Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Acco 8 coupe
Acco 8 coupe
Witam rozglądam się pomalu za legendem albo acco 8 coupe.I właśnie jak to jest z tymi kupami?Interesuje mnie tylko 3.5v6 automat, w jakich rocznikach one wychodziły od 2009 czy 2012?i czy to jest ten sam silnik jak w legendzie?czemu w legendzie ma większą moc?Te 3.7v6 też były w acco coupe?
A może ktoś myśli o sprzedaży takiej sztuki?Jakie są wogole oznaczenia budy tych acco?Zero info na necie o tych taczkach a z angielskim słabo u mnie
A może ktoś myśli o sprzedaży takiej sztuki?Jakie są wogole oznaczenia budy tych acco?Zero info na necie o tych taczkach a z angielskim słabo u mnie
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Acco 8 coupe
Ciekawe tylko czemu wszyscy którzy mieli VI gena nie szukają VII a od razu VIII? Sam szukam ,ale niewiele tego w PL.
Re: Acco 8 coupe
W accordach były tylko serie silników J35, a J37 były jedynie w legendach i acurach TL i RL (odpowiednik legenda na rynek amerykański). To tak po krótce, jak chcesz więcej info to wikipedia i inne fora usa itp.
HR
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Acco 8 coupe
Tak jak Figo napisał:
Kupety były tylko z 3.5,
3.7 trafił do poliftów Legenda - ale u nas to już totalna egzotyka.
Ostatnio badałem temat bo przez dłuższą chwilę Legend z napędem na 4 łapy mi zaświecił, a był taki ostatnio na rynku jeden... tańszy;) ... z padnietym silnikiem. Ale w sumie wyszło na to ze nie można sprawdzić napędów oraz skrzyni itp itd... wiec to dobra mina mogła być, a że daleko to się obraziłem dałem totalnie spokój. Ale zerkam czasem nadal na rynek
Te motory lądowały jeszcze w Odyssey lecz w sumie to nic nie zmienia hehe
Jedno jest pewne, że z tymi silnikami/skrzyniami jest mega licho u nas, części eksploatacyjne standardowo dostępne, natomiast jednostki na swap i inne podmianki całych elementów praktycznie nie osiągalne na szybko.
Wiec jak szukasz to raczej celuj w stan "ideolo"
Niestety chcesz cos niecodziennego to trzeba się przygotować na niecodzienne poszukiwania i akcje hehehe
Kupety były tylko z 3.5,
3.7 trafił do poliftów Legenda - ale u nas to już totalna egzotyka.
Ostatnio badałem temat bo przez dłuższą chwilę Legend z napędem na 4 łapy mi zaświecił, a był taki ostatnio na rynku jeden... tańszy;) ... z padnietym silnikiem. Ale w sumie wyszło na to ze nie można sprawdzić napędów oraz skrzyni itp itd... wiec to dobra mina mogła być, a że daleko to się obraziłem dałem totalnie spokój. Ale zerkam czasem nadal na rynek
Te motory lądowały jeszcze w Odyssey lecz w sumie to nic nie zmienia hehe
Jedno jest pewne, że z tymi silnikami/skrzyniami jest mega licho u nas, części eksploatacyjne standardowo dostępne, natomiast jednostki na swap i inne podmianki całych elementów praktycznie nie osiągalne na szybko.
Wiec jak szukasz to raczej celuj w stan "ideolo"
Niestety chcesz cos niecodziennego to trzeba się przygotować na niecodzienne poszukiwania i akcje hehehe
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Acco 8 coupe
Coupe VIII gen produkowane było w latach 2008 - 2012r. Powtórzę słowa Figo i Mateusza, że wychodziły tylko z silnikami 3,5l V6 z VCM lub bez VCM o mocy 268 KM z 6-cio biegowym manualem lub 5-cio biegowym automatem.
Legend w latach 2004 - 2008 był produkowany z silnikami 3,5l serii "J" o mocy 296 KM a w latach 2008 - 2012r z silnikami 3,7l również serii "J" o mocy 305 KM.
Silnik 3,5l stosowany zarówno w Acco Coupe jak i w Legend raczej będzie taki sam.
Legend w latach 2004 - 2008 był produkowany z silnikami 3,5l serii "J" o mocy 296 KM a w latach 2008 - 2012r z silnikami 3,7l również serii "J" o mocy 305 KM.
Silnik 3,5l stosowany zarówno w Acco Coupe jak i w Legend raczej będzie taki sam.
buksiu - QP '00 2L
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Acco 8 coupe
Skoro już dyskusja w temacie to ostatnio stał taki V6 3,5l z VCM i tu pytanie czy taki system zarządzający cylindrami jest "zdrowy" dla łożyskowania silnika? Bo jak znalazłem poduszki do tego silnika (z coupe oczywiście) to cena <400 $ a jak znam życie to odłączanie cylindrów tak żeby V6 pracowało na 5, 4 czy 3 cylindry diametralnie zmienia wibracje jakie blok dostaje a co za tym idzie poduszki a przez nie buda.
ps: A w VIII genie nie było K24? Tylko V6?
ps: A w VIII genie nie było K24? Tylko V6?
Re: Acco 8 coupe
Były i nawet dwie wersje K24Z2 177KM oraz K24Z3 190KMMuzykGrzes pisze: ps: A w VIII genie nie było K24? Tylko V6?
Re: Acco 8 coupe
A czemu te same motory w acco i Legend a inna moc?Zresztą kit z tymi kuniami w takich taczkach.Az taka lipa z częściami do acco? Legend mnie trochę odstrasza awaria 4wd,mosty itd no i podobno nie ma za dużo zamienników do niego.Rozrzady są na pasku nie?a te skrzynie też takie słabe jak w cg2?Gadałem kiedyś z gościem co ojciec ma salon hondy i mówił że Legend tylko poliftowe bo przed coś tam się działo z jakimś czujnikiem w skrzyni i niby po 100000 skrzynia do remontu,a w polifcie to ogarnęli. Kasę niby mam...i tylko patrzę czy trafi się jakieś fajne acco coupe, legend albo itr...poki jeszcze żem mlody .A co do acco 7 to jest po prostu tragedia z budy.Jest jedne acco 3.5 zaje*****ie wyposażone na otomoto ale za 5 dych...chociaz po tyle w sumie chodzą godne sztuki chyba, a gdzie tu gaz i pakiet startowy
Bo acco coupe 2.4 bez sensu jak już to konkretnie.Mam cg4 i od 2.4 w manualu wole 3.5 w automacie i se latać na lajcie.
Bo acco coupe 2.4 bez sensu jak już to konkretnie.Mam cg4 i od 2.4 w manualu wole 3.5 w automacie i se latać na lajcie.
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Acco 8 coupe
Silnik K24Z3 w EU ma moc 190 KM natomiast ten w USA ma 201 KM. Rzekomo tylko w Acura ,ale dziwne by było żeby na stany robili dwie wersje map dla tej samej jednostki, lub wgrywali wersje z EU skoro technicznie te auta (Accord VIII gen) nie były "naturalizowane" na Europę jak to w przypadku CG czy 7 gena.Bartoch pisze: Były i nawet dwie wersje K24Z2 177KM oraz K24Z3 190KM
Tak czy owak u mnie w dowodzie jest 148 KW a nie 140 KW.
Re: Acco 8 coupe
Kolega miał VIII K24Z3, sam ze stanów ściągał i w dokumentach miał 190KM. Acura jako marka premium Hondy zawsze musi mieć cos więcej, dlatego ten sam silnik, ale wystrojony na 201KM.
W VII np K24 miał 166KM, ta sama rocznikowo Acura TSX 2.4 już 201KM.
VIII urosła względem VII więc musieli dołożyć kilka KM.
Co ciekawe ilość KM w VIII 2.4 zależy od wersji wyposażenia. Ten słabszy motor był w wersji LX, a mocniejszy w EX i EX-L.
W VII np K24 miał 166KM, ta sama rocznikowo Acura TSX 2.4 już 201KM.
VIII urosła względem VII więc musieli dołożyć kilka KM.
Co ciekawe ilość KM w VIII 2.4 zależy od wersji wyposażenia. Ten słabszy motor był w wersji LX, a mocniejszy w EX i EX-L.