Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

szarpanie i slizganie biegów

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: szarpanie i slizganie biegów

Post autor: Trojan »

Poważnie normalny :shock: myślałem ,ze jest jakiś super :| no to mylne wrażenia miałem ,szarpie jak zawsze :mrgreen:
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: szarpanie i slizganie biegów

Post autor: slepak »

:lol: :lol: :lol: :lol: Trojan nie przesadzaj że szarpie, z D daj na R w czasie jazdy i szarpać nigdy więcej nie będzie :D
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: szarpanie i slizganie biegów

Post autor: Trojan »

Nie no w Civie jest idealnie ale w Acco to już inna historia tam już olej po frytkach zalewam :)
Ale R (rakiety) w czasie jazdy nie będę wrzucać ,cykor jestem :lol:
Awatar użytkownika
loot
Posty: 707
Rejestracja: 05 kwie 2012 12:28
Auto: CG2
silnik: 3.0 V6

Re: szarpanie i slizganie biegów

Post autor: loot »

Trojan pisze:Poważnie normalny :shock: myślałem ,ze jest jakiś super :| no to mylne wrażenia miałem ,szarpie jak zawsze :mrgreen:
Powaznie.

Chodzi o to, ze sa mecyje co to za olej a jest to po prostu ori nowy olej do skrzyn hondy i tyle
Accord Coupe CG2 3.0 V6
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: szarpanie i slizganie biegów

Post autor: Trojan »

No zgadza się ATF i tyle ,co nie zmienia faktu , że po wymianie skrzynia w Civicu pracuje jakby plynniej.
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: szarpanie i slizganie biegów

Post autor: slepak »

Ja nadal się tylko zastanawiam kto jest dostawcą ATF dla Hondy:P Bo że mają swoją recepturę itd nie uwierzę.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
loot
Posty: 707
Rejestracja: 05 kwie 2012 12:28
Auto: CG2
silnik: 3.0 V6

Re: szarpanie i slizganie biegów

Post autor: loot »

mozna to wygooglować, ja sie nie bede wypowiadał, bo to tylko opinie innych ludzi
Accord Coupe CG2 3.0 V6
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: szarpanie i slizganie biegów

Post autor: slepak »

misio40
Wracając do ASB. Honda robi bardzo dobre silniki, natomiast nie jest producentem oleju, ma podpisaną umowę z wytwórcą, który dostarcza produkt o określonych parametrach w opakowaniu z napisem Honda, a nie np. Castrol Transmax. Poprzedni właściciel jeżdził 6 lat na oleju Comma trans. fluid-dextron III i jak na razie skrzynia chodzi idealnie. Zalecenie kumpla - olej w ASB zmieniamy co drugą wymianę oleju, czyli co 25 tys.km.
Pozdro.
Misio40 pozwoliłem sobie odgrzebać kotleta i z tego tematu zacytowałem powyższą wypowiedź twoją.
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=2&t=23" onclick="window.open(this.href);return false;


Ale do sedna, czy olej Comma AQM Automatic Transmission Fluid jest lany jako OEM Hondy olej?? Bo jak widzę olej dostępny głownie w UK. Ale z dostaniem go na ebayu nie ma problemu:
http://www.ebay.de/itm/Comma-AQM-Automa ... 3f1de28bfc" onclick="window.open(this.href);return false;

Bo teraz myślę czy dobrze zrobiłem zamawiając 10l Liqui Moly Top Tec ATF 1100.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
ODPOWIEDZ