Mogę Ci strzelić jakies foty... uda się kolory kabli namierzyć i może gdzie "idą".
I tak muszę iść porobić trochę zdjęć szyby i ramek przed wymianą, wiec przyśpieszę akcję zdjęciową przy okazji;)
Zapodaj na PW maila to jak będę coś miał to Ci podeśle.
Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Montaż przełącznika LOCK
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Montaż przełącznika LOCK
Ostatnio zmieniony 06 paź 2014 10:01 przez fotografiks, łącznie zmieniany 1 raz.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- jacobsen
- Posty: 663
- Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
- Auto: Accord Coupe V6
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Montaż przełącznika LOCK
Dzięki!dodo444 pisze:Może tu znajdziesz jakąś podpowiedz, strona 1378, 1379, 1380
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Montaż przełącznika LOCK
Dodaję info na temat montażu przełącznika Door Lock. Ja np. kupiłem klamki od Accorda VI amerykańca w kolorze beżowym.
Potrzebujemy przełącznik, 3 piny (które wziąłem z kostki jakiegoś Civica 7g bodajże) oraz wtyczkę 3 pinową do przełącznika (też z łatwością dostaniemy u kogoś kto rozbiera Hondy).
Przełącznik pasuje zarówno na lewą jak i prawą stronę.
Wymiary pinów:
Opis pinów przełącznika oraz kostki w którą musimy się wpiąć (niebieska kostka którą wpina w panel sterowania szybami elektrycznymi kierowcy (opisany w manualu jako Multiplex Control Unit Door)
Jeżeli chodzi o podłączenie przycisku od pasażera nie doszedłem jak to wykonać. Po rozebraniu schowka, skrzynki bezpieczników oraz multipleksera pasażera doszedłem do następujących oznaczeń pinów (są tam puste pola w które się wpiąłem) aczkolwiek zamek nie zamyka się ani nie otwiera. W multiplekserze brakuje jednego przekaźnika. Być może to on jest odpowiedzialny za działanie tej funkcji od strony pasażera.
Były myśli, aby pociągnąć masę lock i unlock od prawych drzwi i podłączyć się do pinów od kierowcy. Nie zrobiłem tego, ponieważ w momencie kiedy kierowca i pasażer bawią się i jeden chce zamknąć, a drugi otworzyć, to piny A8 i A18 multipleksera kierowcy (ten w drzwiach kierowcy) zewrą się. Prawdopodobnie nic by się nie stało, ale wolałem nie ryzykować uszkodzenia multipleksera. Jeden przełącznik od kierowcy jest wystarczający i nie ma opcji, że pasażer będzie Nam się bawił.
Pozdro
Potrzebujemy przełącznik, 3 piny (które wziąłem z kostki jakiegoś Civica 7g bodajże) oraz wtyczkę 3 pinową do przełącznika (też z łatwością dostaniemy u kogoś kto rozbiera Hondy).
Przełącznik pasuje zarówno na lewą jak i prawą stronę.
Wymiary pinów:
Opis pinów przełącznika oraz kostki w którą musimy się wpiąć (niebieska kostka którą wpina w panel sterowania szybami elektrycznymi kierowcy (opisany w manualu jako Multiplex Control Unit Door)
Jeżeli chodzi o podłączenie przycisku od pasażera nie doszedłem jak to wykonać. Po rozebraniu schowka, skrzynki bezpieczników oraz multipleksera pasażera doszedłem do następujących oznaczeń pinów (są tam puste pola w które się wpiąłem) aczkolwiek zamek nie zamyka się ani nie otwiera. W multiplekserze brakuje jednego przekaźnika. Być może to on jest odpowiedzialny za działanie tej funkcji od strony pasażera.
Były myśli, aby pociągnąć masę lock i unlock od prawych drzwi i podłączyć się do pinów od kierowcy. Nie zrobiłem tego, ponieważ w momencie kiedy kierowca i pasażer bawią się i jeden chce zamknąć, a drugi otworzyć, to piny A8 i A18 multipleksera kierowcy (ten w drzwiach kierowcy) zewrą się. Prawdopodobnie nic by się nie stało, ale wolałem nie ryzykować uszkodzenia multipleksera. Jeden przełącznik od kierowcy jest wystarczający i nie ma opcji, że pasażer będzie Nam się bawił.
Pozdro