Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

>>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
MaRkO911
Posty: 125
Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
Auto: Accord Coupe 98
silnik: 3.0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: MaRkO911 »

Temat odnośnie stuków ciekawy ale jednoznacznego rozwiązania nie daje choć dużo propozycji rozwiązania problemu. Chciałoby się gwint ale duuuuża kasa a ISC jakoś do mnie nie przemawia. Zobaczę czy przestanie walić jak kiedyś znajdę chwilę żeby sprężyny owinąć chociaż to taka metoda rodem od Adama Słodowego.
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: maxel »

Dlaczego ISC nie przemawia? Moim zdaniem świetny gwint i fajnie się sprawdza na naszych drogach ;)
MaRkO911
Posty: 125
Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
Auto: Accord Coupe 98
silnik: 3.0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: MaRkO911 »

Właśnie maxel Ty masz ISC o ile dobrze pamiętam. Możesz coś opisać jak nisko można go położyć jak wysoko i kwestia twardości. A może w ogóle masz porównanie do eibach/kyb?
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: maxel »

Ja mam akurat złe wkłady amortyzatorów, ale kbl ma ten sam gwint z odpowiednimi wkładami więc może Ci powiedzieć jaką ma teraz regulację, bo ja przy najwyższym ustawieniu mam już bardzo nisko, a podejrzewam że mógłbym jeszcze zjechać tak że oparłby się podłużnicami o ziemię. W każdym bądź razie będę wkłady zamiawiać odpowiednie co bym mógł zimą też jeździć na tym gwincie bo nie uśmiecha mi się co pół roku przekładać zawias.

Jeździłem na oryginalnym zawieszeniu, strasznie pływał, potem założyłem sprężyny fk-40mm i było znacznie lepiej, ale nadal stał dla mnie za wysoko, więc zdecydowałem się na gwint, jest na pewno twardziej niż na fk, ale nie ma tragedii, za to doskonale to wynagradza w prowadzeniu, auto jest przyklejone do asfaltu, trzyma się świetnie, gdybym miał wkładać gwint do innego auta to na pewno zdecydowałbym się kolejny raz na isc ;)
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: audiotone »

Gratuluje furki.
ładna zielona żabka :D
lakier widzę w dobrym stanie ;)
MaRkO911
Posty: 125
Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
Auto: Accord Coupe 98
silnik: 3.0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: MaRkO911 »

Co do gwintu. To jak tak policzyć koszt sprężyn i amorów to jest stosunkowo mała różnica między ISC. Jak mówicie że na eibachach niżej nie siądzie plus maxel zachwala to może faktycznie warto dorzucić kilka złociszy i mieć porządną glebę. Nie długo dojdzie mi kredyt mieszkaniowy więc muszę wszystko liczyć baaaardzo dokładnie:)

Kwestia lakieru. Hania nie była malowana sprawdzane miernikiem lakieru plus mechanik nie zauważył żadnych śladów napraw po kolizyjnych. Więc wnioskuje że lakier jest ori ale... Drzwi pasażera poprzedni właściciel wgniótł (widać na foto) więc to do poprawki plus zderzaki do malowania bo również miał brak wyczucia stąd głupie czujniki parkowania (na śmietnik) które wyglądają jak krowie suty :( Dodatkowo po wszystkich zabiegach zrobi się ładną polerkę wymieni połamane zaczepy i będzie miód malina :)
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: Trojan »

Na HAKP każdy kto zamontował ISC sobie chwali , a trochę zestawów tam zostało zamówionych.
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: maxel »

Właśnie ze względu na to że i tak amorki miałem do wymiany to zdecydowałem się na gwint i nie żałuję :) Nie wiem czy będą organizowali zakup jeszcze teraz jesienią ale na pewno zimą coś się będzie działo w tym temacie i będą zamówienia grupowe co by na wiosnę można było już gwint wrzucić.
MaRkO911
Posty: 125
Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
Auto: Accord Coupe 98
silnik: 3.0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: MaRkO911 »

Zawsze można bez pośredników :) http://www.isc-n1.eu/oferta-zawieszen.h ... egory_id=4 Ale w grupie pewnie taniej :)
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: maxel »

Ja płaciłem 2650zł
ODPOWIEDZ