Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Mój Accordzik mateo
Re: Mój Accordzik mateo
dobry wybor
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Mój Accordzik mateo
Oby nie okazalo sie ze winny jest czujnik hala, tak bylo u mnie i musialem szukac drugiego aparatu
Re: Mój Accordzik mateo
Kierowałem się wskazówkami z forum podczas zakupów.
Wszystko zamontowane i nadal falują obroty i check wyświetla wypadające zapłony na 1 cylindrze.
Troszkę się podłamałem szukałem czegoś co mogło by spowodować falowanie obrotów. Poruszyłem przewodem od instalacji gazowej tym idącym od wtryskiwacza do kolektora. Gumowy przewód ma końcówki jedna wkręcona do wtryskiwacza druga do kolektora. I ta od kolektora odpadła. W kolektorze dziura, końcówka się porostu ukręciła. Mam nadzieje że jutro znajdę otwarty warsztat gazowniczy.
Wszystko zamontowane i nadal falują obroty i check wyświetla wypadające zapłony na 1 cylindrze.
Troszkę się podłamałem szukałem czegoś co mogło by spowodować falowanie obrotów. Poruszyłem przewodem od instalacji gazowej tym idącym od wtryskiwacza do kolektora. Gumowy przewód ma końcówki jedna wkręcona do wtryskiwacza druga do kolektora. I ta od kolektora odpadła. W kolektorze dziura, końcówka się porostu ukręciła. Mam nadzieje że jutro znajdę otwarty warsztat gazowniczy.
- xdeadly
- Posty: 156
- Rejestracja: 23 cze 2011 10:51
- Auto: Accord Coupe 99r
- silnik: V6
- Lokalizacja: Białystok
Re: Mój Accordzik mateo
No to ładne macie te przebiegi xD U mnie zaraz puknie 300k :O
Re: Mój Accordzik mateo
żyjemy w Polsce, tu się licznik dostosowuje pod upodobania klienta kupującego
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Mój Accordzik mateo
przebieg na życzenie i do ustalenia