Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord Coupe 2.0
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Accord Coupe 2.0
Dzięki za info. Droga jest taka łapa sprzęgła w ASO? Czy po jej wymianie będzie już spokój?
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Accord Coupe 2.0
Jej sie nie wymienia tylko smaruje cieżko jest bez zdejmowania skrzyni bo tak naprawde nie wiadomo gdzie się pryska.
Odchyl gume od łapy, kup sobie jakiś smar w spray-u i psiknik delikatnie równolegla do łapy od strony skrzyni (nie pryskaj od silnika bo możesz zalać sprzęgło a element piszczący jest od lewej strony. I tak aż przestanie piszczeć.
Odchyl gume od łapy, kup sobie jakiś smar w spray-u i psiknik delikatnie równolegla do łapy od strony skrzyni (nie pryskaj od silnika bo możesz zalać sprzęgło a element piszczący jest od lewej strony. I tak aż przestanie piszczeć.
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Accord Coupe 2.0
Jutro kolejny mały maintenance ...
sprzęgło Aisin
pompa sprzęgła Aisin
wysprzęglik Blueprint
śruby do koła zamachowego OEM
uszczelniacz wału korbowego OEM
olej Honda MTF
no i jeszcze zatyczka zbiornika płynu spryskiwaczy z miarką, bo zgubiłem
sprzęgło Aisin
pompa sprzęgła Aisin
wysprzęglik Blueprint
śruby do koła zamachowego OEM
uszczelniacz wału korbowego OEM
olej Honda MTF
no i jeszcze zatyczka zbiornika płynu spryskiwaczy z miarką, bo zgubiłem
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- xdeadly
- Posty: 156
- Rejestracja: 23 cze 2011 10:51
- Auto: Accord Coupe 99r
- silnik: V6
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe 2.0
Patrzę że wszystko ori prosto z H. Ile sobie cenią za zatyczkę zbiornika spryskiwaczy ? 100zł ? hehe
Re: Accord Coupe 2.0
sprzeglo mega, mam w civie aisin/exedy i niezle katusze wytrzymuje, fajne zakupy
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Accord Coupe 2.0
Fakt, że ceny są dość słuszne - wydaje mi się, że podobnie jak w VW.
Zatyczka trochę taniej - 50zł W tej samej cenie wieszak do ubrania - niestety urwałem.
Śruby do koła zamachowego były drogie - 15zł za sztukę.
Generalnie mam nadzieję, że te wszystkie części będą pasować. Znalezienie w katalogu do naszego auta to niemałe wyzwanie
Co do cen - dla porównania przykładowo do Corrado kupiłem niedawno 3 pasy metalowe do podwieszenia baku paliwa i zostawiłem 350zł w ASO. Dość dużo za kawałek blachy.
PS. Części OEM zakupiłem w sklepie Haparts (http://www.haparts.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - dzisiaj chyba wystrój strony primaaprilisowy). Sprzedawca ogarnięty, ceny niezłe (wiadomo, że w ASO wiele się nie wytarguje) no i wysyłka na paczkomat Inpost super sprawa, szczególnie dla mnie gdy nie mam czasu jeździć po ASO i pocztach. Polecam.
PS2. Auto ma niestety małego pecha - najpierw przerysowany zderzak we WRO, w zeszłym tygodniu na skrzyżowaniu zjechała na mnie kobieta z górki nie słysząc klaksonu ... dobrze że chociaż ten sam zderzak i nic się nie stało poza załatwieniem tablicy rejestracyjnej i ramki.
Zatyczka trochę taniej - 50zł W tej samej cenie wieszak do ubrania - niestety urwałem.
Śruby do koła zamachowego były drogie - 15zł za sztukę.
Generalnie mam nadzieję, że te wszystkie części będą pasować. Znalezienie w katalogu do naszego auta to niemałe wyzwanie
Co do cen - dla porównania przykładowo do Corrado kupiłem niedawno 3 pasy metalowe do podwieszenia baku paliwa i zostawiłem 350zł w ASO. Dość dużo za kawałek blachy.
PS. Części OEM zakupiłem w sklepie Haparts (http://www.haparts.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - dzisiaj chyba wystrój strony primaaprilisowy). Sprzedawca ogarnięty, ceny niezłe (wiadomo, że w ASO wiele się nie wytarguje) no i wysyłka na paczkomat Inpost super sprawa, szczególnie dla mnie gdy nie mam czasu jeździć po ASO i pocztach. Polecam.
PS2. Auto ma niestety małego pecha - najpierw przerysowany zderzak we WRO, w zeszłym tygodniu na skrzyżowaniu zjechała na mnie kobieta z górki nie słysząc klaksonu ... dobrze że chociaż ten sam zderzak i nic się nie stało poza załatwieniem tablicy rejestracyjnej i ramki.
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
Re: Accord Coupe 2.0
ja bym od niej dusil 300zl
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Accord Coupe 2.0
Auto odebrane. Sprzęgło wymienone, łapa już nie skrzypi
Przy okazji w spryskiwaczach reflektorów wymienione zaworki zwrotne, naprawiona prawa wycieraczka - gdyż ramię przestało wcześniej dobrze dociskać. Większość tematów ogarnięta
PS. Najgorsze, że części nie wykazywały ponadstandardowych oznak zużycia i tak naprawdę wyglądały OK. Widocznie coś miało jakąś wadę, że na zimnym tak biło.
Przy okazji zapytam - już się dwukrotnie zdarzyło po odpięciu akumulatora na dłuższy czas, że auto ma potem przez pewien czas problem z wolnymi obrotami. Czy to standard?
Przy okazji w spryskiwaczach reflektorów wymienione zaworki zwrotne, naprawiona prawa wycieraczka - gdyż ramię przestało wcześniej dobrze dociskać. Większość tematów ogarnięta
PS. Najgorsze, że części nie wykazywały ponadstandardowych oznak zużycia i tak naprawdę wyglądały OK. Widocznie coś miało jakąś wadę, że na zimnym tak biło.
Przy okazji zapytam - już się dwukrotnie zdarzyło po odpięciu akumulatora na dłuższy czas, że auto ma potem przez pewien czas problem z wolnymi obrotami. Czy to standard?
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Accord Coupe 2.0
Raczej norma,po resecie kompa chwilę zajmuje zanim 'nauczy się' obrotów i zacznie równo pracować.marcin pisze:Przy okazji zapytam - już się dwukrotnie zdarzyło po odpięciu akumulatora na dłuższy czas, że auto ma potem przez pewien czas problem z wolnymi obrotami. Czy to standard?
Re: Accord Coupe 2.0
Tez tak miałem po odpięciu z wolnymi obrotami jest różnie. Tak jak Trojan mówi komputer uczy się zapewne.