regret pisze:slepak pisze:Czyli pomyliłem się tylko o 40 PLN
Ciągle się zastanawiam czy dobrze napisałem post o tarczach...i czy według moderatora dalej jest postem na temat, bo pisanie o tarczach 300mm jest pisaniem nie na temat
Ale rozumiem, każdy swoje chwali:)
Addamah: a piasty pod 5 szpilek kupiłeś?? czy chcesz kombinować jakoś?
1500zł obejmuje set " jarzma, zaciski, klocki oem i tarcze oem ,a nie jakieś tam najtańsze zimmermany jakie oferowałeś. W tej cenie jest też ujęty koszt nawiercenia dodatkowych otworów pod 4 szpilki.
Btw. Napisałem także o opcji"zwykłego setu 320mm" u Wołka za 1100zł...
Skąd wyczarowałeś tekst o tym, że nie można pisać o tarczach 300mm ?
Powtórzę się to co napisałem powyżej, że za 600 PLN nie ma możliwości zakupu oryginalnych tarcz i klocków z etykietami HONDA.
(900 zaciski oraz jarzma//600PLN tarcze i klocki)
Podałem ceny jakie płaciłem za tarcze OEM JAPAN i to pod 300mm. Także propozycją Wolka jest na 10000% zestawem firmy ATE.
Różnice jakie występują między ATE a oryginałem także wyszczególniłem. Osobiście dwa razy się zraziłem do ATE,może źle trafiłem.
Zimmermann jest firmą porównywalną, jak nie lepszą na poziomie ATE,również ceny są identyczne właściwie,firma mało znana w Pl z powodu słabej reklamy, za to bardzo polecana na zachodzie.Także nie była to najtańsza opcja jaką proponowałem, zawsze polecam komuś takich producentów, których sam bym nie obawiał się zamontować w swoim prywatnym samochodzie,tym bardziej że sprzedając części samochodowe "trochę" producentów mi przez ręce przeszło jak i reklamacji od klientów.
Obecnie jeżdżę na zestawie:przód oryginalne tarcze+ klocki zimmermann//z tyłu cały komplet Zimmermanna i jestem zadowolony, a problemy z krzywieniem się tarcz przedniej osi zniknęły.
Także reasumując chyba najlepiej by było wziąć od Wolka same zaciski i jarzma. Bo opcja za 1100 PLN z używanymi tarczami i klockami jakoś do mnie nie przemawia i samemu sobie "poskładać" jakiś zestaw z nowych elementów, np: Zimmermnanna czy ATE tarcze + klocki EBC zielone. Wiadomo przy EBC koszt całej operacji znów pójdzie w górę, ale za jednym razem lepiej wydać więcej i mieć święty spokój, niż żałować dodatkowych pewnie 100 zł do EBC:)
Pisałeś że będziesz próbował zamontować pod stare zaciski z adapterami na tarcze 320, pamiętaj że chyba każdy producent od wielkości właśnie 320mm stosuję dwu tłoczkowe zaciski. Tak jest też w przypadku VIII gena.
Jest to za duża powierzchnia 320mm i nikłe są szanse na to, żeby jeden mały tłoczek równomiernie rozkładał siłę nacisku po całej powierzchni tarczy, klocki będą się nierówno zużywać,przegrzewały punktowo tarcze w miejscu dociskania tłoczka i generalnie nic dobrego z tego nie wyjdzie.
Także pomyśl też nad opcją 300mm, bo zaciski z jarzmami kupisz dużo taniej, otwórz allegro i sam zobacz ceny.
Także napisz Addamah co postanowiłeś:)