Wystarczy zdjąć rurę dolotu. Ja akurat płyn spuściłem całkiem z chłodnicy, chociaż niektórzy nie robią tego.
Złożyłem, wyregulowałem przepustnicę, linki i jeździ jak jeździł. Może trochę mniej opada na obrotach. Jednak jak jest brudna, to w końcowym momencie sama się zasysa bardziej niż czysta. Być może mi się wydaje. Na pewno gaz łapie szybciej. Wcześniej była źle wyregulowana linka.
Co mogę powiedzieć o podgrzewaniu przepustnicy? Chwila po odpaleniu przepustnica ciepła, a ssący zimny. Jak przepustnica rozgrzała się do takiej temperatury, że nie mogłem jej utrzymać długo, to kolektor był letniawy.
Nie ukrywam, że denerwowały mnie te przyciemniane szyby. Do czasu.. Zerwane przednie boczne. Jakby ktoś chciał przyciemniać w przyszłości, to ta folia miała 40% przejrzystości.
A tu już z ściągniętym przodem
Może komuś się przyda. Znalazłem zdjęcia z wymiarami poliuretanowych "gum" tylnego stabilizatora 17 mm. Jest to Deuter zakupiony w Olkuszu na stabilizator 17 mm do Civica i ładnie wpasował się w oryginalne blaszki. Został dobrze nasmarowany i nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków od montażu (pewnie ponad pół roku temu).