MuzykGrzes pisze:A możesz coś bliżej? Bo ja chce całe CAI zakładać do F20B5 i planowałem podobny układ jak miałem w EJ6 czyli początek poza komorą silnika dalej rury 60 mm i kolana od TurboWorks oraz Airbox Simoty wpięty w komorze silnika.slepak pisze:..... jak będziesz jeździł w długie trasy i przy skrzyni MT to będziesz żałował tej modyfikacji.
Mam na myśli że z racji stosunkowo krótkiej skrzyni MT czyli 3 tyś obr. na piątym biegu przy 100km\h. Czyli jazda autostradą te 140 czy 160 km\h staję się mecząca. Wiadomo i tak się wycisza dolot gdy się nie przyśpiesza ale "buczenie" pozostaje.
Właśnie z w\w powodu stałem się posiadaczem kompletnego dolotu, tylko że u mnie są inne przełożenia z racji AT i nie jest to aż tak dokuczliwe. Poza tym nie oszukujmy się ale takie wyjce to trochę przerost formy nad treścią gdzie dolot ryczy a silnik 140\150 ps. Co i innego jakieś h22 itp zabawki.
Szwedziu to na pewno oryginalny type R? bo na klapie z tyłu widzę 2.3. Do tego normalne wnętrze i jak się nie mylę przednie lampy czy grill też powinny być inne. Do tego brak oznaczeń na tylnych drzwiach, no i wydech ATR jest na dwóch końcowych tłumikach a nie jednym...