A w drodze są łożysko przód NTN i przewody zapłonowe NGK.
EDIT:
Miałem chwilowy kłopot ze znalezieniem kopułki i palca aparatu zapłonowego, a zależało mi na firmie YEC. Ale chłopaki z haparts.pl mieli pod ręką, więc nie zwlekając zanabyłem po sztuce
![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Trojan pisze:Clean look
Nie zaglądałem tam od zakupu, bo nie było takiej potrzeby. Ale ponieważ pojawił się problem z wyciekiem, to trzeba było zadziałać.slepak pisze:![]()
![]()
![]()
![]()
Dziwne że ta kopułka i palec w ogóle miały przeskok iskry. Niezłe bagienko w całym aparacie miałeś.
Myślę że przyczynę dziwnej pracy silnika już znasz
Nie zrobiłem już zdjęcia, ale w środku wszysko ładnie umyte benzyną.Chmura pisze:Miałem dokładnie tak samo, może uszczelnienie nie tak spektakularnie rozwalone ale też puszczałoJak już to porozbierałeś to trzeba było wszystko ładnie powymywać