Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Problem z ABS

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
qba11
Posty: 117
Rejestracja: 19 sie 2014 23:31
Auto: Accord 98-03
silnik: 3.0

Problem z ABS

Post autor: qba11 »

Witam,

Mam problem z ABS, czasami drga mi pedał hamulca przy wolnym hamowaniu (tak jak by czujnik wykrywał blokowanie koła, choć kolo się nie blokuje przy hamowaniu). Po kilku razach takiego hamowania zapala się kontrolka od ABS i wtedy jest OK, ale ABS nie działa (przynajmniej na jednym kole z przodu od kierowcy)

Jak zgaszę samochód i ponownie odpalę kontrolka sie nie zapala, choć czasami potrafi się świecić. Jest jeszcze taki dziwny problem bo jak się zapali kontrolka to mam problem z rozruchem, aby coś cyka i muszę kilka razy obrucić kluczyć i dopiero rozrusznik załapie. Mam dziwne wrażenie, że to powiązane jest z kotrolką ABS bo jak sie nie zapali wcale to auto odpala bez problemu.

Ktoś miał podobny problem?

Pozdrawiam
Smolar
Posty: 130
Rejestracja: 29 paź 2012 18:24
Auto: H Accord CG4 98-02
silnik: 2.0 b+g

Re: Problem z ABS

Post autor: Smolar »

Albo czujnik,albo sterownik pompy abs.A problemy z rozruchem,nie mam pojecia z czym powiązać przy błedzie ABS
Awatar użytkownika
scorpion3m
Posty: 133
Rejestracja: 23 wrz 2012 22:17
Auto: VI CG4 98
silnik: F20B5
Lokalizacja: H3M

Re: Problem z ABS

Post autor: scorpion3m »

A samodiagnostyka była?, może coś pokaże co jest trafione.
qba11
Posty: 117
Rejestracja: 19 sie 2014 23:31
Auto: Accord 98-03
silnik: 3.0

Re: Problem z ABS

Post autor: qba11 »

Panowie jak zrobić tą diagnostykę? Bez ABS to nie jazda :(
Awatar użytkownika
scorpion3m
Posty: 133
Rejestracja: 23 wrz 2012 22:17
Auto: VI CG4 98
silnik: F20B5
Lokalizacja: H3M

Re: Problem z ABS

Post autor: scorpion3m »

Pod kolumną kierownicy masz dwie niebieskie wtyczki, dwu i pięciopinową, w tej pięcio zwierasz 1 i 3 i patrzysz na kontrolkę ABS. Długie mignięcie to dziesiątki (10,20,50), a krótkie to pojedyncze 1,2,3.
Daj znać jakie błędy
ODPOWIEDZ