Witam mam taki problem po odpaleniu silnika obroty wskakują na jakieś 900 obr po czym spadają do 500 obr i znów wracają na jakieś 700 obr
Tak samo jest w przypadku przegazowania np na 4 tys/obr w wskazówka nie spada na 700 tylko na 500 poczym wraca na 700 od czego to może być ?? Z góry dzięki
Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Obroty Silnika
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Obroty Silnika
U mnie w F23 takie efekty były jak się kończył czujnik spalania stukowego.
W momencie jak kończył się oryginalny to nagminnie spadały obroty i później zaczęło walić już checkiem.
Na chinczyku za parę zł jest o wiele lepiej, chociaż czasem jest taki okres ze przez kilka dni spada poniżej nominalnych obrotów.
Ale zacznij w sumie od rzeczy najprostszych :
- śmignij elektrody świec papierem ściernym ew wymień na nowe - co ważne: jak latasz na benzynie to ustaw szczelinę 1 ~ 1.1, a jak na LPG to magiczne 0.7mm;
- przeczyść przepustnice;
- zerknij do filtra powietrza i wymiana lub januszowanie za darmoszkie -> czepanko i odkurzanie;
- sprawdź czy nie bierze lewego powietrza - można to sprawdzić wpinając się jakimkolwiek skanerem obd którym można odczytać obciążenie silnika lub w przypadku posiadania gazu ładnie to widać po wpięciu się w sterownik LPG, jest też opcja za darmoszkie, jak to robią niektórzy amerykanie, na cygaro
- może to być też map sensor - to powinno wyjść przy badaniu w punkcie powyżej biorąc pod uwagę wskazania. Chociaż przy map sensorze obroty raczej falują niż stale opadają...
W momencie jak kończył się oryginalny to nagminnie spadały obroty i później zaczęło walić już checkiem.
Na chinczyku za parę zł jest o wiele lepiej, chociaż czasem jest taki okres ze przez kilka dni spada poniżej nominalnych obrotów.
Ale zacznij w sumie od rzeczy najprostszych :
- śmignij elektrody świec papierem ściernym ew wymień na nowe - co ważne: jak latasz na benzynie to ustaw szczelinę 1 ~ 1.1, a jak na LPG to magiczne 0.7mm;
- przeczyść przepustnice;
- zerknij do filtra powietrza i wymiana lub januszowanie za darmoszkie -> czepanko i odkurzanie;
- sprawdź czy nie bierze lewego powietrza - można to sprawdzić wpinając się jakimkolwiek skanerem obd którym można odczytać obciążenie silnika lub w przypadku posiadania gazu ładnie to widać po wpięciu się w sterownik LPG, jest też opcja za darmoszkie, jak to robią niektórzy amerykanie, na cygaro
- może to być też map sensor - to powinno wyjść przy badaniu w punkcie powyżej biorąc pod uwagę wskazania. Chociaż przy map sensorze obroty raczej falują niż stale opadają...
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle