jak topolaff pisze:Ja nie o mocy. Pojezdzij autem z prawdziwym automatem i porównaj.
1-skrzynie hydrauliczne
2-skrzynie hydrauliczno-elektryczne
3-skrzynie hydrauliczne ze sterowaniem elektronicznym
4-skrzynie bezstopniowe (Wariatory)
jak topolaff pisze:Ja nie o mocy. Pojezdzij autem z prawdziwym automatem i porównaj.
No właśnie często mam okazję, bo w rodzinie mają trochę tego. 300 konne BMW X6, Range Rover 400 konny, Legacy 240 konne - tym bardzo lubiłem jeździć - czy najbardziej porównywalne jeśli chodzi o stosunek mocy do wagi 530i e60. Tutaj przez właśnie skrzynie honda zostaje w tyle, bo ważąc ponad 400 kg mniej i mając tylko 40 KM mniej, ale 500 cm pojemności więcej, powinna łykać taką kolumbrynę - sprawdziliśmy od startu. Nie wiem, jak w czasie jazdy. Wiadomo, że nawet nie ma co porównywać do powyższych, ale nie ma też jakiejś olbrzymiej przepaści jeśli chodzi o pracę skrzyni. Kiedy potrzeba, można sprawnie i szybko wyprzedzić - czy to przy 60 km/h, czy przy 120 km/h.polaff pisze:Ja nie o mocy. Pojezdzij autem z prawdziwym automatem i porównaj.
Prosze zapodaj gdzie napisalem ze najwieksza wada tego auta jest ta skrzynia. Czekam.polaff pisze:@rexio dopiero co pisałeś gdzieś na forum, że ta skrzynia to największa wada tego auta i jest dowodem na to, że qp nie jest autem do agresywnej jazdy... cóż.
Długość przełożeń i wpływ szybkości pracy tej skrzyni na jej wydajność zabija potencjał tego silnika. Takie jest moje zdanie.
Oczywiście do spokojnego przemieszczania się na długich trasach jest super.
oczywiście, że nie. Mam na myśli np skrzynie INVECS, czy skrzynie produkcji JATCO z tamtych lat. Porównuję z autami, które miałem z tamtych roczników z ASB.rexio pisze: masz na mysli automaty w nowych samochodach tak? Szybkosc dzialania i kultura pracy jest na pewno szybsza i lepsza.