Poniekąd masz rację, ale gdybym jeździł do pracy każdego dnia rano - ok. 4-5.00, mieszkał w domu z podwórkiem i samochodem na powietrzu a nie w garażu (w bloku czy wieżowcu raczej odpada chyba, że parter), to przy srogiej zimie, naprawdę bym to docenił.Krzysiek15255 pisze:Z tego co widzę montuje się normalnie w korki wkręcone w bloku silnika Więc jak ktoś bardzo chce to może sobie auto doposażyć. Rozumiem Mateusza jeśli ma to w standardzie i było niesprawne. Ale dokładać takie coś gdzie tu sens
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 22 sie 2016 14:52
- Auto: Accord 99
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
- Szaaryy
- Posty: 256
- Rejestracja: 17 kwie 2016 22:11
- Auto: CG4 1999
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wieruszów
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Dokładnie tak rano wyjeżdżam do pracy, 4-5 rano a auto stoi na powietrzu pod dachem. Co prawda grzeje sie dosyc szybko ale te pierwsze 5 minut to jest dla mnie katorga. Nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest. Mysle poważnie o zamontowaniu takiego bajerumieglo pisze: Poniekąd masz rację, ale gdybym jeździł do pracy każdego dnia rano - ok. 4-5.00, mieszkał w domu z podwórkiem i samochodem na powietrzu a nie w garażu (w bloku czy wieżowcu raczej odpada chyba, że parter), to przy srogiej zimie, naprawdę bym to docenił.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Honda Accord CG4 '99 Anglik -> Honda Accord CG4 '99
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 26 maja 2016 14:11
- Auto: Accord sedan 98-02
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Tarnów / Mielec / Kraków
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Jak się sprawuje grzałka bloku silnika?
Mróz ostatnio nie odpuszcza...
Mróz ostatnio nie odpuszcza...
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Śmiga, śmiga, aż miło.
Przy tych solidnych mrozach rano mam ustawione grzanie na 2h przed jazda (jak stoje na zewnątrz u bracika przed garażem)
W garażu u mnie gdzie temp. aktualnie spada do hmm minium 0 ~ -5, na programatorze ustawione 1.5h i po kilku set metrach z kratek już leci ciepłe powietrze.
Przede wszystkim odpalanie jest o wiele lżejsze...od strzała.
Jak postoje 8h lub dłuzej pod robotą bez aktywnej grzały, to znacznie oporniej to idzie.
EDIT: 30.04.2018
No i tak się ładnie złożyło...:
Nie paczeć na kurz pod cyferblatem... tak się kończy jazda na zimy łokieć
4ry paki nieuchronnie coraz bliżej...
Z tej oto okazji zmieniłem... nic.
Czekam na parę paczek i doczekać się nie mogę
I w tym roku na pewno wizyta u rzeźnika... ale to w środku sezonu tj po wszelkich weselach i zlocie, które jeszcze oblecę spróchniałym, czyli na lekko bo znając moje szczęście do terminów w najważniejszym momencie fura byłaby co najmniej niewyjściowo wyglądająca
Przy okazji poczyniłem pewne obserwacje:
Ostatnio Ktoś pytał kiedy się zapala lampka rezerwy... u mnie dokładnie w tym momencie czasem delikatnie zaczyna się pojawiać, na większym wzniesieniu już świeci pełna mocą. Czyli wszystko zaczyna się pomiędzy pierwsza cienka kreska, a druga
Przy tych solidnych mrozach rano mam ustawione grzanie na 2h przed jazda (jak stoje na zewnątrz u bracika przed garażem)
W garażu u mnie gdzie temp. aktualnie spada do hmm minium 0 ~ -5, na programatorze ustawione 1.5h i po kilku set metrach z kratek już leci ciepłe powietrze.
Przede wszystkim odpalanie jest o wiele lżejsze...od strzała.
Jak postoje 8h lub dłuzej pod robotą bez aktywnej grzały, to znacznie oporniej to idzie.
EDIT: 30.04.2018
No i tak się ładnie złożyło...:
Nie paczeć na kurz pod cyferblatem... tak się kończy jazda na zimy łokieć
4ry paki nieuchronnie coraz bliżej...
Z tej oto okazji zmieniłem... nic.
Czekam na parę paczek i doczekać się nie mogę
I w tym roku na pewno wizyta u rzeźnika... ale to w środku sezonu tj po wszelkich weselach i zlocie, które jeszcze oblecę spróchniałym, czyli na lekko bo znając moje szczęście do terminów w najważniejszym momencie fura byłaby co najmniej niewyjściowo wyglądająca
Przy okazji poczyniłem pewne obserwacje:
Ostatnio Ktoś pytał kiedy się zapala lampka rezerwy... u mnie dokładnie w tym momencie czasem delikatnie zaczyna się pojawiać, na większym wzniesieniu już świeci pełna mocą. Czyli wszystko zaczyna się pomiędzy pierwsza cienka kreska, a druga
Ostatnio zmieniony 08 lis 2019 08:37 przez fotografiks, łącznie zmieniany 1 raz.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2104
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Zacny przebieg, milordzie
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Dajże ten obrazek, bo kurzu nie mogę zobaczyćfotografiks pisze:
Nie paczeć na kurz pod cyferblatem... tak się kończy jazda na zimy łokieć
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
nikt nie docenił, że Foto się postarał zrobić fotę przy "222.2"
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Camo
Status: Approved
Kolejne wyszywanki w przyszłym tygodniu
Status: Approved
Kolejne wyszywanki w przyszłym tygodniu
Ostatnio zmieniony 08 lis 2019 09:49 przez fotografiks, łącznie zmieniany 1 raz.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Powiedz lepiej co za gwincior żeś kupił ;D