Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Biała

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
addamah
Posty: 403
Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
Auto: Accord coupe 99
silnik: F22B DOHC
Lokalizacja: Gliwice

Re: Biała

Post autor: addamah »

W między czasie pomalowałem pokrywkę zaworów co by z resztą sie zgadzało ;)
Dzisiaj wstawiam tłumik , może będzie ciszej.
Załączniki
IMG-20170314-WA0003.jpg
Awatar użytkownika
farmi
Posty: 274
Rejestracja: 18 mar 2015 06:05
Auto: CG4 01 AT
silnik: F20B7
Lokalizacja: Polska

Re: Biała

Post autor: farmi »

wow, ale kolorowo, jak w cyrku :)

Powiedz cos więcej o tym czujniku przy górnym wężu. To jakiś zestaw? Jak działa, ile kosztuje ? Polecasz to ?
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Biała

Post autor: maxel »

Podoba mi się, ładnie, czysto i kolorki fajne 8-)
Awatar użytkownika
addamah
Posty: 403
Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
Auto: Accord coupe 99
silnik: F22B DOHC
Lokalizacja: Gliwice

Re: Biała

Post autor: addamah »

farmi pisze:wow, ale kolorowo, jak w cyrku :)

Powiedz cos więcej o tym czujniku przy górnym wężu. To jakiś zestaw? Jak działa, ile kosztuje ? Polecasz to ?
Zwykły adapter pod wąź, z wyjściem na czujnik temperatury, cieczy do zegara- 30 zł,albo coś koło tego.
Awatar użytkownika
addamah
Posty: 403
Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
Auto: Accord coupe 99
silnik: F22B DOHC
Lokalizacja: Gliwice

Re: Biała

Post autor: addamah »

Zaczynam powoli działać z moim LOW prices- :? projekt ala -SOFT _TURBO by M62. :D :D
Kupiłem icka z Iveco- pomalowałem na czarno żeby go nie było widać, i doszedł BLOW-OFF ala Greddy R Z(miał byc FV)
w przyszłym tydniu reszta taili rury,kolanka,kątowniki płaskowniki,żeby wyspawać łapkę pod m62,i wszystko spiąć.
Wszystko opykam sam poza strojeniem ,i zmianą wtrysków.( zastanawia mnie czy muszę założyć chłodnicę oleju) -i czy można wrazie gdyby przykręcić podstawkę -na podstawkę-filtra (jedną na drugą) stara z czujnikami nowa z termostatem.
( obliczam że całość zajmie mi 3-miech dłubania przy moich możliwościach :D
Załączniki
WP_20170421_17_33_57_Pro.jpg
WP_20170421_17_33_43_Pro.jpg
WP_20170421_17_32_54_Pro.jpg
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2003
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Biała

Post autor: MuzykGrzes »

Ciekaw jestem efektów ,przechodzisz na ODB1 czy raczej Hondata?
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
addamah
Posty: 403
Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
Auto: Accord coupe 99
silnik: F22B DOHC
Lokalizacja: Gliwice

Re: Biała

Post autor: addamah »

Grześ żebym ja wiedział o czym ty mówisz :mrgreen:
podobno trzeba zmienić komputer taki na P28 - i dołożyć Ecu -master
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Biała

Post autor: Krzysiek15255 »

Odnośnie podstawki to raczej powinna wejść jedna na drugą :) Nie słyszałem żeby sprawiało to problem :D
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2003
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Biała

Post autor: MuzykGrzes »

addamah pisze:Grześ żebym ja wiedział o czym ty mówisz :mrgreen:
podobno trzeba zmienić komputer taki na P28
Czyli przejść na wcześniejszy system diagnozowania parametrów silnika On Board Diagnostic 1 (OBD 1) z obecnego OBD2 i zmienić ECU (czytaj - to co masz obecnie na P28)
A co do Hondata czy ECU master to stosuje sie taki dodatkowy komputer/sterownik oprócz OBD2 żeby nie przerabiać "połowy" samochodowej elektryki.

ps: OBD1 na komputerach P06, P28 ,P30 czy P72 ma możliwość rozbudowy i założenia dodatkowej kości pamięci w celu strojenia ,czyli zaprogramowania wartości idealnych dla danego silnika (a nie jak w seryjnym ECU takiej mapy ogólnej dla wszystkich silników) Niestety system OBD2 OBD2a OBD2b nie ma możliwości dołożenia żadnych dodatkowych modyfikacji w ECM czy PCM (to samo co ECU w OBD1) i dlatego trzeba dołożyć dodatkowy komputer.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Biała

Post autor: fotografiks »

Paczam i kibicuje...
Przecieraj szlaki.

Mam jeden motur F23 na wierzchu i miałem kilka snów w tym temacie...:D

Ale na dobra sprawę "LOW price Turbo" podobno nie istnieje ... ale zobaczymy, jak Ci to wyjdzie na koniec :D
Bo powiedzenie LOW Price tez jest dyskusyjne w zależności od człeka:D
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
ODPOWIEDZ