Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
chlapacze OEM FSO
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Piękne chlapacze wyleciały może ktoś chętny?
Opony 225/40 18 Na kozie jednak wygląda to nie do końca jakbym chciał
Tak jest:
A tak ma być:
Opony 225/40 18 Na kozie jednak wygląda to nie do końca jakbym chciał
Tak jest:
A tak ma być:
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2000
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Jakby powiedział pan trener z reklamy - "No i fajnie"
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
To jaki masz plan na glebę to trochę nierealne przy tych oponach, wiem bo sam u siebie miałem 225 40 i taka glebę i koła przy skrecaniu nie chciały wyjść z blotnikow
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Niestety chcieć a móc... Póki gwintu nie ma to niżej chyba nie schodzę. Obecnie jest tak mniej więcej po kilku modyfikacjach zawieszenia przedniego.
A konkretnie springi są Apexi -40 bodajże. Dorobione Top Hatsy wyższe od serii o 6cm, a przy amortyzatorach kapelusz na którym siedzi sprężyna został przeniesiony 6cm w dół. W ten sposób auto siadło łącznie względem serii jakieś 10cm w dół ale jest problem z obcierającą zwrotnicą o sprężynę Jutro poprawi się to.
Fotki z prac:
Dopasowana rurka i wstępnie obspawane TIGiem
Po oszlifowaniu i pomalowaniu całość wygląda tak
I jeszcze udało mi się uchwycić Top Hatsa
A konkretnie springi są Apexi -40 bodajże. Dorobione Top Hatsy wyższe od serii o 6cm, a przy amortyzatorach kapelusz na którym siedzi sprężyna został przeniesiony 6cm w dół. W ten sposób auto siadło łącznie względem serii jakieś 10cm w dół ale jest problem z obcierającą zwrotnicą o sprężynę Jutro poprawi się to.
Fotki z prac:
Dopasowana rurka i wstępnie obspawane TIGiem
Po oszlifowaniu i pomalowaniu całość wygląda tak
I jeszcze udało mi się uchwycić Top Hatsa
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Naprawdę ostro działasz przy tym aucie
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Skoro mocowanie sprężyny poszło 6 cm w dół zastanawiam się ile kilometrów zrobi amortyzator, skoro jego skok pracy także uległ skróceniu.
Mi przy -60 oem amorki wybuchły po 20 kilometrach,wystarczyła jedna studzienka, następnie kupiłem sachs advantage do właśnie obniżonych sprężyn. Te sprawdziły się na jakieś 10 tyś i też uległy uszkodzeniu. Także wróciłem do -40 i był święty spokój, a gdy niżej chce się schodzić to gwint.
P.S: Ok, wiem już co to top Hats Takie przedłużenie właśnie amortyzatora względem kielicha Szkoda że 10 lat temu tego nie było
Mi przy -60 oem amorki wybuchły po 20 kilometrach,wystarczyła jedna studzienka, następnie kupiłem sachs advantage do właśnie obniżonych sprężyn. Te sprawdziły się na jakieś 10 tyś i też uległy uszkodzeniu. Także wróciłem do -40 i był święty spokój, a gdy niżej chce się schodzić to gwint.
P.S: Ok, wiem już co to top Hats Takie przedłużenie właśnie amortyzatora względem kielicha Szkoda że 10 lat temu tego nie było
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Top Hatsy przeniosły zakres pracy amora Także amor pracuje tak jak wcześniej.
Czegoś mi tu brakuje w tym samochodzie żeby go trochę wyróżnić chyba trzeba zacząć myśleć o ogarnięciu komory silnika.
Czegoś mi tu brakuje w tym samochodzie żeby go trochę wyróżnić chyba trzeba zacząć myśleć o ogarnięciu komory silnika.
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
gdzie te Top Hatsy można dopaść ?:D
Żeby tył leżał tak samo jak przód było by idealnie.
Żeby tył leżał tak samo jak przód było by idealnie.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1