Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Honda Accord coupe 3.0 v6 by szyszon
- Szyszon
- Posty: 125
- Rejestracja: 23 wrz 2014 19:44
- Auto: Accord 6 gen 98 rok
- silnik: 3,0 v6
- Lokalizacja: Gdynia/ Norwegia
Honda Accord coupe 3.0 v6 by szyszon
ROK: 1998
MODEL: Coupe V6
SILNIK: 3.0 /J30A1\
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY:Seria + końcówki s2000
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria A/T po kapitalnym remoncie
ZAWIESZENIE: ISC sport
UKŁAD HAMULCOWY: Seria, będą jakieś lepsze/EBC nacinane i klocki hawk
ŚRODEK: seryjna skóra jasna
CAR-AUDIO: Radio: Alpine iva d106r piec helixa P4000 4 kanałowy i monoblock hifnotic brx4000
KOŁA: Felgi 19 AXE
MOC: 200
Plany : w pierwszej kolejności muszę dojść, co jest ze spalaniem bo jest masakra, wymienić elektrozawór podciśnienia oleju nr. 2 w A/T. Dokończyć car audio, skóry do od świeżenia, Sprężyny eibach, zmiana felg na 17. Dopieścić do stanu perfekcji.
Oto mój rodzynek
Nowe foto
Nowe foto
Nowe foto
Nowe foto
Nowe foto
MODEL: Coupe V6
SILNIK: 3.0 /J30A1\
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY:Seria + końcówki s2000
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria A/T po kapitalnym remoncie
ZAWIESZENIE: ISC sport
UKŁAD HAMULCOWY: Seria, będą jakieś lepsze/EBC nacinane i klocki hawk
ŚRODEK: seryjna skóra jasna
CAR-AUDIO: Radio: Alpine iva d106r piec helixa P4000 4 kanałowy i monoblock hifnotic brx4000
KOŁA: Felgi 19 AXE
MOC: 200
Plany : w pierwszej kolejności muszę dojść, co jest ze spalaniem bo jest masakra, wymienić elektrozawór podciśnienia oleju nr. 2 w A/T. Dokończyć car audio, skóry do od świeżenia, Sprężyny eibach, zmiana felg na 17. Dopieścić do stanu perfekcji.
Oto mój rodzynek
Nowe foto
Nowe foto
Nowe foto
Nowe foto
Nowe foto
Ostatnio zmieniony 13 maja 2018 15:19 przez Szyszon, łącznie zmieniany 9 razy.
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Honda Accord coupe 3.0 v6 by szyszon
ładne, bardzo ładne .... nie zmieniaj na 17" ja miałem i idę w 18" dobre koło do tej budy, wypoleruj tylko rancik i nic więcej
a co do spalania, to ile wychodzi? jak bardzo masssakra?
a co do spalania, to ile wychodzi? jak bardzo masssakra?
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Honda Accord coupe 3.0 v6 by szyszon
Gratki zakupu ,felgi ładnie pasują więc zostaw. Nie bardzo widzę czy ma LPG ,ale jak nie to zakładaj, Honda gaz lubi i spalanie jest wtedy do zniesienia.
ps: Zobacz jak z termostatem bo to częsta przyczyna nadmiernego spalania ,zaraz po sondzie lambda (ale wtedy najczęściej wywala check engine)
ps: Zobacz jak z termostatem bo to częsta przyczyna nadmiernego spalania ,zaraz po sondzie lambda (ale wtedy najczęściej wywala check engine)
- Szyszon
- Posty: 125
- Rejestracja: 23 wrz 2014 19:44
- Auto: Accord 6 gen 98 rok
- silnik: 3,0 v6
- Lokalizacja: Gdynia/ Norwegia
Re: Honda Accord coupe 3.0 v6 by szyszon
Za 100zł zaleje to jest 20 litrów i zrobię raz 100 kilometrów raz 130 w zależności od stylu jazdy. Strasznie mnie to męczy bo nie wiem co jest zgrane. Egr kupiłem drugi, kanały wyczyszczone, sonde mam oryginalną, ale kupiłem zamiennik po dwóch dniach się rozwaliła spalanie dalej takie same, założyłem z powrotem moja sondę. i tak pali 20 litrów gdzie jeszcze mrozów nie ma. bład mam jeden na skrzyni, bo elektrozawór mam do wymiany który jest odpowiedzialny za zmiane biegu 1-2 czasami mi lekko szarpnie. I tak nic po za tym prócz tego spalania.
- Szyszon
- Posty: 125
- Rejestracja: 23 wrz 2014 19:44
- Auto: Accord 6 gen 98 rok
- silnik: 3,0 v6
- Lokalizacja: Gdynia/ Norwegia
Re: Honda Accord coupe 3.0 v6 by szyszon
MuzykGrzes termostat jest dobry, ładnie dogrzewa silnik itd. za 2-3 dni opiszę usterkę w dziale warsztat wszystko co i jak.
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Honda Accord coupe 3.0 v6 by szyszon
no 2 dychy to chyba przesada, chyba, zę pałujesz hankę ile wlezie
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- Szyszon
- Posty: 125
- Rejestracja: 23 wrz 2014 19:44
- Auto: Accord 6 gen 98 rok
- silnik: 3,0 v6
- Lokalizacja: Gdynia/ Norwegia
Re: Honda Accord coupe 3.0 v6 by szyszon
kriss jazda emerycka do setki bez szaleństw
- Szyszon
- Posty: 125
- Rejestracja: 23 wrz 2014 19:44
- Auto: Accord 6 gen 98 rok
- silnik: 3,0 v6
- Lokalizacja: Gdynia/ Norwegia
Re: Honda Accord coupe 3.0 v6 by szyszon
[quote="Szyszon"]kriss jazda emerycka do setki bez szaleństw ostzrejszą jazdą zrobiłem 70 kilometrów
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Honda Accord coupe 3.0 v6 by szyszon
A jak z mocą auta (czy na pewno chodzą wszystkie gary) nie wiem jak przy V6- ale przy 4 jest widoczny spadek mocy i wtedy naprawdę żre paliwo i o dziwo wcale aż tak silnikiem nie szarpie jak jeden gar nie hula.
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Honda Accord coupe 3.0 v6 by szyszon
qrcze jak sonda sprawdzona, niby, no to co ..... całą resztę trzeba sprawdzić, zapłon, może rozrząd o ząbek przestawiony, qtwa, nie mam pojęcia, ale spalanie za durze
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp