Bez wstępów....na maglu "pojawił" się "luz" w miejscu czerwonego zaznaczenia....jest to pierścień prowadzący.
Na geometrii stwierdzili że to drążek...próba wymiany wyjaśniła ze nie drążek ma luz tylko wspomniany pierścień.
Jako osobna część niestety nie występuje (chyba?)
Po nr jest tylko komplet naprawczy....i co gorsze wspomniany pierścień nie jest w nim zaznaczony
Nie jest to jakiś wielki luz tylko gdy szarpiąc drążek góra dół=przód tył auta...pojawia się stukot.
Zastanawiam się czy śruba kasującą luz zniweluję to choć trochę ... Tak czy siak i tak ruszę regulacje bo mam wrażenie że na kierownicy jest zbyt duży luz...wrażenie miękkiego ukladu kierowniczego.
Muszę się tylko zaopatrzyć w klucz 40mm i kwadratowy imbus 10mm.
p.s. Magiel szczelny...wnętrze manszety suche jak pieprz...powierzchnia listwy gładka jak szkło (a skoro pojwił sie luz to powinna być..porysowana)...drążek sztywny bez luzów
Dodam tylko że z drugiej strony nawet po wykręceniu na maks listwy luzu nie ma..ale wiadomo tam sa dwa blisko siebie punkty podparcia...pierścień i wejście kolumny kierowniczej.
Może jestem przewrażliwiony i po prostu..ten typ tak ma
magiel.jpg [ 156.35 KiB | Przeglądane 2486 razy ]
Na drugim załączniku wspomniany komplet naprawczy poz. 5 (06531-S87-A01)
S823B3320B.png [ 9.72 KiB | Przeglądane 2481 razy ]