Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Niestety, nie wiem. Kupiłem auto na tych sprężynach, a w dokumentach nie znalazłem o nich żadnych informacji.
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
To jakie wziąłeś tuleje ,nr i firma i skąd- dziś miałem przegląd i lewa strona do zmiany, ale zrobiłbym i prawą.Bartoch pisze:Wymieniłem tuleje wahacza górnego w swojej Hance i znów zawieszenie pracuje jak należny, bez nieprzyjemnych stuków. Poniżej kilka fotek już z założonymi tulejami na wahaczu. A dla dociekliwych, pozwoliłem sobie rozebrać jedna stara tuleje by sprawdzić jak jest zbudowana. Nie ma tam wewnątrz żadnego łożyska jak to niektórzy dumali. Bardziej to wygląda, jak na zasadzie budowy sworznia, dlatego można je przekręcać.
Zrobiłbym też górne sworznie.
Fajnie zadziałałeś , sam robiłeś
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Tuleje to FEBEST HAB-151Z, które kupiłem w haparts.pl
Wymieniałem sam, nie jest to zbyt skomplikwane.
Wymieniałem sam, nie jest to zbyt skomplikwane.
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Tuleje FEBEST niestety nie przetrwały próby czasu (nawet krótkiej). Kupując je czytałem sprzeczne opinie. Większość jednak była pozytywna, że kilka lat nic się nie dzieje, ale było też kilka takich, że rozsypały się w bardzo szybkim czasie. Niestety u mnie wydarzyła się ta druga, gorsza opcja. Niestety jak pewnie wiecie do naszych copue VI gen nie ma innej alternatywy, jeżeli chodzi o tuleje górnego przedniego wahacza. Albo FEBEST, albo nowy wahacz (oryginał lub zamiennik). Moje tuleje nie wytrzymały nawet roku i 20000km, dlatego postanowiłem je zareklamować. Muszę tutaj pochwalić haparts.pl, bo stanęli na wysokości zadania i reklamacja została uznana bez najmniejszych problemów. Dostałem nowe tuleje i będę próbował jeszcze raz. Skądś te pozytywne opinie musiały się wziąć, możliwe, że była jakaś gorsza partia tych tulei i stąd tych kilka złych opinii (zaznaczam, że przy większości pozytywnych). Zobaczymy co czas pokaże.
Ostatnio też olej zaczął kapać z pod aparatu zapłonowego, dlatego wpadł nowy oryginalny oring (haparts.pl) i już sucho
Ostatnio też olej zaczął kapać z pod aparatu zapłonowego, dlatego wpadł nowy oryginalny oring (haparts.pl) i już sucho
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2104
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Dobrze, że załatwiłeś szybko sprawę z Haparts, bo ostatnio jest z nimi jakiś dym na grupie Accord Fun Club na Fb. Że niby coś ściemniali z wymianą sworznia, itp. Ja nigdy nie miałem z nimi problemów.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Dobrze, że dostałeś oring oryginalnie zapakowany chociaż. Ja dostałem w woreczku strunowym i musiałem się zastanawiać czy to oem czy może taki za 30gr.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2104
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
To fakt, czasami przycinają z tymi opakowaniami. Chociaż ja zazwyczaj odbieram u nich osobiście i sam byłem świadkiem, że po prostu przekładają z oryginalnych opakowań (najczęściej sfatygowanych) do zastępczych.Krzysiek15255 pisze:Dobrze, że dostałeś oring oryginalnie zapakowany chociaż. Ja dostałem w woreczku strunowym i musiałem się zastanawiać czy to oem czy może taki za 30gr.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
w aso kupowałem ten oring za 9 albo 11 zł, na niektóre części aso ma sensowne ceny
HR
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Zgadza się. Ja zazwyczaj jakieś oringi i uszczelki kupuje w ASO, także gumy stabilizatora, choć cena nie aż tak atrakcyjna. Lecz trwałość dużo większa, dlatego warto.figo pisze:w aso kupowałem ten oring za 9 albo 11 zł, na niektóre części aso ma sensowne ceny
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
co do gum stabilizatora to można kupić już poliuretany, olkusz ma na przód i tył do naszych acco https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Tule ... ./23110665" onclick="window.open(this.href);return false;
HR