Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Biała
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Biała
Zwykły adapter pod wąź, z wyjściem na czujnik temperatury, cieczy do zegara- 30 zł,albo coś koło tego.farmi pisze:wow, ale kolorowo, jak w cyrku
Powiedz cos więcej o tym czujniku przy górnym wężu. To jakiś zestaw? Jak działa, ile kosztuje ? Polecasz to ?
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Biała
Zaczynam powoli działać z moim LOW prices- projekt ala -SOFT _TURBO by M62.
Kupiłem icka z Iveco- pomalowałem na czarno żeby go nie było widać, i doszedł BLOW-OFF ala Greddy R Z(miał byc FV)
w przyszłym tydniu reszta taili rury,kolanka,kątowniki płaskowniki,żeby wyspawać łapkę pod m62,i wszystko spiąć.
Wszystko opykam sam poza strojeniem ,i zmianą wtrysków.( zastanawia mnie czy muszę założyć chłodnicę oleju) -i czy można wrazie gdyby przykręcić podstawkę -na podstawkę-filtra (jedną na drugą) stara z czujnikami nowa z termostatem.
( obliczam że całość zajmie mi 3-miech dłubania przy moich możliwościach
Kupiłem icka z Iveco- pomalowałem na czarno żeby go nie było widać, i doszedł BLOW-OFF ala Greddy R Z(miał byc FV)
w przyszłym tydniu reszta taili rury,kolanka,kątowniki płaskowniki,żeby wyspawać łapkę pod m62,i wszystko spiąć.
Wszystko opykam sam poza strojeniem ,i zmianą wtrysków.( zastanawia mnie czy muszę założyć chłodnicę oleju) -i czy można wrazie gdyby przykręcić podstawkę -na podstawkę-filtra (jedną na drugą) stara z czujnikami nowa z termostatem.
( obliczam że całość zajmie mi 3-miech dłubania przy moich możliwościach
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Biała
Ciekaw jestem efektów ,przechodzisz na ODB1 czy raczej Hondata?
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Biała
Odnośnie podstawki to raczej powinna wejść jedna na drugą Nie słyszałem żeby sprawiało to problem
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Biała
Czyli przejść na wcześniejszy system diagnozowania parametrów silnika On Board Diagnostic 1 (OBD 1) z obecnego OBD2 i zmienić ECU (czytaj - to co masz obecnie na P28)addamah pisze:Grześ żebym ja wiedział o czym ty mówisz
podobno trzeba zmienić komputer taki na P28
A co do Hondata czy ECU master to stosuje sie taki dodatkowy komputer/sterownik oprócz OBD2 żeby nie przerabiać "połowy" samochodowej elektryki.
ps: OBD1 na komputerach P06, P28 ,P30 czy P72 ma możliwość rozbudowy i założenia dodatkowej kości pamięci w celu strojenia ,czyli zaprogramowania wartości idealnych dla danego silnika (a nie jak w seryjnym ECU takiej mapy ogólnej dla wszystkich silników) Niestety system OBD2 OBD2a OBD2b nie ma możliwości dołożenia żadnych dodatkowych modyfikacji w ECM czy PCM (to samo co ECU w OBD1) i dlatego trzeba dołożyć dodatkowy komputer.
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Biała
Paczam i kibicuje...
Przecieraj szlaki.
Mam jeden motur F23 na wierzchu i miałem kilka snów w tym temacie...
Ale na dobra sprawę "LOW price Turbo" podobno nie istnieje ... ale zobaczymy, jak Ci to wyjdzie na koniec
Bo powiedzenie LOW Price tez jest dyskusyjne w zależności od człeka:D
Przecieraj szlaki.
Mam jeden motur F23 na wierzchu i miałem kilka snów w tym temacie...
Ale na dobra sprawę "LOW price Turbo" podobno nie istnieje ... ale zobaczymy, jak Ci to wyjdzie na koniec
Bo powiedzenie LOW Price tez jest dyskusyjne w zależności od człeka:D
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle