Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
147 KM sugeruje tylko jeden silnik jeśli to Coupe
Co do problemu ,to masz źle wyregulowana instalkę, zobacz na jakim parowniku(reduktorze) masz zrobioną bo może on ma za małą moc?
U mnie przed czy po regulacji zawór różnicy spalaniu nie zauważyłem żadnej. Jak pisałem nie raz spalanie mam od 11 do maks 14 litrów w mieście\trasie. Wpływ na spalanie będzie miała prawidłowa regulacja lpg, układ zapłonowy kpl, filtr powietrza, czy nawet trzymające "zapieczone" zaciski które będą powodować większe opory toczenia czyli także spalania silnika.
Przy regulacji pamiętać trzeba że zbyt uboga mieszanka jest o wiele bardziej szkodliwa dla silnika niż za bogata, także lepiej niech silnik spali sobie więcej z litr\dwa niż za mało, gdzie potem są piękne dziury w zaworach i pisanie że gaz to zło.
Moje spalało ponad 13 l /100 km ,jak na F20 po regulacji i wymianie zestawu naprawczego wtryskiwaczy spalanie trafiło w 11,6 l (wynik w podpisie jest o pierwsze pomiary jeszcze przed regulacją) dlatego jest średnią z dwóch tankowań.
Moje 2.0 w automacie przy dynamicznej jeździe też do 14l sobie spali. Da się mniej ale to nie jazda, u mnie eco driving kończy się zwykle parę kilometrów po wyjechaniu ze stacji bo jakaś pierdoła na drodze się trafi
Silnik mam 2.0 147 KM. Instalacje mam nową bo założyłem w pażdzierniku zeszłego roku. Jeżeli chodzi o konfigurację to nie jest wcale taka najgorsza - reduktor do 200 KM, wtryski gazu marki Hana, elektronika STAG4. Miałem nawet taki okres, że potrafiła mi spalić 17-18L gazu w cyklu mieszanym. Byłem w warsztacie gdzie zakładałem instalację, podpieli laptopa i stwierdzili, że wszystko jest OK. Ponieważ tankuje cały czas na jednej i tej samej stacji to zalecili zmienić i spróbować tankować na innej. Nie posłuchałem ich i dalej tankowałem na tej samej i nie robiąc nic po jakimś czasie spalanie wróciło średnio do 14-14,5L. I na takim poziomie się utrzymuje. Ale i tak uważam, że na ten silnik to stanowczo za dużo .
oczywiście, że za dużo !
mi osobiście w trasie 1200km spaliła około 13l/100 przy tempomacie na 4tys/obrorów i klima do tego + jakieś tam korki po drodze więc nie było źle
przy jeździe mieszanej, z naciskiem na miasto to 10-12,5l przy normalnej, dynamicznej jeździe i 3 osoby na pokładzie.
także inny gazownik Ci pozostaje jeżeli ten twierdzi, że wszystko jest OK
Mnie teraz w drodze do niemiec jakieś 700 km przy 3,5 tyś i trochę ponad 120km/h na tempomacie spalanie zmalało do 9,5 l i martwi mnie to bo to za mało.
Możecie coś poradzić? A co sądzicie odnośnie konfiguracji instalacji? Teraz spalanie w cyklu mieszanym, ze średnio dynamiczną jazdą utrzymuje mi się na poziomie około 15,5l/100 km.