Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
CG 4 by Gonzo
- wysio
- Posty: 780
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: CG 4 by Gonzo
Chyba jeżdżąc cały czas po dołach, bo normalnie to na parę lat tej firmy sworzeń powinien wytrzymać.
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: CG 4 by Gonzo
Skubana ładna jest Jak splitter mocowałeś? na taśmę?
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: CG 4 by Gonzo
sworznie, jeśli OEM lub 555 to powinny wytrzymać ponad 60 tysi spokojnie. ja u siebie ostatnio wymieniałem przy 200k, a wcześniej jakś przy 150k i powiem szczerze, że zużycia nie zauważyłem. co nie zmienia faktu, ze nie jest to jakiś majątek i warto profilaktycznie wymienić, a jak ma luz, lub go słychać to już koniecznie
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Re: CG 4 by Gonzo
Na sworznie jestem bardzo uczulony, zamówiony 555. Splitter na taśmę i na kilka wkrętów.
Re: CG 4 by Gonzo
Nowy sworzeń oczywiście 555
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2104
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: CG 4 by Gonzo
Ładniusi I do tego, solidnie wykonany.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: CG 4 by Gonzo
Sworzeń wymieniony.
Teraz znowu pali się ABS, podpinaliśmy kompa, reset kompa był, i dalej nic.
Może to być spowodowane tym, że podczas odpięcia czujnika kluczyki były na pierwszej pozycji? Jutro znowu będziemy szukać rozwiązania.
Teraz znowu pali się ABS, podpinaliśmy kompa, reset kompa był, i dalej nic.
Może to być spowodowane tym, że podczas odpięcia czujnika kluczyki były na pierwszej pozycji? Jutro znowu będziemy szukać rozwiązania.
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: CG 4 by Gonzo
Spróbuj zahamować na suchej nawierzchni dosyć porządnie to powinna zgasnąć - u mnie też tak było.
Re: CG 4 by Gonzo
Po przeczyszczeniu styków ABS zgasł
Re: CG 4 by Gonzo
Dzisiaj jadąc z pracy usłyszałem stuki... w tylnej części pojazdu. Wyszedłem z auta pobujałem na boki i okazało się, że stuki pochodzą z okolic przedniego koła. Górny prawy sworzeń do wymiany..