Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord CG4 - Maxel
Re: Accord CG4 - Maxel
Koło latało jak się je złapało od góry, luzy na ponad pół centymetra były, strach jeździć tym było, teraz wyraźnie lepiej się w zakrętach zachowuje, nie ucieka już tak dziwnie jak wtedy Ale to że latało w tej płaszczyźnie to raczej tyczy się górnego sworznia, ale ja omyłkowo kupiłem dolne a potem już nie miałem możliwości zwrotu to dokupiłem górne i wolałem już teraz zmienić sobie wszystko
Do sworzni dolnych how to nie da się napisać do tego jak ja sobie z tym radziłem, szczerze mówiąc bez odpowiednich narzędzi i pomocy drugiej osoby nie ma co się za to zabierać
Ale ogólnie bez wyjęcia zwrotnicy się nie obędzie żeby go wybić, zatem trochę roboty z tym badziewiem jest
Teraz mi powiedzcie jeszcze, bo jutro chcę wymienić te tarcze i klocki na przodzie i wymienić cały płyn hamulcowy, najpierw spuścić cały i zalać nowy? W jakiej kolejności odpowietrzać?
Do sworzni dolnych how to nie da się napisać do tego jak ja sobie z tym radziłem, szczerze mówiąc bez odpowiednich narzędzi i pomocy drugiej osoby nie ma co się za to zabierać
Ale ogólnie bez wyjęcia zwrotnicy się nie obędzie żeby go wybić, zatem trochę roboty z tym badziewiem jest
Teraz mi powiedzcie jeszcze, bo jutro chcę wymienić te tarcze i klocki na przodzie i wymienić cały płyn hamulcowy, najpierw spuścić cały i zalać nowy? W jakiej kolejności odpowietrzać?
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Accord CG4 - Maxel
to ładnie zapuszczonym sprzętem jeździłeś i wymiana dopiero jak już prawie się koło urywa,ehhmaxel pisze:Koło latało jak się je złapało od góry, luzy na ponad pół centymetra były, strach jeździć tym było,
Daje coś takie zwlekanie
Re: Accord CG4 - Maxel
Brak czasu niestety :/ ale teraz już wszystko będzie ok. Myślę, że to że sam to robiłem to sporo przyoszczędziłem i warto było, za rozrząd też bym się zabrał ale boję się że coś spier$^ę, w civicu to problemu z tym nie miałem, ale tu to się boję przez te dwa paski...
Re: Accord CG4 - Maxel
na forum HAKP masz ladna instrukcje jak zrobic rozrzad
Re: Accord CG4 - Maxel
Z płynem jak chcesz zrobić to sam bez maszyny to lepiej przetoczyć. 3 osoby do tego są potrzebne. Jedna przy kole kontroluje odpowietrznik i czy płyn leci już nowy czysty, druga osoba pompuje, a trzecia dolewa płynu żeby nie zassało powietrza bo cały proces od nowa. Tak ja miałem robione i jest ok.
HR
Re: Accord CG4 - Maxel
az 3 to nie trzeba werbowac, 2 osoby wystarcza jak sobie dolejesz do pelna plynu w zbiorniczku to wystarczy ze co jakis czas spojrzysz i dolejesz tak by sie nie skonczyl.
Uwazaj na odpowietrznik dobrze jest go stuknac mocniej mloteczkiem od gory bo jak bedzie zapieczony to go urwiesz i po zacisku wtedy.
Uwazaj na odpowietrznik dobrze jest go stuknac mocniej mloteczkiem od gory bo jak bedzie zapieczony to go urwiesz i po zacisku wtedy.
Re: Accord CG4 - Maxel
Tarcze i klocki wymienione, płyn hamulcowy wymieniony, stary był strasznie zasyfiony!
Ogólnie tarcze te co miałem wyglądały jak nowe, klocki też nie zużyte, ale biły...teraz chyba będzie ok,narazie jeszcze nie robię mocniejszych hamowań, niech się uleżą klocki
Założyłem też dziś chlapacze na tył
Ogólnie tarcze te co miałem wyglądały jak nowe, klocki też nie zużyte, ale biły...teraz chyba będzie ok,narazie jeszcze nie robię mocniejszych hamowań, niech się uleżą klocki
Założyłem też dziś chlapacze na tył
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Accord CG4 - Maxel
W sumie nie ma co teraz się zastanawiać ale może było lepiej przetoczyć na samochodzie te tarcze co miałeś jak kupować nowy zestaw,skoro mówisz ,że tracze były jak nówki Parę złociszy by zostało w kieszeni.
Re: Accord CG4 - Maxel
No fakt, wtedy zamiast tych bym kupił na tył bo tamte są już niedługo do wymiany.
Zauważyłem że sworzeń dolny musi mieć gładką górę, muszę poszukać jaki powinien być to Wam wstawię linka, ja mam z wypukłą i mi obcierał tak długo aż się zdarło.
EDIT:
Chodzi o to żeby ta góra, ta główka była taka jak tu, ja kupiłem Yamato i miały taką wypukłą tą górę i ona obcierała. Delphi być może są takie same. Najgorsze jest to że wszędzie sworznie pokazują od drugiej strony i nie widać jaka jest ta główka.
Zauważyłem że sworzeń dolny musi mieć gładką górę, muszę poszukać jaki powinien być to Wam wstawię linka, ja mam z wypukłą i mi obcierał tak długo aż się zdarło.
EDIT:
Chodzi o to żeby ta góra, ta główka była taka jak tu, ja kupiłem Yamato i miały taką wypukłą tą górę i ona obcierała. Delphi być może są takie same. Najgorsze jest to że wszędzie sworznie pokazują od drugiej strony i nie widać jaka jest ta główka.
Re: Accord CG4 - Maxel
amber pozycje