Panowie jestem tu nowy ale mimo wszystko liczę na pomoc
Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mi wskazał czy są jakieś różnice w budowie samego słupka silnika F23Z5 (accord VI europa) a F23A4/F23A1 (accord VI USA). Podobno to te same silniki jednak w A4/A1 ze względów ekologi zmniejszona była moc przez osprzęt i kompa
Głownie chodzi mi o możliwość zamiennego stosowania części do odbudowy silnika F23Z5 korzystając z szerokiego wachlarza części w USA jednak do silnika F23A4/F23A1 (tłoki/korbowody/panewki/pierścienie/zawory/uszczelniacze zaworowe/prowadnice zaworów.
Za odpowiedz upewniającą mnie na 100% stawiam flaszkę
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
F23A4/F23A1 a F23Z5
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: F23A4/F23A1 a F23Z5
Cała F23 seria jest identiko w srodku ... tłoki i skok ten sam, reszta bebecha też. Z zewnątrz Z5 inaczej wygląda i jest tam pewnie inaczej tj osłona kolektora itp...
Te z VTEC`iem A1 i A4 to były te tzw LEV i ULEV czyli to te o których wspominałeś, tam różnice są tez w kolektorze wydechowym z tego co podczytywałem kiedyś.
Na forum tego mało... tym bardziej europejasowych Z5... gdyż to USDM forum
Nikt chyba nie dłubał w środku jeszcze... aktualnie sa dwa F23 na forum... były trzy, ale ten trzeci z automatem się rozpadł albo coś... nie wiadomo co... wątek zniknał wiec oznaczenie bliżej nie znane;)
Pogadaj z Civitem - on wrzucał wlaśnie F23Z5 do swojego moze coś wiecej wie...
Te z VTEC`iem A1 i A4 to były te tzw LEV i ULEV czyli to te o których wspominałeś, tam różnice są tez w kolektorze wydechowym z tego co podczytywałem kiedyś.
Na forum tego mało... tym bardziej europejasowych Z5... gdyż to USDM forum
Nikt chyba nie dłubał w środku jeszcze... aktualnie sa dwa F23 na forum... były trzy, ale ten trzeci z automatem się rozpadł albo coś... nie wiadomo co... wątek zniknał wiec oznaczenie bliżej nie znane;)
Pogadaj z Civitem - on wrzucał wlaśnie F23Z5 do swojego moze coś wiecej wie...
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: F23A4/F23A1 a F23Z5
f23 usdm to ten sam silnik co f23z5 ale o mniejszym stopniu sprężania, miały kolektory bez IAB takie jak f20b5/b7 i chyba wydechowe 4-1, części podpasują do z5