Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Accord Coupe cg4 H22A

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
matysziom
Posty: 1156
Rejestracja: 15 sie 2011 21:32
Auto: Accord CG4
silnik: F20B7

Re: Accord Coupe cg4 H22A

Post autor: matysziom »

te dokladki powiedz czy duzo rzezby/naciagania bylo :?: jakies zdjecia szczegolowe jak to wyszlo na laczeniach mozna prosic ?
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Accord Coupe cg4 H22A

Post autor: kbl100 »

dokładki są oem honda. Progi wyciągasz stare i wkładasz nowe, dokładke przednią mocujesz dwoma wkrętami z obu stron oraz na blaszki ze srubami od spodu jedynie z tylnią dokładką jest troche zabawy ponieważ trzeba wywiercić dziury w zderzaku aby ją przykręcić. Wszystki mocowania dokładek oprócz tylniej są przygotowane fabrycznie
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: Accord Coupe cg4 H22A

Post autor: audiotone »

Witam serdecznie .
Piękna furka, dużo pracy widzę włożyłeś w całość.Ten swap tez jest całkiem całkiem :) felgi są na 16 cali ? jeśli tak to na pewno na 5 śrub , to i tam tez musiałeś wymienić z 4 na 5 bo w cg4 jest 4.....
a co do sprzętu audio hehe to na pewno pogadamy więcej zapraszam do działu warsztat i zakładka radio :)
pozdrawiam Wojtas.
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Accord Coupe cg4 H22A

Post autor: kbl100 »

felgi 16 na zime. Nie zmianiałem piast, zostało 4x114,3 i wydaje mi sie ze nie ma sensu przekładać. No chyba że ktoś chciałby mieć wiekszy wybór felg alu ;)
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: Accord Coupe cg4 H22A

Post autor: audiotone »

Masz jakiś świeże fotki swojej hani ?
ciekawi mnie w szczególe sposób usadowienia tego h22 w komorze ...
Pzd.Wojtas
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Accord Coupe cg4 H22A

Post autor: kbl100 »

wrzuce cos jak załoze fele na lato i tylnia dokładke. Mam kilka gratow do załozenia tylko czekam na pogode :)
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Accord Coupe cg4 H22A

Post autor: kbl100 »

" onclick="window.open(this.href);return false;
takie tam z hamowaniem na zimowkach :)
Awatar użytkownika
Bonio
Posty: 925
Rejestracja: 05 lip 2011 12:20
Auto: CG2
silnik: 3.0v6
Lokalizacja: Grajewo

Re: Accord Coupe cg4 H22A

Post autor: Bonio »

rownie dobrze przyspiesza jak i hamuje :D
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Accord Coupe cg4 H22A

Post autor: Trojan »

Przyśpiesza prawie jak moja :lol: tylko moja tak nie krzyczy i nie 'ciągnie' tak wysoko.Ten 'bip' to sam zakładałeś :?: coś jak shift light :?:
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Accord Coupe cg4 H22A

Post autor: kbl100 »

Trojan pisze:Przyśpiesza prawie jak moja :lol: tylko moja tak nie krzyczy i nie 'ciągnie' tak wysoko.Ten 'bip' to sam zakładałeś :?: coś jak shift light :?:
zobaczymy za pół roku jak wlecą ostrzejsze wałki, kolektory od type r-a i strojenie :)
ona nie krzyczy tylko drze ryja na całe miasto, a jazda powyżej 6k rpm owocuje samoistnym odkręcaniem się śrubek nawet tych samokontrujących hehe już wiem po co jest rezonator :D

to "bip" to vtec vield controller. Urządzenie modyfikujące dawkę paliwa oraz punkt załączenia vtec-a, ponadto ściąga jdm-owe ograniczenie prędkości do 180 km/h. Można również ustawić sobie określoną ilość obrotów aby robiło takie "bip" :D Bardzo przydatne ponieważ aby utrzymać vteca na każdym biegu zmiana musi być idealnie przed samą odnicną.
Zablokowany