Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

[Spalony] Blue Pearl Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: QuicksilveR »

Mam pod bokiem dobrego dystrybutora, więc zawsze biorę ten zestaw.
A w drodze są łożysko przód NTN i przewody zapłonowe NGK.

EDIT:
Miałem chwilowy kłopot ze znalezieniem kopułki i palca aparatu zapłonowego, a zależało mi na firmie YEC. Ale chłopaki z haparts.pl mieli pod ręką, więc nie zwlekając zanabyłem po sztuce ;)
Załączniki
kopulka_palec_YEC.jpg
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Chmura
Posty: 194
Rejestracja: 17 lis 2013 19:37
Auto: CG1
silnik: J30A1
Lokalizacja: Myszków

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: Chmura »

Ten sam zestaw dotarł do mnie od chłopaków, na miejscu akurat u mnie było ale zdecydowanie w wyższej cenie.
Sądząc po przygotowaniach do wymiany oleju mniemam że jakaś konkretna cyfra zbliża się na blacie :D
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: QuicksilveR »

:D Dzisiaj po południu pyknie 2 lata i już chyba ponad 40 tys. km z moją obecną qpetką.

Edit:
Pierwszy prezent na urodziny/rocznicę dla qpetki - przewody WN NGK RC-HE-86
Załączniki
przewody_NGK_RC-HE86.jpg
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: Trojan »

Takie prezenty to nie prezenty :p kiedy jakieś zmiany wizualne i nie mówię tu o zimowkach.
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: QuicksilveR »

Zmian wizualnych nie planuję. Ma być clean view i będzie. Co najwyżej inna felga, ale na razie inne wydatki przeważają.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: Trojan »

Clean look ;) Twoja 3 qpta i ciągle zachowawczo podchodzisz do tematu.
Oczywiście nie mam Ci za złe :lol:
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: QuicksilveR »

Trojan pisze:Clean look ;)
;) Racja

A z tym zachowawczym podchodzeniem do tematu... Mam wrażenie, że z dodatkami jest tak, jak z tatuażami. Raz zaczniesz, ciężko skończyć :D
Może kiedyś się za to zabiorę, ale na razie lubię jak jest ;)

EDIT 2015-11-07
Dzisiaj postanowiłem powalczyć trochę z układem zapłonowym, wymianą oleju, etc. Wszystko byłoby fajnie, gdyby nie dostęp do świec na tylnej głowicy - wszystko dzięki idiotycznemu montażowi instalacji LPG.
Na pierwszy ogień poszedł aparat zapłonowy.
Taki widok po rozłożeniu :?
Obrazek

A tu porównanie starej i nowej kopólki
Obrazek

Stary i nowy palec rozdzielacza
Obrazek

Stary simmering i oring. Czuć było duży luz na ośce.
Obrazek

Nowy simmering na miejscu. Wszedł bardzo ładnie. Po montażu zero luzów.
Obrazek

No i aparat po złożeniu.
Obrazek

Obrazek

Mam nadzieję, że wycieków z tego rejonu szybko nie będzie :)
Olej także wymieniony, razem z filtrem.
No i na końcu setup zimowy wpadł. Tyle.
Łożyska w kole już nie dałem rady wymienić. Może przy innej okazji.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: slepak »

:shock: :shock: :shock: :shock:

Dziwne że ta kopułka i palec w ogóle miały przeskok iskry. Niezłe bagienko w całym aparacie miałeś.
Myślę że przyczynę dziwnej pracy silnika już znasz :mrgreen:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Chmura
Posty: 194
Rejestracja: 17 lis 2013 19:37
Auto: CG1
silnik: J30A1
Lokalizacja: Myszków

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: Chmura »

Miałem dokładnie tak samo, może uszczelnienie nie tak spektakularnie rozwalone ale też puszczało :twisted: Jak już to porozbierałeś to trzeba było wszystko ładnie powymywać :roll:
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: QuicksilveR »

slepak pisze::shock: :shock: :shock: :shock:

Dziwne że ta kopułka i palec w ogóle miały przeskok iskry. Niezłe bagienko w całym aparacie miałeś.
Myślę że przyczynę dziwnej pracy silnika już znasz :mrgreen:
Nie zaglądałem tam od zakupu, bo nie było takiej potrzeby. Ale ponieważ pojawił się problem z wyciekiem, to trzeba było zadziałać.
Niestety, problemu przygasania silnika przy przejściu na LPG to nie rozwiązało. Podejrzewam, że reduktor do wymiany.
Pewnie połączę wymianę z przebudową instalacji i wymianą wtrysków.
Chmura pisze:Miałem dokładnie tak samo, może uszczelnienie nie tak spektakularnie rozwalone ale też puszczało :twisted: Jak już to porozbierałeś to trzeba było wszystko ładnie powymywać :roll:
Nie zrobiłem już zdjęcia, ale w środku wszysko ładnie umyte benzyną.
Pozostaje mi umyć tą część bloku silnika i skrzyni obrzyganą olejem, bo znowu na przeglądzie się przyczepią.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Zablokowany