Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.

Przerywanie na 4 i 6 cylindrze.

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
SirBufor
Posty: 37
Rejestracja: 29 lis 2017 22:45
Auto: Accord 02
silnik: 3,0

Przerywanie na 4 i 6 cylindrze.

Post autor: SirBufor »

Witajcie,
jak łatwo się domyśleć pisze do Was z problemem otóż od pewnego czasu walczę z przypadłością w 3.0 V6 2002 rok. Co jakiś czas ecu wyświetla checka z informacją o wypadanie zapłonu na 4 i 6 cylindrze, z racji iż mój mechanik rozłożył ręce zwracam się do Was o pomoc.
W samochodzie zostały wymienione wszystkie cewki, świece. Na wolnych obrotach potrafi falować, zaś po przygazowaniu na neutralnu spaść na Ok 450rpm. Czuć przerywanie silnika. W samochodzie jest instalacja gazowa, zawory regulowane były ok. 15-20 tyś km. temu.

Proszę o pomoc i pytania jeśli czegoś w informacjach na temat mojego problemu brakuje.
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2143
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Przerywanie na 4 i 6 cylindrze.

Post autor: QuicksilveR »

Jakie cewki dałeś?
Jeśli masz LPG, to sprawdź, czy przypadkiem na tych cylindrach nie są np. zgięte lub co gorsze, zluzowane przewody na wtryskach. Kolejna sprawa to sprawdzenie listwy wtryskiwaczy benzynowych, czy nie ma jakichś wycieków.
Jak zerkniesz w mój temat, to też z tym walczyłem. U mnie najpierw okazało się, że jednak nowa cewka padła, a potem złamał mi się przewód, pomiędzy wtryskiem gazowym a kolektorem.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Przerywanie na 4 i 6 cylindrze.

Post autor: fotografiks »

Zawory co 10 sie powinno cyknąć, ew pierwsze co jak się pojawiają problemy o których wspominasz - to najszybsza i w miare bez kosztowa pierwsza akcja.


No i to tylko na gaziku ? Czy na bence tez wywala ?

PS. Jak tylko na gazie to napisz od razu co tam masz za sterownik wsadzony.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
SirBufor
Posty: 37
Rejestracja: 29 lis 2017 22:45
Auto: Accord 02
silnik: 3,0

Re: Przerywanie na 4 i 6 cylindrze.

Post autor: SirBufor »

Regulacja zaworów pomogła w znacznym stopniu, praca na wolnych obrotach przy wyłączonym klimatyzacji, koncertową, zaś przy załączonej, po zejściu z obrotów lekkie telepnięcie silnikiem.
Cewki Magneti Marelli.
Sterownik gazu LPG Tech 326.

Na gazie jak j na benzynie bardzo podobny obiaw po regulacji bez różnicy.
Jadę zbierać mapy paliwowe po regulacji i dam znać co w temacie ;)
Oczywiście dziękuję za pomoc
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2143
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Przerywanie na 4 i 6 cylindrze.

Post autor: QuicksilveR »

SirBufor pisze:Regulacja zaworów pomogła w znacznym stopniu, praca na wolnych obrotach przy wyłączonym klimatyzacji, koncertową, zaś przy załączonej, po zejściu z obrotów lekkie telepnięcie silnikiem.
Cewki Magneti Marelli.
Sterownik gazu LPG Tech 326.

Na gazie jak j na benzynie bardzo podobny obiaw po regulacji bez różnicy.
Jadę zbierać mapy paliwowe po regulacji i dam znać co w temacie ;)
Oczywiście dziękuję za pomoc
No to jak taka cewka, to od razu Ci mówię, że to straszny badziew. Właśnie taka cewka powodowała problemy u mnie.
Kup NGK w e-NGK.pl, są bardzo dobre.
Te tanie zamienniki lubią pękać od temperatury i tracą przez to prąd. Co gorsze, pęknięć nie widać na zimno, tylko po mocnym rozgrzaniu.
Najszybciej sprawdzisz, jak będziesz zamieniał cewki miejscami i sprawdzał, czy błędy zmieniają się na cylindrach.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
SirBufor
Posty: 37
Rejestracja: 29 lis 2017 22:45
Auto: Accord 02
silnik: 3,0

Re: Przerywanie na 4 i 6 cylindrze.

Post autor: SirBufor »

Pocieszyłeś mnie bardzo :D właśnie zakupiłem ich 6 sztuk :/
Pomogło ustawienie zaworów, narazie obroty silnika płynnie spadają do wolnych, i nie czuć wytrąceń. Aczkolwiek posłucham się Twojej rady, przeboleję wyrzucenie pieniędzy w błoto i zamawiam NGK. Dzięki!
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2143
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Przerywanie na 4 i 6 cylindrze.

Post autor: QuicksilveR »

SirBufor pisze:Pocieszyłeś mnie bardzo :D właśnie zakupiłem ich 6 sztuk :/
Pomogło ustawienie zaworów, narazie obroty silnika płynnie spadają do wolnych, i nie czuć wytrąceń. Aczkolwiek posłucham się Twojej rady, przeboleję wyrzucenie pieniędzy w błoto i zamawiam NGK. Dzięki!
Jak już kupiłeś 6 sztuk, to szkoda nie zużyć. Albo oddać...?
Ale te Magneti mają bardzo słabą obudowę, tzn. plastik, który lubi pękać.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
ODPOWIEDZ