Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
- jacobsen
- Posty: 663
- Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
- Auto: Accord Coupe V6
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Dojechałem do końca.
Brawo za pomysły. Dobrze się czyta.
Brawo za pomysły. Dobrze się czyta.
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Ja myślałem że dużo pisze w temacie Ty poleciałeś grubo. Ciekaw jestem jak ten Megs się sprawdzi i czy na srebrny warto by było to nałożyć
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Zgłaszam gotowość do "ustnego" egzaminu
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
A ja tylko jeżdżę i pastuje... jeżdżę i pastuję... i czasem se tam pyknę do odciny jak przeciągna za długo na czerwonym polu...
Jak na fb juz zapodałem...
Poszło 385.000 km
Foto pyknięte na trasie... i masz... szczera prawda.. "Szlak zabytków"... Ona ma dopiero 19 lat... Ładnie mnie jakieś tagujące bóstwo podsumowało
Powoli gonie IVrke... która stoi od wiosny i czeka już w sumie na lakier... tam już grubo ponad 400
EDIT:
25.01.2018...
Pomimo mało sprzyjających warunków "szybki" zimowy serwis.
Przy okazji jak na Kanadyjke przystało wpadła grzałka płynu chłodniczego.
Na początku poszukiwałem ori, ale ciężko było to ogarnąć po drugie zasilanie na 110V i konieczność wydrutowania kabli do tego trochę mnie zniechęciła... bo przy okazji można puścić wszystko z dymem...
Ale z pomocą przyszła Firma DEFA z dedykowaną grzałką dla Hondziarzy + okablowanie...
Chłodziwo do wiadra...
Tutaj wstepna przymiarka
Troche się nagimnastykowałem przy dokręcaniu tego sprzętu... bo nie ma miejsca tam za duzo, pół oś i inne przeszkadzają, ale dało się, ucięty odsadzony klucz oczkowy 28 dał rade - płyn chyba nie ucieka...
Także siedzi i rozpoczyna się test...i zobaczymy jak to jest wsiadać i odpalać "ciepły" silniczek
Jak na fb juz zapodałem...
Poszło 385.000 km
Foto pyknięte na trasie... i masz... szczera prawda.. "Szlak zabytków"... Ona ma dopiero 19 lat... Ładnie mnie jakieś tagujące bóstwo podsumowało
Powoli gonie IVrke... która stoi od wiosny i czeka już w sumie na lakier... tam już grubo ponad 400
EDIT:
25.01.2018...
Pomimo mało sprzyjających warunków "szybki" zimowy serwis.
Przy okazji jak na Kanadyjke przystało wpadła grzałka płynu chłodniczego.
Na początku poszukiwałem ori, ale ciężko było to ogarnąć po drugie zasilanie na 110V i konieczność wydrutowania kabli do tego trochę mnie zniechęciła... bo przy okazji można puścić wszystko z dymem...
Ale z pomocą przyszła Firma DEFA z dedykowaną grzałką dla Hondziarzy + okablowanie...
Chłodziwo do wiadra...
Tutaj wstepna przymiarka
Troche się nagimnastykowałem przy dokręcaniu tego sprzętu... bo nie ma miejsca tam za duzo, pół oś i inne przeszkadzają, ale dało się, ucięty odsadzony klucz oczkowy 28 dał rade - płyn chyba nie ucieka...
Także siedzi i rozpoczyna się test...i zobaczymy jak to jest wsiadać i odpalać "ciepły" silniczek
Ostatnio zmieniony 08 lis 2019 09:53 przez fotografiks, łącznie zmieniany 1 raz.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Ooo.. to nawet nie wiedziałem, że takie coś montowali
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Ciekawy dodatek, też taki chcę
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 22 sie 2016 14:52
- Auto: Accord 99
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
W każdej jest możliwość montażu takiej grzałki czy tylko w kanadyjkach?
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 26 maja 2016 14:11
- Auto: Accord sedan 98-02
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Tarnów / Mielec / Kraków
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
W każdej występowało jako akcesorium. Nazywa się to "Honda Engine Block Heater"
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
W sumie to w każdym samochodzie można to mieć, robią dedykowane pod silniki i patentów mają sporo...mieglo pisze:W każdej jest możliwość montażu takiej grzałki czy tylko w kanadyjkach?
http://www.defa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wziąłbym ten z modułem sterującym z telefonu na odległość, ale aktywować to można tylko na terenach Finlandii, Szwecji i Norwegii wiec została opcja po taniości...
Programator czasowy z Castoramy:D
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Z tego co widzę montuje się normalnie w korki wkręcone w bloku silnika Więc jak ktoś bardzo chce to może sobie auto doposażyć. Rozumiem Mateusza jeśli ma to w standardzie i było niesprawne. Ale dokładać takie coś gdzie tu sens