Strona 14 z 17
Re: Biała
: 17 maja 2017 07:14
autor: Tecu
Z tym uruchamianiem to najlepiej mikrostyk przy przepustnicy i ustawisz przy jakim otwarciu ma się
uruchamiać lub tylko jak pełny gaz. Patent widziałem w starym lancerze i civicu
Re: Biała
: 17 maja 2017 08:52
autor: addamah
Tecu pisze:Z tym uruchamianiem to najlepiej mikrostyk przy przepustnicy i ustawisz przy jakim otwarciu ma się
uruchamiać lub tylko jak pełny gaz. Patent widziałem w starym lancerze i civicu
Dzięki , to już coś.
Dzisiaj zespawałem dolot ,ale bez króćca do blow-of-a, zwalniam z tematem , bo już mam zaległosci w życiu.
.
Re: Biała
: 13 cze 2017 10:58
autor: addamah
Po przeglądzie wyszło że , tuleje wahacza z lewej do wymiany,i sworzeń górny -rozwaliłem też amortyzator tylny nawet nie wiem jak
Więc zakupiłem parę taili do naprawy- wymienię górne sworznie,tuleje - z przodu, a z tyłu poduszki stabilizatora i , osłony tylnych tarcz OEM.
Projekt m62 ,przesunie się w czasie ,ale się nie śpieszy , może pomyślę nad zmianą koncepcji i wstawię jakąś turbinkę- rozmawiałem z chłopakami z Prelude Poland, i podobno mniej roboty z turbiną, i lepszy efekt.
Re: Biała
: 27 cze 2017 20:01
autor: addamah
Ciężko idzie ale coś powoli się dzieje, zrobiłem jeszcze jeden uchwyt dla kompresora-ten jest już docelowy, i pospawałem resztę orurowania. wszystko zostało złożone i rozłożone .Teraz zbieram na wtryskiwacze,przerobienie kompa ,chyba resistor-box,strojenie- i może coś z tego będzie -
remont zawieszenia mnie wyhamował- chociaż były i chwile rezygnacji
Re: Biała
: 27 cze 2017 20:25
autor: MuzykGrzes
Resistorbox mam coś takiego pod F22B jak coś.
Re: Biała
: 29 lip 2017 08:25
autor: addamah
w ciągu Lipca- wymieniłem : tuleje wahaczy na Febesty chociaż OEM były jeszcze ok więc zostawiłem w razie gdyby
, górne sworznie 555 lewy faktycznie wybity , dolne sworznie 555. -to już jakaś tradycja w tym aucie
,końcówki drążków 555 ,tarcze przód na Blueprinty 28mm,tył to samo( ale jeszcze przede mną ) - i Haparts w końcu ściągnął mi osłony tylnych tarcz po 2 miesiącach
- żeby założyć osłonę tarczy trzeba zdjąć piastę?, bo jeśli tak to czekam z tym aż zacznie się sypać łożysko.
Re: Biała
: 04 sie 2017 20:52
autor: addamah
wymieniłem też. gumowe elementy( tuleje stożkowe ,przednie i tylne ) ,drążków reakcyjnych tych z przodu ,znajomy na przeglądzie zauważył że jak hamowałem to koło bardzo się przemieszczało do przodu( nienaturalnie)- zamówiłem Febesty różnica po zmianie znaczna ,koło się tak mocno nie przesuwa, a stare gumy bardzo odkształcone i miękkie.
Re: Biała
: 04 sie 2017 21:08
autor: Edi
addamah pisze:i Haparts w końcu ściągnął mi osłony tylnych tarcz po 2 miesiącach
Tak z ciekawości ....i dla porównania .....
Ile kosztowały ?
Re: Biała
: 04 sie 2017 23:31
autor: addamah
Edi pisze:addamah pisze:i Haparts w końcu ściągnął mi osłony tylnych tarcz po 2 miesiącach
Tak z ciekawości ....i dla porównania .....
Ile kosztowały ?
coś koło 290zł -
za kawałek blaszki, ale to w sumie dzięki tobie Edi
( regularne przeglądanie twojego profilu ,ułatwia zamawianie części)
Re: Biała
: 08 sie 2017 22:49
autor: Edi
addamah pisze: coś koło 290zł -
za kawałek blaszki, ale to w sumie dzięki tobie Edi
( regularne przeglądanie twojego profilu ,ułatwia zamawianie części)
miło mi, że się moje wpisy przydają.
Co do ceny, to sprawdziłam ile płaciłam 3 lata temu .
165 zł./szt - normalnie wyzysk
.
Na pocieszenie szybko wyliczyłam Ci, że zaoszczędziłeś 40 zł. na dwóch sztukach
.
A tak serio.
Dosyć długo Haparts ściągał ..... zupełnie jakby z Japonii zamówienie szło, choć cena bardziej na Belgię wskazuje.
Ja zawsze przy zamówieniach okropnie im marudzę
i pytam o cenę dla tych "kontenerowych", i tych "na miejscu".
Jeszcze odbierają ode mnie telefony
.