Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck). Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
b0Ls pisze:Czyli generalnie te ISC to kaszana? Ja rocznie robię tak 20 tys km. Jest to moje auto daily więc szukam takiego zestawu zawieszenja, które mi da mega komfortową jazdę, jak w starych meśkach, gdzie nic nie poczuje.
Nie no, kaszana na pewno nie, ale jeśli ktoś szuka komfortu w sportowym gwintowanym zawieszeniu to się pomylił. Wiedziałem zakładając gwint że lekko nie będzie.
Gdyby to miałoby być moje auto daily to pewnie gwint i tak by był ale dałbym większy prześwit i ustawił na najbardziej miękko. Tyle jeśli chodzi o gwintowane zawieszenia.
b0Ls pisze:Nie mam, a jest jakaś różnica w ISC pomiędzy wersją CG2 a CG4? i czemu jeździsz na tak twardym, skoro nie masz żadnego komfortu.
Różnicy miedzy CG2 a CG4 chyba nie ma żadnej ale lepiej żeby to ktoś jeszcze potwierdził. A jeżdżę na twardym zawieszeniu dlatego że nie jest to daily auto, to raz. Po drugie, jak juź gdzieś sobie jadę to lubię trochę przycisnąć poza miastem i na twardym zawieszeniu lepiej się prowadzi w zakrętach.