszam do działu warsztat i zakładka radio
pozdrawiam Wojtas.
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Accord Coupe cg4 H22A
felgi 16 na zime. Nie zmianiałem piast, zostało 4x114,3 i wydaje mi sie ze nie ma sensu przekładać. No chyba że ktoś chciałby mieć wiekszy wybór felg alu
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: Accord Coupe cg4 H22A
Masz jakiś świeże fotki swojej hani ?
ciekawi mnie w szczególe sposób usadowienia tego h22 w komorze ...
Pzd.Wojtas
ciekawi mnie w szczególe sposób usadowienia tego h22 w komorze ...
Pzd.Wojtas
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Accord Coupe cg4 H22A
wrzuce cos jak załoze fele na lato i tylnia dokładke. Mam kilka gratow do załozenia tylko czekam na pogode
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Accord Coupe cg4 H22A
" onclick="window.open(this.href);return false;
takie tam z hamowaniem na zimowkach
takie tam z hamowaniem na zimowkach
Re: Accord Coupe cg4 H22A
rownie dobrze przyspiesza jak i hamuje
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Accord Coupe cg4 H22A
Przyśpiesza prawie jak moja tylko moja tak nie krzyczy i nie 'ciągnie' tak wysoko.Ten 'bip' to sam zakładałeś coś jak shift light
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Accord Coupe cg4 H22A
zobaczymy za pół roku jak wlecą ostrzejsze wałki, kolektory od type r-a i strojenieTrojan pisze:Przyśpiesza prawie jak moja tylko moja tak nie krzyczy i nie 'ciągnie' tak wysoko.Ten 'bip' to sam zakładałeś coś jak shift light
ona nie krzyczy tylko drze ryja na całe miasto, a jazda powyżej 6k rpm owocuje samoistnym odkręcaniem się śrubek nawet tych samokontrujących hehe już wiem po co jest rezonator
to "bip" to vtec vield controller. Urządzenie modyfikujące dawkę paliwa oraz punkt załączenia vtec-a, ponadto ściąga jdm-owe ograniczenie prędkości do 180 km/h. Można również ustawić sobie określoną ilość obrotów aby robiło takie "bip" Bardzo przydatne ponieważ aby utrzymać vteca na każdym biegu zmiana musi być idealnie przed samą odnicną.