Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Witam
Witam
Witam wszystkich forumowiczów. Od jakiegoś czasu obserwuję forum ponieważ mam sobie zamiar zrobić prezencik w postaci szósteczki coupe . Jestem na etapie poszukiwania jakiegoś dobrej sztuki , skłaniam się raczej do silnika 2 litry w manualu (pierwszym zamysłem był 3.0 w automacie ale jeden mechanik mi odradził gdyż podobno eksploatacja tego - silnik skrzynia- jest dużo droższa ), podobno 2,0 można jeszcze troszkę podkręcić i nie jest źle. Na pewno będę szukał u kolegów forumowiczów jakichś porad więc proszę o wyrozumiałość . A jak na razie jeśli ktoś widział lub ma na sprzedaż taki samochodzik to proszę dać znać (preferencje : jasna skóra i manual (ale niekoniecznie - może przekonacie mnie jednak znowu do 3,0 , grunt żeby buda była bez rudej i zadbane wnętrze )
Honda Accord Coupe VI CG2 2000r.,Honda Civic V 1.3 1994
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Witam
Hello
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle