2007 Honda Accord 2.4 CM5 LX+ - poliftowy sedan Bartocha
- Szaaryy
- Posty: 256
- Rejestracja: 17 kwie 2016 22:11
- Auto: CG4 1999
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wieruszów
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
Mam nadzieję, że trochę pomoże podjąć decyzję
- Załączniki
-
- accord 2.jpg (340.67 KiB) Przejrzano 2895 razy
-
- accord.jpg (350.45 KiB) Przejrzano 2895 razy
Honda Accord CG4 '99 Anglik -> Honda Accord CG4 '99
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
wygląda jak zwykły sedan z czarnym dachem. Nie robisz z tego nic nadzwyczajnego. Zostaw jak jest.
HR
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
Szaaryy dzięki za VT.
Chyba macie rację, dach zostanie tak jak jest.
Chyba macie rację, dach zostanie tak jak jest.
- hemicuda
- Posty: 212
- Rejestracja: 29 maja 2015 23:35
- Auto: Accord Coupe 2006
- silnik: j30a4 + mt
- Lokalizacja: SL
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
Kurde..muszą jakieś felgi wpaść..i chociażte fedry -40...
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
Fakt. Koza straszna, może w wakacje uda się coś z tym zrobić. Na razie są inne priorytety.
Co do aktualnych felg, to im dłużej są na aucie tym bardziej mi się podobają. Poddam je regeneracji i będą jeździć zimą.
Na lato mam już komplet innych felg dostałem od poprzedniego właściciela. Ale to temat na inną rozmowę. Całą historię przedstawię wiosną
Co do aktualnych felg, to im dłużej są na aucie tym bardziej mi się podobają. Poddam je regeneracji i będą jeździć zimą.
Na lato mam już komplet innych felg dostałem od poprzedniego właściciela. Ale to temat na inną rozmowę. Całą historię przedstawię wiosną
Ostatnio zmieniony 18 lut 2019 21:09 przez Bartoch, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
Jak pisałem wcześniej, musiałem zorganizować sobie pewne elementy, aby dokończyć sprawę przycisków na kierownicy.
Potrzebowałem pinów do kostek, aby uzupełnić braki w instalacji do sterowania radiem z kierownicy. Po nie krótkich poszukiwaniach jeden z kolegów dobrał mi bardzo podobne piny z wiązki od Hondy Prelude V gen. Różniły się długością, co zmieniało miejsce zatrzaśnięcia się takiego pinu w kostce, ale to nie był zbyt duży problem. Przeszukując amerykańskie fora natknąłem się na taki sam przypadek jak mój: https://www.v6performance.net/forums/7g ... sedan.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bardzo duża ilość zdjęć i opisów, wszystko podane jak na tacy. Pojawiło się jednak pewne ale... W powyższym przypadku chłopak zakładał przyciski przedliftowe z wersji EX (bez podświetlenia) i miał też całą oryginalną wiązkę od radia do kierownicy (z tego auta co przyciski).
Po godzinach spędzonych przed ekranem komputera na studiowaniu jego tematu oraz odkryciu wszelkich tajemnic tej jakże zaawansowanej i skomplikowanej technologi, miałem już pełen obraz sytuacji. Uwzględniając różnice w wiązkach elektrycznych, które wynikają z różnych rynków naszych przycisków (moje EU, jego US) oraz tego, że moje są poliftowe (maja podświetlenie), doszedłem do kulminacyjnego etapu moich starań... Muszę doczepić dwa kabelki
Dorobiłem dwa przewody z pinami do kostek na obu końcach. Przeciągnąłem pod deską tak jak oryginalna wiązka. Powpinałem w odpowiednie miejsca. Jedne końce w kostkę za kierownicą, którą idzie do taśmy kierownicy, drugie końce w kostkę od radia. Potem szybkie programowanie przycisków w moim chińczyku i wszytko gra. Jakże się cieszę, że już nie muszę dzióbać paluchem w ekran
Potrzebowałem pinów do kostek, aby uzupełnić braki w instalacji do sterowania radiem z kierownicy. Po nie krótkich poszukiwaniach jeden z kolegów dobrał mi bardzo podobne piny z wiązki od Hondy Prelude V gen. Różniły się długością, co zmieniało miejsce zatrzaśnięcia się takiego pinu w kostce, ale to nie był zbyt duży problem. Przeszukując amerykańskie fora natknąłem się na taki sam przypadek jak mój: https://www.v6performance.net/forums/7g ... sedan.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bardzo duża ilość zdjęć i opisów, wszystko podane jak na tacy. Pojawiło się jednak pewne ale... W powyższym przypadku chłopak zakładał przyciski przedliftowe z wersji EX (bez podświetlenia) i miał też całą oryginalną wiązkę od radia do kierownicy (z tego auta co przyciski).
Po godzinach spędzonych przed ekranem komputera na studiowaniu jego tematu oraz odkryciu wszelkich tajemnic tej jakże zaawansowanej i skomplikowanej technologi, miałem już pełen obraz sytuacji. Uwzględniając różnice w wiązkach elektrycznych, które wynikają z różnych rynków naszych przycisków (moje EU, jego US) oraz tego, że moje są poliftowe (maja podświetlenie), doszedłem do kulminacyjnego etapu moich starań... Muszę doczepić dwa kabelki
Dorobiłem dwa przewody z pinami do kostek na obu końcach. Przeciągnąłem pod deską tak jak oryginalna wiązka. Powpinałem w odpowiednie miejsca. Jedne końce w kostkę za kierownicą, którą idzie do taśmy kierownicy, drugie końce w kostkę od radia. Potem szybkie programowanie przycisków w moim chińczyku i wszytko gra. Jakże się cieszę, że już nie muszę dzióbać paluchem w ekran
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
Podświetlenie masz u Siebie uruchomione? Sam dokładałem przyciski z polifta ale bardziej dla tego że były w lepszym stanie. W sumie wypadało by uruchomić podświetlenie jak już jest... Tylko kwestia jak?
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
U mnie podświetlenie działa, bo ja mam polifta. Żeby u ciebie działało musisz dorobić zasilanie podświetlenia, którego w przedlifcie nie było. Wyśle ci PW jak to zrobić.Chmura pisze:Podświetlenie masz u Siebie uruchomione? Sam dokładałem przyciski z polifta ale bardziej dla tego że były w lepszym stanie. W sumie wypadało by uruchomić podświetlenie jak już jest... Tylko kwestia jak?
Pamiętacie jak pisałem o pomyśle oklejenia dachu. Odwiedliście mnie od tego, ale miałem takie parcie na oklejanie, że musiałem coś zrobić... padło na wnętrze
Z tym parciem, to oczywiście żart. Zrobiłem to z innego powodu. Wnętrze mojego LX-a było całe czarne, sprawiało to, że wyglądało biednie i przytłaczająco (jak dla mnie). Dlatego postanowiłem je ożywić, nadać trochę charakteru, coś jak w wersji EX. Zakupiłem interesująca mnie folię i wziąłem się do pracy. Początkowo myślałem o karbonie, ale do sedana jakoś nie koniecznie mi pasował i już trochę oklepany. Dlatego wybrałem szczotkowane aluminium w kolorze grafit. W rzeczywistości folia jest trochę jaśniejsza niż na fotce u góry, ale może to i lepiej. Praca nad tym projektem zajęła mi dwa wieczory. Jak na pierwszy raz wyszło całkiem dobrze. Z każdym elementem szło mi coraz lepiej. Wiadomo, że jak się bardzo przyjrzeć to znajdzie się jakieś niedociągnięcia, ale ogólnie wygląda bardzo przyzwoicie. Oklejone zostały panele sterownia szybami we wszystkich drzwiach, tunel środkowy i przyciski na kierownicy (były srebrne).
Efekty oceńcie sami. Dla porównania zdjęcia po zakupie auta i teraz.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2019 21:10 przez Bartoch, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
Jak dla mnie to zmiana na + tym bardziej, że folia jest w bardzo podobnym kolorze do nadwozia. Dobra decyzja żeby zamiast oklejania dachu okleić elementy wnętrza. Na pewno dużo lepiej to wygląda.
buksiu - QP '00 2L
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
Szoczotkowane aluminium bardzo fajnie siedzi. Swego czasu miałem na kierownicy w 7genie tak oklejone ramki guzików. Podchodziłem do niej z dystansem zamawiając, ale finalny efekt zrobił na mnie wrażenie. Generalnie na zdjęciach tego nie widać ale na żywo bardzo fajną strukturę ma ta okleina.
Jest jak najbardziej okej
Jest jak najbardziej okej
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4