Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
szarpanie i slizganie biegów
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: szarpanie i slizganie biegów
czerwony, cena 69,00 PLN
czarnych nie było, główny spec stwierdził że podobnie działają
czarnych nie było, główny spec stwierdził że podobnie działają
raz honda - zawsze honda
Re: szarpanie i slizganie biegów
dzięki
poczytam sobie jeszcze o tym i pewnie przetestuję, jak mówicie że działa
...
poczytałem w internecie i ludzie aż pieją z zachwytu jaki to wspaniały płyn i jakie cuda robi ze skrzynią. no więc kupiłem butelkę, 59 PLN z przesyłką z Allegro. kupiłem czerwony, wg producenta i "internetu" różni się on od czarnego.
ze skrzyni trzeba będzie odlać ciut oleju przed dolaniem płynu? poziom mam równo pomiędzy dziurkami wskaźnika. wlać to przez dziurkę od sprawdzania poziomu?
poczytam sobie jeszcze o tym i pewnie przetestuję, jak mówicie że działa
...
poczytałem w internecie i ludzie aż pieją z zachwytu jaki to wspaniały płyn i jakie cuda robi ze skrzynią. no więc kupiłem butelkę, 59 PLN z przesyłką z Allegro. kupiłem czerwony, wg producenta i "internetu" różni się on od czarnego.
ze skrzyni trzeba będzie odlać ciut oleju przed dolaniem płynu? poziom mam równo pomiędzy dziurkami wskaźnika. wlać to przez dziurkę od sprawdzania poziomu?
Accord Coupe CG2 3.0 V6
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: szarpanie i slizganie biegów
dubel qrna leniu
Ja u siebie spuszczałem bo miałem na max nalane i dolewałem przez rurkę od bagnetu. Jak masz w połowie to te 200ml czi ile tego tam trzeba wlać bo już nie pamiętam ,nie przekroczy stanu.
Ja u siebie spuszczałem bo miałem na max nalane i dolewałem przez rurkę od bagnetu. Jak masz w połowie to te 200ml czi ile tego tam trzeba wlać bo już nie pamiętam ,nie przekroczy stanu.
Re: szarpanie i slizganie biegów
cięty jesteś na te duble ostatnio
a jakbym edytował, to byś nie odpisał
dzięki za odpowiedź tak btw
temat oleju w skrzyni muszę rozkminić, bo nawet nie wiem jak to zlać czy którędy nalać nowy olej
a jakbym edytował, to byś nie odpisał
dzięki za odpowiedź tak btw
temat oleju w skrzyni muszę rozkminić, bo nawet nie wiem jak to zlać czy którędy nalać nowy olej
Accord Coupe CG2 3.0 V6
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: szarpanie i slizganie biegów
A co chcesz wiedzieć? Żeby tą odrobinę spuścić nie musisz całkiem korka odkręcać kilka obrotów i pozwól mu wykapać tyle ile chcesz.
Do wlewania nowego oleju jest na skrzyni też taki 'korek' ale ja z niego nigdy nie korzystam ,zawsze wlewam przez bagnet ,wciskam wąski lejek i napieram.
Co do dubli tak jak już w 2 innych tematach pisałem jest sposób ,żeby post pokazywał się jako nie czytany.
Do wlewania nowego oleju jest na skrzyni też taki 'korek' ale ja z niego nigdy nie korzystam ,zawsze wlewam przez bagnet ,wciskam wąski lejek i napieram.
Co do dubli tak jak już w 2 innych tematach pisałem jest sposób ,żeby post pokazywał się jako nie czytany.
Re: szarpanie i slizganie biegów
chcę wiedzieć właśnie to co napisałeś, dzięki
muszę skołować lejek
muszę skołować lejek
Accord Coupe CG2 3.0 V6
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: szarpanie i slizganie biegów
Orientuje się ktoś jaką średnicę ma podkładka korka spustowego ASB?
Honda Part:
WASHER, DRAIN PLUG (18MM)
Part NO.: 90471-PX4-000
Te 18mm to pewnie na zewnątrznych krawędziach jest a mnie interesuje wewnętrzna średnica.
Muszę moją wymienić bo już odgnieciona chyba jest i mi się poci ten korek, serwisu H tu nie mam i muszę dokupić w jakimś Norauto.
Honda Part:
WASHER, DRAIN PLUG (18MM)
Part NO.: 90471-PX4-000
Te 18mm to pewnie na zewnątrznych krawędziach jest a mnie interesuje wewnętrzna średnica.
Muszę moją wymienić bo już odgnieciona chyba jest i mi się poci ten korek, serwisu H tu nie mam i muszę dokupić w jakimś Norauto.
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: szarpanie i slizganie biegów
ja znalazłem takie coś
OEM PART NUMBER: 90471-PX4-000
Ring Size: 25mm / Open Size: 18mm
tu więcej
http://www.ebay.com/itm/10PC-Honda-Oil- ... 0915681303" onclick="window.open(this.href);return false;
OEM PART NUMBER: 90471-PX4-000
Ring Size: 25mm / Open Size: 18mm
tu więcej
http://www.ebay.com/itm/10PC-Honda-Oil- ... 0915681303" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: szarpanie i slizganie biegów
zalałem ten specyfik - Lube Gard czerwony. przejechałem od tej pory 450 km.
powiem tyle - THAT SHIT WORKS.
biegi zmieniają się płynniej i to naprawdę wyraźnie. na wyższych obrotach szybciej. o wiele łagodniejsza jest zmiana z N na R i D, na D niekiedy jest w ogóle nieodczuwalna. co ciekawe mam wrażenie, że przy spokojnej jeździe biegi zmieniają się trochę przy wyższych obrotach, pod 2000 a nie przy 1700, może sobie wmawiam, ale takie mam obserwacje. wcześniej skrzynia była trochę nadgorliwa, inne V6 zmieniały trochę wyżej niż moja.
polecam i od tej pory wlewam w każdego kolejnego automata, którego będę miał.
jak zwykle dzięki Trojan za cynk!
powiem tyle - THAT SHIT WORKS.
biegi zmieniają się płynniej i to naprawdę wyraźnie. na wyższych obrotach szybciej. o wiele łagodniejsza jest zmiana z N na R i D, na D niekiedy jest w ogóle nieodczuwalna. co ciekawe mam wrażenie, że przy spokojnej jeździe biegi zmieniają się trochę przy wyższych obrotach, pod 2000 a nie przy 1700, może sobie wmawiam, ale takie mam obserwacje. wcześniej skrzynia była trochę nadgorliwa, inne V6 zmieniały trochę wyżej niż moja.
polecam i od tej pory wlewam w każdego kolejnego automata, którego będę miał.
jak zwykle dzięki Trojan za cynk!
Accord Coupe CG2 3.0 V6