Re: BMW
: 29 sie 2014 15:07
Każdy "nowoczesny" diesel będzie miał jazdy, bez znaczenia czy bmw czy audi czy kij wie co jeszcze, z resztą napisaliśmy to wyżej z Miałem. Także gadać o DKZ,DPF,EGR,klapkach itd można w przypadku każdego właściwie klekota. Dlatego BMW proponuję z BP z jakaś mocną benzyną r6
z kolej weźmy Accorda Coupe, bezawaryjną japońską technologię składaną w USA:
A co do zawieszenia to solidne jest w Hondach, poza łącznikami czy gumkami staba nie ma się do czego doczepić,a z bijącymi tarczami 282 jest tak jak piszesz, dopiero zmiana CAŁYCH piast od ATR 300mm\ATS 320mm przynosi rozwiązanie.
Ale jak pokażesz mi nowe audi 3.0 TDI które nie będzie grzechotać rozrząd albo nie padnie multitronic do przebiegu 300 tyś to naprawdę rarytas:) Także jak na 300 tyś w Hondzie to nie tak źle jest:)
z kolej weźmy Accorda Coupe, bezawaryjną japońską technologię składaną w USA:
Te ceny to mocno widzę wszyscy zawyżają, a kilka lat temu stars robił skrzynię i to w trójmieście za 3600 z gwarancją.A średnia cena to tak naprawdę między 3 a 4 tyś. Tylko taka cena nadal mega okazyjna jak się ma porównanie do CVT czy Multitronica audi(nie wytrzymuję 200tyś) czy padającej na potęgę skrzyni w M5, czy ośmiu-biegowych skrzyń w mercach. Także bez tragedii, i nie jest to tak że tylko Honda robi BLEE skrzynię bo to tak jak z dieslami. Każda marka ma większe lub mniejsze wtopy. A porównując ceny napraw Honda dobrze wypada. Bo nie spotkałem jeszcze nikogo kto by zapłacił koło 5 tyś za naprawę skrzyni w QP. A przykładowo naprawa multitronica to od 6 do 8 tyś- skrzynie biegów padają, sam Slepak wiesz najlepiej jak jest - koszt ze 4-5 tysiące za pełną naprawę, na kogo trafi na tego bęc. nikt już nie ma skrzyni, która chodzi jak nowa
U mnie nigdy z tym problemu na szczęście nie było- magle padają, luzy i wycieki, regeneracja z 1000 zł, ale on już nie jest taki sam jak był, kółkiem się inaczej jakoś kręci, niby wszystko ok, ale jednak jakoś nie do końca, ja jestem czuły, nowy magiel 4 tysiące nie tylko do Coupe, ale też do Sedana, do VII gena też
Jak wyżej z tym że w motomaxie regeneracja przegubu nawet do OPC\h22 to jakieś 200\300 zł- przeguby lubią się wysypać, nowe ori 800 zł sztuka do V6, zamienniki nie występują. ja zrobiłem wszystkie za 1600 zł (regeneracja czy co tam)
No mi CG2 oleju też nie wciąga i lata na 5w30 przy przebiegu 312 tyś- itd, itp, z silnikami też różnie bywa, niejeden ma apetyt na olej taki, że aż sam chcesz spróbować co ten olej taki smaczny (tekst Trojana ), mój na szczęście nie pali oleju.
CG3 raz zrobiłem kalkulację kosztów i wolę to przemilczeć, a gdyby nie pomoc KBLa to dawno bym zbankrutował.Chodź z 40 tyś km zrobiło, ale jak był spokój i nic się nie działo to ok...a jak zaczęło się chrzanić to już wszystko, od wycieków,po szarpanie silnika itd itd. I stwierdzam że skrzynia w CG3 była w dużo lepszym stanie niż w CG2.Zresztą sam powiedz ile wydałeś na swojego poprzedniego Accorda? pewnie tyle samo co on kosztował, albo więcej. może teraz będzie lepiej, bo Trojan miał rękę do tego sprzęta.
A co do zawieszenia to solidne jest w Hondach, poza łącznikami czy gumkami staba nie ma się do czego doczepić,a z bijącymi tarczami 282 jest tak jak piszesz, dopiero zmiana CAŁYCH piast od ATR 300mm\ATS 320mm przynosi rozwiązanie.
Ale jak pokażesz mi nowe audi 3.0 TDI które nie będzie grzechotać rozrząd albo nie padnie multitronic do przebiegu 300 tyś to naprawdę rarytas:) Także jak na 300 tyś w Hondzie to nie tak źle jest:)