Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
>>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
- Auto: Accord Coupe 98
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Temat odnośnie stuków ciekawy ale jednoznacznego rozwiązania nie daje choć dużo propozycji rozwiązania problemu. Chciałoby się gwint ale duuuuża kasa a ISC jakoś do mnie nie przemawia. Zobaczę czy przestanie walić jak kiedyś znajdę chwilę żeby sprężyny owinąć chociaż to taka metoda rodem od Adama Słodowego.
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Dlaczego ISC nie przemawia? Moim zdaniem świetny gwint i fajnie się sprawdza na naszych drogach
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
- Auto: Accord Coupe 98
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Właśnie maxel Ty masz ISC o ile dobrze pamiętam. Możesz coś opisać jak nisko można go położyć jak wysoko i kwestia twardości. A może w ogóle masz porównanie do eibach/kyb?
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Ja mam akurat złe wkłady amortyzatorów, ale kbl ma ten sam gwint z odpowiednimi wkładami więc może Ci powiedzieć jaką ma teraz regulację, bo ja przy najwyższym ustawieniu mam już bardzo nisko, a podejrzewam że mógłbym jeszcze zjechać tak że oparłby się podłużnicami o ziemię. W każdym bądź razie będę wkłady zamiawiać odpowiednie co bym mógł zimą też jeździć na tym gwincie bo nie uśmiecha mi się co pół roku przekładać zawias.
Jeździłem na oryginalnym zawieszeniu, strasznie pływał, potem założyłem sprężyny fk-40mm i było znacznie lepiej, ale nadal stał dla mnie za wysoko, więc zdecydowałem się na gwint, jest na pewno twardziej niż na fk, ale nie ma tragedii, za to doskonale to wynagradza w prowadzeniu, auto jest przyklejone do asfaltu, trzyma się świetnie, gdybym miał wkładać gwint do innego auta to na pewno zdecydowałbym się kolejny raz na isc
Jeździłem na oryginalnym zawieszeniu, strasznie pływał, potem założyłem sprężyny fk-40mm i było znacznie lepiej, ale nadal stał dla mnie za wysoko, więc zdecydowałem się na gwint, jest na pewno twardziej niż na fk, ale nie ma tragedii, za to doskonale to wynagradza w prowadzeniu, auto jest przyklejone do asfaltu, trzyma się świetnie, gdybym miał wkładać gwint do innego auta to na pewno zdecydowałbym się kolejny raz na isc
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Gratuluje furki.
ładna zielona żabka
lakier widzę w dobrym stanie
ładna zielona żabka
lakier widzę w dobrym stanie
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
- Auto: Accord Coupe 98
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Co do gwintu. To jak tak policzyć koszt sprężyn i amorów to jest stosunkowo mała różnica między ISC. Jak mówicie że na eibachach niżej nie siądzie plus maxel zachwala to może faktycznie warto dorzucić kilka złociszy i mieć porządną glebę. Nie długo dojdzie mi kredyt mieszkaniowy więc muszę wszystko liczyć baaaardzo dokładnie:)
Kwestia lakieru. Hania nie była malowana sprawdzane miernikiem lakieru plus mechanik nie zauważył żadnych śladów napraw po kolizyjnych. Więc wnioskuje że lakier jest ori ale... Drzwi pasażera poprzedni właściciel wgniótł (widać na foto) więc to do poprawki plus zderzaki do malowania bo również miał brak wyczucia stąd głupie czujniki parkowania (na śmietnik) które wyglądają jak krowie suty Dodatkowo po wszystkich zabiegach zrobi się ładną polerkę wymieni połamane zaczepy i będzie miód malina
Kwestia lakieru. Hania nie była malowana sprawdzane miernikiem lakieru plus mechanik nie zauważył żadnych śladów napraw po kolizyjnych. Więc wnioskuje że lakier jest ori ale... Drzwi pasażera poprzedni właściciel wgniótł (widać na foto) więc to do poprawki plus zderzaki do malowania bo również miał brak wyczucia stąd głupie czujniki parkowania (na śmietnik) które wyglądają jak krowie suty Dodatkowo po wszystkich zabiegach zrobi się ładną polerkę wymieni połamane zaczepy i będzie miód malina
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Na HAKP każdy kto zamontował ISC sobie chwali , a trochę zestawów tam zostało zamówionych.
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Właśnie ze względu na to że i tak amorki miałem do wymiany to zdecydowałem się na gwint i nie żałuję Nie wiem czy będą organizowali zakup jeszcze teraz jesienią ale na pewno zimą coś się będzie działo w tym temacie i będą zamówienia grupowe co by na wiosnę można było już gwint wrzucić.
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
- Auto: Accord Coupe 98
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Zawsze można bez pośredników http://www.isc-n1.eu/oferta-zawieszen.h ... egory_id=4 Ale w grupie pewnie taniej
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Ja płaciłem 2650zł