Re: Szarpanie skrzyni
: 30 sie 2017 16:43
A czy jest jakaś poprawa jeśli zatrzymasz się, przełączysz szybko na P i znów szybko na D? Tylko to ma być szybkie przełączenie.
Forum użytkowników amerykańskiej wersji Hondy Accord
https://usaccord.pl/
Ten temat był już wałkowany razy... nie wiem ile, ale był wiele razy poruszany na forum. Da się, ale to kosztowna zabawa i, uwierz mi, taniej jest wyremontować ASB w 3.0 i cieszyć się bezawaryjną jazdą niż pakować MT do J30A1.simadron pisze:czy da się zamienić na manual ???
Olej wymieniony 2 razy bo na początku było błoto, siatki jak powiedział mi pracownik na serwisie ze poczyscil , ale jest to samo ,czas od czasu ten sam problem, po zgaśnięciu moge zniknąć a może nie. Czy w Polsce moge kupic komplekt części zamiennych do ASB ? I gdzie w Polsce mogą naprawdę naprawić skrzynie? I mniej więcej ile to kasy trzeba)QuicksilveR pisze:simadron, po pierwsze uzupełnij profil, skąd jesteś. Będzie łatwiej doradzić Ci jakiegoś speca z okolic.
Po drugie, czy sprawdzałeś stan oleju w skrzyni? Jeśli nie, to proponuję kupić podstawowe 3 l i spuścić z miski skrzyni, a następnie zalać te 2,9 l, o których mówi manual Hondy.
Jak już odkręcisz korek, to będziesz mógł ocenić, czy olej jest po prostu zużyty (wtedy będziesz wiedział, że ktoś chociaż próbował ratować skrzynię przetaczaniem oleju), czy wyleci coś o konsystencji błota - co wydaje mi się bardziej prawdopodobne - i skrzynia nadaje się raczej do zrzucenia i remontu.
Proponuję przeczyścić jeszcze sitka na solenoidach (części 6 i 8), bo jeśli są zatkane, to może to powodować nieprawidłowe ciśnienie oleju przy zmianie biegów.
http://japancars.ru/index.php?route=cat ... lk=ATM1710" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak już ogarniesz te sprawy, to daj znać (może wrzuć fotki z widokiem spuszczonego oleju i odkręconych solenoidów-sitek) i będziemy myśleć dalej
Ten temat był już wałkowany razy... nie wiem ile, ale był wiele razy poruszany na forum. Da się, ale to kosztowna zabawa i, uwierz mi, taniej jest wyremontować ASB w 3.0 i cieszyć się bezawaryjną jazdą niż pakować MT do J30A1.simadron pisze:czy da się zamienić na manual ???
Jeżeli po zgaszeniu się nie znika ten blend z ASB , to ja próbuje włączyć wszystko po koleje i wtedy jest szańca ze znika ten błąd. Ale zauważyłem jeszcze takie ze kiedy jest ten błąd to VTEC nie pracuje.wysio pisze:A czy jest jakaś poprawa jeśli zatrzymasz się, przełączysz szybko na P i znów szybko na D? Tylko to ma być szybkie przełączenie.
W poprzedniej qpecie, jak przelałem po wymianie, to przeciągało mi biegi głównie. Czasami szarpnęło, ale sporadycznie.polaff pisze:Czy ktoś obserwował jakie są objawy gdy oleju w skrzyni jest za dużo?
Manual Hondy do V6 wskazuje wymianę ATF co 144000 km lub co 6 lat.polaff pisze:A co ile się wymienia?
Przeczytaj co napisał QUICK...farmi pisze:Nie zmieniłeś oleju przez 60 tys km ?