Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Biała
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Biała
Dzięki , to już coś.Tecu pisze:Z tym uruchamianiem to najlepiej mikrostyk przy przepustnicy i ustawisz przy jakim otwarciu ma się
uruchamiać lub tylko jak pełny gaz. Patent widziałem w starym lancerze i civicu
Dzisiaj zespawałem dolot ,ale bez króćca do blow-of-a, zwalniam z tematem , bo już mam zaległosci w życiu. .
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Biała
Po przeglądzie wyszło że , tuleje wahacza z lewej do wymiany,i sworzeń górny -rozwaliłem też amortyzator tylny nawet nie wiem jak
Więc zakupiłem parę taili do naprawy- wymienię górne sworznie,tuleje - z przodu, a z tyłu poduszki stabilizatora i , osłony tylnych tarcz OEM.
Projekt m62 ,przesunie się w czasie ,ale się nie śpieszy , może pomyślę nad zmianą koncepcji i wstawię jakąś turbinkę- rozmawiałem z chłopakami z Prelude Poland, i podobno mniej roboty z turbiną, i lepszy efekt.
Więc zakupiłem parę taili do naprawy- wymienię górne sworznie,tuleje - z przodu, a z tyłu poduszki stabilizatora i , osłony tylnych tarcz OEM.
Projekt m62 ,przesunie się w czasie ,ale się nie śpieszy , może pomyślę nad zmianą koncepcji i wstawię jakąś turbinkę- rozmawiałem z chłopakami z Prelude Poland, i podobno mniej roboty z turbiną, i lepszy efekt.
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Biała
Ciężko idzie ale coś powoli się dzieje, zrobiłem jeszcze jeden uchwyt dla kompresora-ten jest już docelowy, i pospawałem resztę orurowania. wszystko zostało złożone i rozłożone .Teraz zbieram na wtryskiwacze,przerobienie kompa ,chyba resistor-box,strojenie- i może coś z tego będzie - remont zawieszenia mnie wyhamował- chociaż były i chwile rezygnacji
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Biała
w ciągu Lipca- wymieniłem : tuleje wahaczy na Febesty chociaż OEM były jeszcze ok więc zostawiłem w razie gdyby , górne sworznie 555 lewy faktycznie wybity , dolne sworznie 555. -to już jakaś tradycja w tym aucie ,końcówki drążków 555 ,tarcze przód na Blueprinty 28mm,tył to samo( ale jeszcze przede mną ) - i Haparts w końcu ściągnął mi osłony tylnych tarcz po 2 miesiącach
- żeby założyć osłonę tarczy trzeba zdjąć piastę?, bo jeśli tak to czekam z tym aż zacznie się sypać łożysko.
- żeby założyć osłonę tarczy trzeba zdjąć piastę?, bo jeśli tak to czekam z tym aż zacznie się sypać łożysko.
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Biała
wymieniłem też. gumowe elementy( tuleje stożkowe ,przednie i tylne ) ,drążków reakcyjnych tych z przodu ,znajomy na przeglądzie zauważył że jak hamowałem to koło bardzo się przemieszczało do przodu( nienaturalnie)- zamówiłem Febesty różnica po zmianie znaczna ,koło się tak mocno nie przesuwa, a stare gumy bardzo odkształcone i miękkie.
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Biała
coś koło 290zł - za kawałek blaszki, ale to w sumie dzięki tobie Edi ( regularne przeglądanie twojego profilu ,ułatwia zamawianie części)Edi pisze:Tak z ciekawości ....i dla porównania .....addamah pisze:i Haparts w końcu ściągnął mi osłony tylnych tarcz po 2 miesiącach
Ile kosztowały ?
- Edi
- Moderator
- Posty: 1396
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Biała
miło mi, że się moje wpisy przydają.addamah pisze: coś koło 290zł - za kawałek blaszki, ale to w sumie dzięki tobie Edi ( regularne przeglądanie twojego profilu ,ułatwia zamawianie części)
Co do ceny, to sprawdziłam ile płaciłam 3 lata temu .
165 zł./szt - normalnie wyzysk .
Na pocieszenie szybko wyliczyłam Ci, że zaoszczędziłeś 40 zł. na dwóch sztukach .
A tak serio.
Dosyć długo Haparts ściągał ..... zupełnie jakby z Japonii zamówienie szło, choć cena bardziej na Belgię wskazuje.
Ja zawsze przy zamówieniach okropnie im marudzę i pytam o cenę dla tych "kontenerowych", i tych "na miejscu".
Jeszcze odbierają ode mnie telefony .