Przy takiej cenie to szkoda by mi było płacić za robotę.
Najtańsze rzemiosło, tandetnej jakości za 360PLN i do tego elementy odpowiedzialne za twoje życie.
W tej cenie to powinieneś kupić dobre wahacze górne, a nie dziesięciu częściowy zestaw.
Także zamiast zmieniać "fele" na lepsze, wolałbym kupić lepsze części, ale najpierw zrobić w końcu geometrie 3D, a nie pół samochodu wymieniać na Chińskich częściach.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 2001
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2104
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
Zgadzam się w pełnej rozciągłości.slepak pisze:Także zamiast zmieniać "fele" na lepsze, wolałbym kupić lepsze części, ale najpierw zrobić w końcu geometrie 3D, a nie pół samochodu wymieniać na Chińskich częściach.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
co myslicie o tym np
http://www.ebay.com/itm/Coilover-Suspen ... 1889864568" onclick="window.open(this.href);return false;
albo tym
http://www.ebay.com/itm/Coilover-Suspen ... 1889864568" onclick="window.open(this.href);return false;
o tez amorki chce wyienic na regulowane sportowe takie zeby bylo miekko i przyczepniej...
i dzieku bardzo za odp bede robil 3D, kurna nie wiedzialem ze cos takieog jest...
http://www.ebay.com/itm/Coilover-Suspen ... 1889864568" onclick="window.open(this.href);return false;
albo tym
http://www.ebay.com/itm/Coilover-Suspen ... 1889864568" onclick="window.open(this.href);return false;
o tez amorki chce wyienic na regulowane sportowe takie zeby bylo miekko i przyczepniej...
i dzieku bardzo za odp bede robil 3D, kurna nie wiedzialem ze cos takieog jest...
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 16 lut 2014 11:37
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0 iES
- Lokalizacja: Legnica
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
Szukaj gwintu firmy ISC
http://www.isc-n1.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.isc-n1.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
Jeden i drugi gwint to Chińska produkcja.
Chciałem ISC do siebie, po zapytaniu czy są testy homologacyjne( jako że mam samochód na DE tablicach)oraz TUV//gutachten od producenta usłyszałem odpowiedź negatywną. Że to gwint za 2500 zł, a nie TEIN po 6000 tyś
Chciałem ISC do siebie, po zapytaniu czy są testy homologacyjne( jako że mam samochód na DE tablicach)oraz TUV//gutachten od producenta usłyszałem odpowiedź negatywną. Że to gwint za 2500 zł, a nie TEIN po 6000 tyś
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
Hej, bylem na geometrii 3D i mi takie cos wykazało...
Poza tym amorki do wymiany i myślę wahacze też, na pewno sworznie. Może polecacie jakiś komplecik? W razie czego wezmę te g**na co wcześniej widziałem na ebay i ten ISC kolega Szyszon polecał mówił ze super się sprawiają.
Poza tym amorki do wymiany i myślę wahacze też, na pewno sworznie. Może polecacie jakiś komplecik? W razie czego wezmę te g**na co wcześniej widziałem na ebay i ten ISC kolega Szyszon polecał mówił ze super się sprawiają.