Accord CG4 - Maxel
: 11 maja 2012 22:44
MODEL: Accord Coupe CG4 1999
SILNIK: F20B5 + lpg brc
UKLAD DOLOTOWY: SRI+filtr Sparco, cold air ze zderzaka
UKLAD WYDECHOWY: prawie seria
ELEKTRONIKA: seria
WYPOSAŻENIE: klimatronic, el. szyby, podgrzewane fotele, podgrzewane szyby, elektryczne lusterka, elektryczny szyberdach, tempomat, bagażnik otwierany z pilota
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: była seria,były sprężyny FK-40/-40, jest gwint ISC
UKLAD HAMULCOWY- seria
KOŁA:felgi , seria 15 alusy Hondy zimowe, oraz Konig 18" z rantem 8J i oponami 215/40/18 i 225/40/18
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: czarna skóra
CAR-AUDIO: Radio Alpine CDE-111r + wzmacniacz Mac Fearless 2100D 500w rms + Pioneer TS - 307D2
INNE: Ciemne szyby tył
MOC: 147km
PLANY:
-Malowanie całości(odświeżenie lakieru i pozbycie się wgniotów i zadrapań) -zrobione
-Wywalony rezonator, rura+stożek -zrobione [obecnie oem'owy dolot]
-Gwint ISC - zrobione (poprzednio były springi FK -40mm)
-Dokładka na przód - oczekuje /obecnie splitter gumowy
-Przeróbka lamp na retrofity - oczekuje
-Chlapacze tylne -zrobione
-Lampy tylne usdm -zrobione
Z rzeczy eksploatacyjnych wymienione:
-tarcze,klocki przód i tył
-wymieniony podnośnik l.szyby
-sprzęgło kompletne+koło zamachowe+uszczelniacz wau
-sworznie górne i dolne
-wymiana starych amorków na gwint isc
-wymiana gum stabilizatorów przód i tył
-wymiana płynu hamulcowego w całym układzie
-wymiana oleju w skrzyni mtf honda
-kompletny rozrząd,regulacja zaworów
-wymiana świec oem'owych na irydowe denso
-wymiana filtrów powietrza,pyłkowych,paliwa
-wymiana przegubu zewnętrznego prawego
-wymiana łożysk przednich
-zalany Millers Eco 5W30 do silnika+filtr oleju oem honda(przy każdej zmianie oleju płukanka Liqui Moly
2014:
SILNIK: F20B5 + lpg brc
UKLAD DOLOTOWY: SRI+filtr Sparco, cold air ze zderzaka
UKLAD WYDECHOWY: prawie seria
ELEKTRONIKA: seria
WYPOSAŻENIE: klimatronic, el. szyby, podgrzewane fotele, podgrzewane szyby, elektryczne lusterka, elektryczny szyberdach, tempomat, bagażnik otwierany z pilota
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: była seria,były sprężyny FK-40/-40, jest gwint ISC
UKLAD HAMULCOWY- seria
KOŁA:felgi , seria 15 alusy Hondy zimowe, oraz Konig 18" z rantem 8J i oponami 215/40/18 i 225/40/18
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: czarna skóra
CAR-AUDIO: Radio Alpine CDE-111r + wzmacniacz Mac Fearless 2100D 500w rms + Pioneer TS - 307D2
INNE: Ciemne szyby tył
MOC: 147km
PLANY:
-Malowanie całości(odświeżenie lakieru i pozbycie się wgniotów i zadrapań) -zrobione
-Wywalony rezonator, rura+stożek -zrobione [obecnie oem'owy dolot]
-Gwint ISC - zrobione (poprzednio były springi FK -40mm)
-Dokładka na przód - oczekuje /obecnie splitter gumowy
-Przeróbka lamp na retrofity - oczekuje
-Chlapacze tylne -zrobione
-Lampy tylne usdm -zrobione
Z rzeczy eksploatacyjnych wymienione:
-tarcze,klocki przód i tył
-wymieniony podnośnik l.szyby
-sprzęgło kompletne+koło zamachowe+uszczelniacz wau
-sworznie górne i dolne
-wymiana starych amorków na gwint isc
-wymiana gum stabilizatorów przód i tył
-wymiana płynu hamulcowego w całym układzie
-wymiana oleju w skrzyni mtf honda
-kompletny rozrząd,regulacja zaworów
-wymiana świec oem'owych na irydowe denso
-wymiana filtrów powietrza,pyłkowych,paliwa
-wymiana przegubu zewnętrznego prawego
-wymiana łożysk przednich
-zalany Millers Eco 5W30 do silnika+filtr oleju oem honda(przy każdej zmianie oleju płukanka Liqui Moly
2014: