Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Falujace obroty na biegu jalowym
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
co 10tys sie powinno przy gazie
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
Już się wstępnie umówiłem z mechanikiem na regulację zaworów za ok 2-3 tygodnie, bo wiem że przy ok. 30tys na gazie powinno się przeregulować zawory więc zobaczymy.
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 29 maja 2012 22:22
- Auto: Accord Coupe 98-02
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Jantar/Elbląg
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
Zapomniałem Was poinformować że temat falujacych obrotów został u mnie rozwiazany.Mechanik przeczyscil silnik krokowy i przepustnice. Stwierdził że faktycznie największy syf był w przepustnicy.Od tej pory mam spokój Pozdrawiam
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 29 maja 2012 22:22
- Auto: Accord Coupe 98-02
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Jantar/Elbląg
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
Witam,
Po dwóch tygodniach problem wrócił. Teraz obroty skaczą jak sie silnik rozgrzeje.Pytanie panowie czy jest mozliwosc kupienia zamiennika jeśli chodzi o krokowy czy tylko serwis? Ewentualnie używany?
Po dwóch tygodniach problem wrócił. Teraz obroty skaczą jak sie silnik rozgrzeje.Pytanie panowie czy jest mozliwosc kupienia zamiennika jeśli chodzi o krokowy czy tylko serwis? Ewentualnie używany?
- cisek33
- Posty: 366
- Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
- Auto: Accord Coupe
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Rawicz/Góra
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
odepnij krokowca ,pojeździj i zobacz czy jest różnica jakaś u mnie po odpięciu niby było lepiej ,ale szału nie było, okazało się ,że zawory wydechowe nie miały praktycznie luzu żadnego po regulacji zaworów jest OKbObEk pisze:Witam,
Po dwóch tygodniach problem wrócił. Teraz obroty skaczą jak sie silnik rozgrzeje.Pytanie panowie czy jest mozliwosc kupienia zamiennika jeśli chodzi o krokowy czy tylko serwis? Ewentualnie używany?
Ciche auta zabijają dzieci
olej bierze?A co ma kurna dawać?
olej bierze?A co ma kurna dawać?
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 29 maja 2012 22:22
- Auto: Accord Coupe 98-02
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Jantar/Elbląg
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
Zadzwonilem do kumpla co ma sklep z czesciami. Oczywiście nie ma zamiennika krokowego. Co jest najciekawsze poprosilem go żeby mi załatwił numer fabryczny to mi koleżka ze Stanów sciagnie. Pierwsze zdziwienie koszt silnika krokowego w serwisie to tylko 2200zl Numer fabryczny mi zalatwil i tu niespodzianka. Bo na ebayu wyskakuje po numerze ze to nie jest typowo krokowy tylko czujnik cisnienia powietrza "map sensor ".O to link http://m.ebay.com/sch/i.html?_nkw=37830 ... .TRC0&sqp=" onclick="window.open(this.href);return false; Spojrzcie na cenę i powiedzcie szczerze czy to może być to?
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
Tak to jest map sensor jest przy przepustnicy w zeszłą sobotę czyściłem dokladnie przepustnicę i krokowy.
Problemów troche jest przy tym a szczególnie odkręcając te gwiazdki na krokowym.
Pewnie twój mechanik wyczyścił tak jak większość ludzi lejąc w niego i pędzelkiem.
Poprawnie żeby to było dobrze trzeba odkręcić tą cewkę na krokowym i dopiero wtedy przy czyszczeniu
obracamy tym walcem i sprawdzamy czy jakaś drobinka nie przycina. Ja czyściłem sprayem do czyszcz. gaźników.
Na koniec przedmuchać powietrzem i wd40 zalałem i przedmuchałem żeby troche lżej miał.
Problem z falowaniem przy dogrzewaniu ustał
Problemów troche jest przy tym a szczególnie odkręcając te gwiazdki na krokowym.
Pewnie twój mechanik wyczyścił tak jak większość ludzi lejąc w niego i pędzelkiem.
Poprawnie żeby to było dobrze trzeba odkręcić tą cewkę na krokowym i dopiero wtedy przy czyszczeniu
obracamy tym walcem i sprawdzamy czy jakaś drobinka nie przycina. Ja czyściłem sprayem do czyszcz. gaźników.
Na koniec przedmuchać powietrzem i wd40 zalałem i przedmuchałem żeby troche lżej miał.
Problem z falowaniem przy dogrzewaniu ustał
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 29 maja 2012 22:22
- Auto: Accord Coupe 98-02
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Jantar/Elbląg
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
No dobra Tecu dzięki za radę, ale powiedz mi czy jest sens wymieniać ten map sensor. On jest od góry jak dobrze kojarze a krokowy od spodu pod gumą bo już zwariowalem
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
Czyszcząc przepustnice odkręcasz ten map sensor żeby go nie zalać i zatkać.
Proponuje najpierw dobrze wyczyścić krokowy zanim zaczniesz kupować części.
Krokowy jest przykręcony do kolektora ssącego a nie do przepustnicy.
Przepustnica ma map sensor i czujnik położenia przepustnicy którego nie odkręcisz.
Proponuje najpierw dobrze wyczyścić krokowy zanim zaczniesz kupować części.
Krokowy jest przykręcony do kolektora ssącego a nie do przepustnicy.
Przepustnica ma map sensor i czujnik położenia przepustnicy którego nie odkręcisz.
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Falujace obroty na biegu jalowym
Najprostszą odpowiedzią na twoje pytanie jest czy któreś z tych urządzeń/czujników wywala błąd check engine? Jeśli nie ma błędu to znaczy że czujnik ciśnienia w kolektorze (map sensor) a także regulator biegu jałowego (zawór bocznikowy nazywany też silnikiem krokowym) jest sprawny i przyczyn trzeba by szukać w "lewym" powietrzu które może dostawać się gdzieś przez uszczelkę lub przepustnicę.