Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord Coupe 2.0
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Accord Coupe 2.0
Zgadzam się. Gdyby to było auto weekendowe tak jak mam Corrado, to by już dawno była. Accordem jednak jeżdżę na co dzień, pokonuję krawężniki. Auto jest w tak ładnym stanie, że szkoda trzeć podwoziem o ziemię, i niszczyć felgi na krawężnikach.
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- stars
- Administrator
- Posty: 365
- Rejestracja: 10 kwie 2009 09:02
- Auto: Accord 98-02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: 3miasto
Re: Accord Coupe 2.0
Gadanie Glebaaaa!
A tak na poważnie to mam -4/-3 cm i felgi 17'' i jest ok, na krawężniki nigdy nie wjeżdżam, ale nauczyłem się tego jak miałem civica 5gen hb (jajeczko) - tam na serii wisiałem na każdym krawężniku. A jeśli chodzi o garby i inne przeszkody jeszcze nigdy nie zahaczyłem o żaden, prawda jest taka, że ten amerykański zawias ma taki zapas wysokości, że lekka gleba jest jedynie powrotem do normalności - pokaże wam foty w niedziele (modlę się o pogodę ).
A tak na poważnie to mam -4/-3 cm i felgi 17'' i jest ok, na krawężniki nigdy nie wjeżdżam, ale nauczyłem się tego jak miałem civica 5gen hb (jajeczko) - tam na serii wisiałem na każdym krawężniku. A jeśli chodzi o garby i inne przeszkody jeszcze nigdy nie zahaczyłem o żaden, prawda jest taka, że ten amerykański zawias ma taki zapas wysokości, że lekka gleba jest jedynie powrotem do normalności - pokaże wam foty w niedziele (modlę się o pogodę ).
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Accord Coupe 2.0
Zrobiłem kilka fotek. Auto po profesjonalnej polerce. Następnie poświęciłem cały dzień na nałożenie jednej warstwy Poorboy's White Diamond i trzech warstw wosku Collinite no. 915. Na oponach Turtle Wax Platinum.
Niestety fotki zrobione tanim aparatem:
a to wszystko to taki mały prezent z okazji okrągłego przebiegu
Niestety fotki zrobione tanim aparatem:
a to wszystko to taki mały prezent z okazji okrągłego przebiegu
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- stars
- Administrator
- Posty: 365
- Rejestracja: 10 kwie 2009 09:02
- Auto: Accord 98-02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: 3miasto
Re: Accord Coupe 2.0
Błyszczy się jak psu jajca! Dobry przebieg, ale nie żałuj, pojeździj trochę
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Accord Coupe 2.0
W zeszłym tygodniu w ramach małego urlopowego wypadu auto zrobiło 2200km. Bardzo przyjemnie się podróżuje Accordem, choć muszę przyznać, że na trasie nieraz by się przydało minimum 200KM
Przy okazji strzeliłem takie dwie fotki:
Przy okazji strzeliłem takie dwie fotki:
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- Robertos
- Posty: 169
- Rejestracja: 24 mar 2010 11:35
- Auto: Coupe F20B7
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe 2.0
ho ho ho jak z katalogu
- stars
- Administrator
- Posty: 365
- Rejestracja: 10 kwie 2009 09:02
- Auto: Accord 98-02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: 3miasto
Re: Accord Coupe 2.0
... i Pani w środku się też dobrze prezentuje
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Accord Coupe 2.0
Minął już prawie rok od kiedy zakupiłem Accorda. Poszło 15000km, a w tym roku mija mu 10 lat. Tym samym postanowiłem przeprowadzić mały serwis eksploatacyjny
Wymieniłem świece na nowe oraz zamontowałem nowe kable NGK. Dotychczas były zamontowane przewody OEM'owe znajdujące się w silniku od nowości.
Postanowiłem przy okazji tej wymiany oleju przejść z Motula 5W40 8100 X-cess na Liqui Moly 5W30 Top Tec 4200. Przed zlaniem starego oleju został zalany płyn Liqui Moly Engine Flush celem przepłukania. Patrząc na olej, który został zlany z silnika, Motul spełnił swoje zadanie poprawnie, gdyż nie stwierdzono czegokolwiek niepokojącego.
Profilaktycznie zmieniłem filtr paliwa oraz paski alternatora i wspomagania. Paski niby są OK, ale wolę dmuchać na zimne. W aucie był pasek alternatora Hutchinson/Bando oraz wspomagania Mitsuboshi. Czy to OEM'y czy były już zmieniane?
Aaa i w końcu zostało wymienione podświetlenie tablicy rejestracyjnej nie było lekko niestety. Śruby trochę pordzewiały, a dostęp śrubokrętem jest nie najlepszy.
Auto w wilgotne dni paruje mi na A/C OFF, więc postanowiłem wymienić filtr przeciwpyłkowy. W weekend jak znajdę czas to z tym powalczę.
W przyszłości w planach mam m.in. wymianę oleju w skrzyni, czyszczenie EGR, regulację luzu zaworowego.
Wymieniłem świece na nowe oraz zamontowałem nowe kable NGK. Dotychczas były zamontowane przewody OEM'owe znajdujące się w silniku od nowości.
Postanowiłem przy okazji tej wymiany oleju przejść z Motula 5W40 8100 X-cess na Liqui Moly 5W30 Top Tec 4200. Przed zlaniem starego oleju został zalany płyn Liqui Moly Engine Flush celem przepłukania. Patrząc na olej, który został zlany z silnika, Motul spełnił swoje zadanie poprawnie, gdyż nie stwierdzono czegokolwiek niepokojącego.
Profilaktycznie zmieniłem filtr paliwa oraz paski alternatora i wspomagania. Paski niby są OK, ale wolę dmuchać na zimne. W aucie był pasek alternatora Hutchinson/Bando oraz wspomagania Mitsuboshi. Czy to OEM'y czy były już zmieniane?
Aaa i w końcu zostało wymienione podświetlenie tablicy rejestracyjnej nie było lekko niestety. Śruby trochę pordzewiały, a dostęp śrubokrętem jest nie najlepszy.
Auto w wilgotne dni paruje mi na A/C OFF, więc postanowiłem wymienić filtr przeciwpyłkowy. W weekend jak znajdę czas to z tym powalczę.
W przyszłości w planach mam m.in. wymianę oleju w skrzyni, czyszczenie EGR, regulację luzu zaworowego.
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Accord Coupe 2.0
U mnie paski osprzętu były Mitsuboshi - OEM.
Filtr paliwa był przy tylnym lewym kole ?
Filtr paliwa był przy tylnym lewym kole ?
raz honda - zawsze honda
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Accord Coupe 2.0
Akurat co do Bando mam pewność, że to OEM - zgodnie z Honda EPC. Natomiast nie miałem tej pewności przy Mitsuboshi Przyznam, że pierwsze wrażenie po przeczytaniu nazwy firmy paska było takie -
Tak, filtr był przy tylnym lewym kole
Tak, filtr był przy tylnym lewym kole
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie